Eensquote:Op zondag 15 juli 2007 12:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Ajax wil dit maar al te graag, lijers..
Verkoop Suarez maar aan een buitenlandse club ofzo, weg ermee. Mocht hij blijven, dan zal hij spelen.. ik zal dan nog wel juichen om zijn goals, maar hem toejuichen: nooit meer! Wat moet je nou met een speler met deze instelling, arrogante eikel.
Jij blijkbaar niet. Lees het stuk van Nijland op de FCG-site en je ziet dat het vooral de zaakwaarnemer is die dit initieert.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:42 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij volgt het nieuws niet?![]()
Alleen Suarez kan een zaak aanspannen, niet één van de clubs of zijn zaakwaarnemer.
Het is niet de zaakwaarnemer die de zaak aanspant, want dat kan hij niet, alleen de spelerquote:Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jij blijkbaar niet. Lees het stuk van Nijland op de FCG-site en je ziet dat het vooral de zaakwaarnemer is die dit initieert.
Dat woordje publiekslieveling mogen ze zo langzamerhand wel weghalenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:48 schreef Grulez het volgende:
Er is al een update en die houdt in dat er een arbitragezaak komt (is toch algemeen bekend).
[afbeelding]
Ik ben verrot.quote:
Nee, maar hij kan Suarez wel zo gek maken dat Suarez het zelf doet.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het is niet de zaakwaarnemer die de zaak aanspant, want dat kan hij niet, alleen de speler![]()
Suarez geeft daar toch echt toestemming voor..quote:Op zondag 15 juli 2007 12:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jij blijkbaar niet. Lees het stuk van Nijland op de FCG-site en je ziet dat het vooral de zaakwaarnemer is die dit initieert.
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Suarez geeft daar toch echt toestemming voor..
Alsof een 20-jarige jongen uit de sloppenwijken van Uruguay weet wat een arbitragezaak is. Die zaakwaarnemer heeft gewoon gezegd: 'als je naar ajax wil moet je mij mijn gang laten gaan, ik heb alleen een akkoord van jou nodig'.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het is niet de zaakwaarnemer die de zaak aanspant, want dat kan hij niet, alleen de speler![]()
Ja en dan heeft Suarez natuurlijk niet door dat dat op een vreemde/rare manier zal gaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Alsof een 20-jarige jongen uit de sloppenwijken van Uruguay weet wat een arbitragezaak is. Die zaakwaarnemer heeft gewoon gezegd: 'als je naar ajax wil moet je mij mijn gang laten gaan, ik heb alleen een akkoord van jou nodig'.
Johan Cruyff verloor op zijn 30e nog al zijn geld aan een louche zakenman. Je moet voetballers ook niet overschatten...quote:Op zondag 15 juli 2007 12:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja en dan heeft Suarez natuurlijk niet door dat dat op een vreemde/rare manier zal gaan.
Hij mag dan 20 zijn en uit de sloppenwijken komen, maar hij is geen debiel hoor.
En als je dat 3x te horen krijgt dan is het wel zo netjes om dat antwoord gewoon te respecteren.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef BadRabbit het volgende:
Waarom wordt hier de schuld door bepaalde mensen bij Ajax gelegd? Ajax heeft in deze niets verkeerd gedaan. Ze hebben een bod uitgebracht, welke resoluut werd geweigerd..
Dan moet hij daarover eerst naar het bestuur van Grunn gaan om dat op tafel te leggen. En dan had hij in eerste instantie geen 4 of 5 jarig contract moeten tekenen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:00 schreef Grulez het volgende:
Die 20 jarige jongen uit de sloppenwijken wil uiteindelijk gewoon veel geld verdienen voor zijn familie.
Ja dat natuurlijk ook, maar leg dat die lul van een Fonseca maar uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan moet hij daarover eerst naar het bestuur van Grunn gaan om dat op tafel te leggen. En dan had hij in eerste instantie geen 4 of 5 jarig contract moeten tekenen.
Door Suarez vervolgens een aanbod te doen sla je op dat moment al de weg van de arbitrage in.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En als je dat 3x te horen krijgt dan is het wel zo netjes om dat antwoord gewoon te respecteren.
Ajax wilde Defour vorig jaar ook niet meer nadat ie met een rechtszaak dreigde...quote:Op zondag 15 juli 2007 13:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En als je dat 3x te horen krijgt dan is het wel zo netjes om dat antwoord gewoon te respecteren.
Bovendien kan Ajax nu ook gewoon zeggen dat ze helemaal geen trek hebben in arbitragezaken ed, doen ze niet omdat ze er maar wat blij mee zijn..
Daar win je geen harten mee zullen we maar zeggen..
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:46 schreef -scorpione- het volgende:
Ik ben benieuwd als de arbitrage commissie bepaalt dat de transfersom 18 mln euri moet bedragen of de transfer dan moet plaatsvinden. De uitspraak is bindend dus dat zou moeten betekenen dat 020 moet dokken.
Het kan toch niet zo zijn dat het bedrag voor de verkopende club bindend is maar niet voor de kopende club.
Had ie zich dat maar moeten bedenken toen hij vorig jaar tekendequote:Op zondag 15 juli 2007 15:14 schreef Tommeke het volgende:
Mjah, als een grote club zich meld, kan ik me voorstellen dat ie weg wil uit Groningen!
Ooit gehoord van een opstapje?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:52 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Had ie zich dat maar moeten bedenken toen hij vorig jaar tekende
Dan zou het slim zijn als elke speler een zaak aanspant om zijn minimale prijs te laten bepalen. Handigquote:Op zondag 15 juli 2007 15:50 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
Voor de kopende club is het genoemde bedrag bindend in de zin dat ze hem alleen kunnen kopen als ze het genoemde bedrag willen ophoesten. Er wordt gewoon 1 bedrag bepaald voor hoeveel hij te koop is, of ajax daar gebruik van maakt is hun pakkie aan.
Hij komt niet uit een sloppewijkquote:Op zondag 15 juli 2007 13:00 schreef Grulez het volgende:
Die 20 jarige jongen uit de sloppenwijken wil uiteindelijk gewoon veel geld verdienen voor zijn familie.
Omdat zijn verzoek werd afgewezen. Het wordt dan wel interessant in welke gevallen de speler wel gelijk krijgt en wanneer niet en hoe lang een transferbedrag geldig blijft.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef MaxPower het volgende:
In het geval van Samaras werd er geen bedrag bepaald dus zo werkt het niet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:05 schreef MaxPower het volgende:
Je fantaseert teveel.
Al die hypothetische onzin die je bedenkt gaat helemaal nooit gebeuren, dus over de consequenties daarvan hoeven we het helemaal niet te hebben.
Je snapt het dus nietquote:Op zondag 15 juli 2007 21:37 schreef MaxPower het volgende:
Wees eens realistisch man. Alsof alle voetballers naar de arbitrage gaan stappen om hun transferwaarde te laten bepalen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan zou het slim zijn als elke speler een zaak aanspant om zijn minimale prijs te laten bepalen. Handig![]()
Jij snapt het niet helemaal en je draaft veel teveel door in theoretisch en hypothetisch gezwam met totaal geen realiteitsbesef.quote:
Jij wel toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij komt niet uit een sloppewijk
quote:'Ajax speelde UEFA Cup net als FC Groningen'
15/7/2007 20:38
Hans Nijland is de koude oorlog met Ajax begonnen. Luis Suárez heeft de arbitragecommissie ingeschakeld om weg te kunnen bij FC Groningen, maar de algemeen directeur vindt de Amsterdamse club geen sportieve verbetering.
'Dat waag ik nog te bezien', vertelde Nijland aan RTV Noord. 'Ajax heeft het afgelopen seizoen in het toernooi om de UEFA Cup gespeeld net als FC Groningen. We moeten het nog maar zien of Ajax het komende seizoen Champions League gaat spelen. Ze komen weliswaar uit in de voorronde maar dat deden ze vorig seizoen ook. Toen zijn ze uitgeschakeld door FC Kopenhagen. Als Ajax weer uitgeschakeld wordt, dan spelen ze net als FC Groningen UEFA Cup.'
'Ik heb nog gesproken met Luis. Hij geeft aan het geweldig naar zijn zin te hebben bij FC Groningen, maar tóch graag de stap te willen zetten richting Amsterdam. Luis heeft óók begrip voor ons standpunt, dat wij nog een overeenkomst hebben voor nog een periode van vier jaar. Overigens waag ik te betwijfelen of de stap richting arbitrage uit de koker van Suárez komt. Ik denk dat het uit de koker van Ajax komt.'
FC Groningen lijfde vorige zomer Suárez in. De twintigjarige Uruguayaanse spits scoorde afgelopen competitie tien keer en groeide uit tot een publiekslieveling in Euroborg. Hij staat nog tot medio 2011 onder contract en De Trots van het Noorden wil hem onder geen beding kwijt. Nijland betreurt de situatie waarin Groningen en Suárez verzeild zijn geraakt. 'Het is jammer dat het op een dergelijke manier moet, maar het is niet anders.'
vi.nl
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:01 schreef Grimm het volgende:
tsja dat zijn de feiten gewoon...bot gezegd heeft ajax niks beter gepresteerd de laatste jaren als Groningen.
Is puur een argument voor de arbitragezaak uiteraard.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het aan z'n zaakwaarnemer ligt dan aan Ajax.
beker, johan cruijffschaal? op één doelpunt na kampioen worden? nee. Ajax heeft idd niks gepresteerd.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou toe maar..geen landstitel, de uefacup
Ga er even serieus op in..quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef toma het volgende:
[..]
beker, johan cruijffschaal? op één doelpunt na kampioen worden? nee. Ajax heeft idd niks gepresteerd.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou toe maar..geen landstitel, de uefacup
Volgens mij was Ajax nog kampioen in 2004quote:Op maandag 16 juli 2007 01:01 schreef Grimm het volgende:
tsja dat zijn de feiten gewoon...bot gezegd heeft ajax niks beter gepresteerd de laatste jaren als Groningen.
Ik denk het ook niet , nee , 'ze'kunenhet misschien gooien op sportieve en/of financieele verbetering.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ga er even serieus op in..![]()
Vraag is of dit voor de arbitragecommissie genoeg is. Ik denk van niet..!
Hoeveel? 7/8 miljoen?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik het zo zie dan zet ik mn geld in op Groningen.
Bekerwinst 2005/2006 vergeten? Prutser.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:13 schreef Grimm het volgende:
2003/2004 kampioen
2004/2005
2005/2006
2006/2007 beker
Nou dan heb je op papier nog minder gepresteerd dan Utrecht..want die hebben 2 keer de beker en jc schaal lol
Maar ja laten we maar niet gaan mierenneuken.
Het is voor iedereen beter als suarez voor een zak met geld wordt verkocht op dit moment
Je moet niks Ten Cate, je mag iemand best aan zijn contract houden.quote:Ten Cate: Suárez zelf wil graag
--------------------------------------------------------------------------------
Luis Suárez wil per se naar Ajax. De aanvaller van FC Groningen heeft inmiddels zelfs een spoedarbitrage aangespannen om de transfer door te zetten. Directeur Hans Nijland van Groningen stelt zich echter standvastig op. De beleidsmaker vond het openingsbod van Ajax 'schandalig laag' en wenst voorlopig niet te onderhandelen.
Ajax houdt zich naar buiten toe op de vlakte. "Ik begrijp de opstelling van Groningen wel, maar Suárez zelf wil graag", zegt Ajax-coach Henk ten Cate in AD Sportwereld. "Volgens mij moet je dan wel de onderhandelingen aangaan. Maar ik ga daar verder niet over."
quote:“Een grote club meldt zich voor een speler. Dan doen ze een bod en dan ben je hem kwijt. Dat is nou eenmaal de voetbalwereld”, vertelt Ten Cate ijzig kalm over hoe hij Babel zag vertrekken en FC Groningen Luis Suarez niet zal weten te behouden. “Dat is al sinds jaar en dag zo en dan kun je je wel verschuilen voor de realiteit, maar dat heeft zo weinig zin. Ik begrijp de reactie bij Groningen, maar het is niet realistisch, want de speler wil graag en volgens mij heeft Ajax wel een hoger niveau dan Groningen.” Directeur Hans Nijland van de noorderlingen is het daar niet mee eens en vindt dat een overgang naar Ajax voor Luis niet per definitie een positieverbetering hoeft te betekenen. Die discussie zal hij in de rechtszaal nooit overeind kunnen houden, zodat het spel uiteindelijk zal het gaan om welke prijs betaald wordt voor de speler, die voor 800.000 euro naar Nederland kwam. Over prijskaartjes moet je onderhandelen, vindt Ten Cate, dat mag de komst van Suarez naar Amsterdam niet in de weg staan. “Het enige wat ik heb aangegeven is een lijstje met spelers voor als Babel zou vertrekken.” Dan noemt hij in alle gekkigheid een spelers op die nooit naar de hoofdstad zouden kunnen komen, zoals “Ronaldinho, maar die was niet haalbaar en ik heb Messi genoemd. Nee, we wilden Suarez gewoon graag hebben! Ik vind Suarez en Dembélé in Nederland de beste jonge spitsen, op Babel na. Ik zie Luis in dezelfde rol als Babel, wat vrijer vanaf de linkerkant naar binnen komend; zijn snelheid en kwaliteit benuttend. Ook Suarez is behoorlijk snel, heeft een goede actie. En kan een goal maken.”
quote:Ron Jans heeft afgelopen weekeinde telefonisch contact gehad van Luis Suarez. "Het was een leuk gesprek", vertelt de trainer van FC Groningen. Ik hem hem gevraagd hoe het toernooi in Canada is geweest en wanneer wij verwachten dat hij terugkomt in Nederland. En toen ik de naam Ajax liet vallen begon hij wat te lachen."
Toen Jans hem aan de lijn had was Suarez net terug in Uruguay. De voorgaande weken had hij doorgebracht in Canada, waar hij met de nationale jeugdploeg van zijn vaderland had deelgenomen aan het WK onder 20.
Jans zegt Suarez niet alleen een goede voetballer te vinden,maar ook een leuke jongen. "Hij vroeg direct hoe het met de jongens ging en zei ook dat hij het heel goed naar de zin had bij FC Groningen. Maar, zei hij ook, Ajax was toch wel heel aantrekkelijk voor hem. Dat begrijp ik ook wel. Het zou hardstikke jammer zijn als Luis bij ons weg zou gaan, maar het is nou ook weer niet zo dat FC Groningen in elkaar stot als Luis vertrekt."
"Wat ik denk dat er gaat gebeuren?", herhaalt Jans de vraag. "Als je me vraagt wat eerlijk zou zijn, zeg ik: Eerlijk zou zijn dat Luis bij ons blijft.Maar als je al een poosje in de voetballerij meeloopt weet je dat de praktijk is dat een vertrek vaak toch niet tegen te houden is. En daar zul je als club op in moeten spelen. We waren al op zoek naar een spits die we er hoe dan ook graag bij willen hebben. Haastige spoed is zelden goed, maar als Luis weg gaat moeten we proberen diens komst te versnellen. En dan moet er nóg een spits bijkomen.
Jans heeft met Luis Suarez afgesproken dat hij op 23 juli het vliegtuig naar Nederland neemt. "En als hij op Schiphol geland is, dan moeten we maar zien welke kant hij op gaat ...."
Niemand wil een speler kwijt, maar 15 miljoen is natuurlijk bizar veel voor FC Groningen. Met dat geld kunnen ze ook 2 of 3 kwaliteitsspelers kopen die ze nog twee of drie jaar kunnen houden. Als er 20 miljoen voor Alves wordt geboden, is ie ook weg hoor. Hoe graag je hem ook wil houden. Iedere speler heeft een prijskaartje.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:51 schreef MaxPower het volgende:
Ach, onderhandelen. Als Nijland 15 miljoen vraagt begint van Geel te zeuren dat het een belachelijk bedrag is. Wat dat betreft is het op deze manier zeer duidelijk dat FCG hem niet kwijt wil. Een bewonderenswaardig standpunt.
Paar keer de beker en het seizoen daarvoor "gewoon" CL voetbal hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:01 schreef Grimm het volgende:
Juist!quote:Op maandag 16 juli 2007 09:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daar wordt al een hoop genuanceerd. Ten Cate heeft natuurlijk volkomen gelijk dat er over prijskaartjes onderhandeld moet worden. Komt er een bepaald bedrag boven tafel dan moet je als club zijnde gewoon realistisch zijn dat een speler dan niet te houden is.
Suarez komt ook gewoon prima over en Jans snapt het allemaal ook wel volgens mij. Die arbitragezaak is gewoon opgezet door de zaakwaarnemer om er een beetje vaart achter te zetten.
Ze kijken naar sportieve en financiele situatie.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef venomsnake het volgende:
Leuk hoor al die uitspraken, maar ik denk dat Groningen beter gewoon kan zwijgen over de hele situatie totdat die belachelijke arbitragezaak is afgelopen.
Want ik moet namelijk nog maar zien of Ajax dat gaat winnen..
Wat een soap..![]()
Volgens mij zit je met 15 miljoen toch wel op de helft van het budget van Groningen?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:56 schreef venomsnake het volgende:
Ach ja, bizar veel.. Ten Cate vind Suarez samen met Dembele de beste jonge spits van het land..
Dan lijkt me 15 miljoen een goede prijs dunkt me..![]()
Samaras kon 8x meer verdienen en dat is afgewezen. Het gaat dus afhangen van het feit wat de rechter verstaat onder sportieve verbetering.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze kijken naar sportieve en financiele situatie.
In beide gevallen gaat ie er op vooruit.. Denk niet dat Grunn ook maar een kleine kans heeft dit te winnen als er echt alleen naar die 2 dingen wordt gekeken.
Samaras kon bij Man City zowal sportief als Financieel erop vooruit maar toch verloor hij de zaakquote:Op maandag 16 juli 2007 11:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze kijken naar sportieve en financiele situatie.
In beide gevallen gaat ie er op vooruit.. Denk niet dat Grunn ook maar een kleine kans heeft dit te winnen als er echt alleen naar die 2 dingen wordt gekeken.
Sportief gezien zit er toch niet veel verschil in Heereveen en Man City? Man City geen Europees en eindigt steeds lager dan Heereveen...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Samaras kon 8x meer verdienen en dat is afgewezen. Het gaat dus afhangen van het feit wat de rechter verstaat onder sportieve verbetering.
Zeg maar gerust de hele begroting..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij zit je met 15 miljoen toch wel op de helft van het budget van Groningen?
Dat is dus de vraag. De inzet van de zaak is 'contract is contract', dus ik zie goede kansen voor FCG.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:20 schreef De_Ananas het volgende:
Bij Groningen en Ajax zit toch wel een duidelijker verschil.
De rechter stuurt de clubs in eerste instantie naar de onderhandelingstafel, komen ze er niet uit zal er via arbitrage een transfersom bepaald worden. (denk ik)quote:Mijn vraag: Wat gebeurt er als Suarez de zaak wint? Kan ie dan z'n contract laten ontbinden of moet Ajax dan veel geld betalen?
dan zal Groningen moeten onderhandelenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sportief gezien zit er toch niet veel verschil in Heereveen en Man City? Man City geen Europees en eindigt steeds lager dan Heereveen...
Bij Groningen en Ajax zit toch wel een duidelijker verschil.
Mijn vraag: Wat gebeurt er als Suarez de zaak wint? Kan ie dan z'n contract laten ontbinden of moet Ajax dan veel geld betalen?
Hoe kan een rechtbank de prijs bepalenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag. De inzet van de zaak is 'contract is contract', dus ik zie goede kansen voor FCG.
[..]
De rechter stuurt de clubs in eerste instantie naar de onderhandelingstafel, komen ze er niet uit zal er via arbitrage een transfersom bepaald worden. (denk ik)
Op basis van de resterende duur van het contract en het salaris van de speler.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe kan een rechtbank de prijs bepalen
''Dwingen tot onderhandelingen'', lijkt me nogal nutteloos.
Groningen --> 20 miljoen
Ajax --> 5 miljoen
''Maar je moet onderhandelen hoor!!!''
![]()
Wat stel jij voor dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe kan een rechtbank de prijs bepalen
''Dwingen tot onderhandelingen'', lijkt me nogal nutteloos.
Groningen --> 20 miljoen
Ajax --> 5 miljoen
''Maar je moet onderhandelen hoor!!!''
![]()
Dat denk ik ook. Huntelaar kostte een miljoentje meer maar was op dat moment met 18 goals topscorer van de eredivisie. Dus 8 miljoen is voor Suarez gewoon een goede prijs. Ik ben toch benieuwd welk bedrag Ajax bij Groningen neer heeft gelegd.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:31 schreef Grimm het volgende:
zal d'r een bedrag rond de 8 miljoen uitrollen denk ik. Zelfde als voor huntelaar
Gok zo'n 5 miljoen euro. Had Werder eerst geen interesse in Suarez? En zoja, hoeveel boden zij toen?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Huntelaar kostte een miljoentje meer maar was op dat moment met 18 goals topscorer van de eredivisie. Dus 8 miljoen is voor Suarez gewoon een goede prijs. Ik ben toch benieuwd welk bedrag Ajax bij Groningen neer heeft gelegd.
Zoiets heb ik ook in gedachte idd.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:31 schreef Grimm het volgende:
zal d'r een bedrag rond de 8 miljoen uitrollen denk ik. Zelfde als voor huntelaar
Is nooit concreet geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gok zo'n 5 miljoen euro. Had Werder eerst geen interesse in Suarez? En zoja, hoeveel boden zij toen?
Ze hadden interesse, maar over de prijs werd niet gesproken. Suarez zou de mogelijke opvolger van Klose moeten worden in de winterstop maar die heeft Werder dus nu gehaald. Carlos Albertoquote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gok zo'n 5 miljoen euro. Had Werder eerst geen interesse in Suarez? En zoja, hoeveel boden zij toen?
Werder heeft bijna 8 miljoen betaald voor een in hun ogen dus betere speler. Dan is 8 miljoen voor Suarez inderdaad een meer dan redelijk bod. Of eigenlijk gewoon een meer dan redelijke eindprijs.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef Garudo het volgende:
[..]
Ze hadden interesse, maar over de prijs werd niet gesproken. Suarez zou de mogelijke opvolger van Klose moeten worden in de winterstop maar die heeft Werder dus nu gehaald. Carlos Alberto![]()
Maar het was meer een stille gerucht dan echte waarheid![]()
8 Miljoen euro voor Suarez is idd een redelijke bod.![]()
Bron komt volgens Venom van een forum dus of het waar is moeten we afwachtenquote:Nadat Luis Suarez, de aanvaller van Fc Groningen heeft aangegeven een arbitragezaak aan te spannen tegen zijn werkgever om een transfer naar Ajax af te dwingen, komt het Dagblad van het Noorden nu met ander nieuws. Hans Nijland van Fc Groningen zou tegenover het dagblad hebben bevestigd dat Groningen Feyenoord toestemming heeft gegeven om met de aanvaller te praten.
Kleine aanpassingquote:Op maandag 16 juli 2007 12:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dan krijgen we dus dit soort lage acties, waar ik helemaal geen fan van ben.
Als dit waar is probeert Nijland nu natuurlijk ajax te verneuken (wat ik opzich heeeeerlijk vind), maar Nijland moet zich niet laten zakken tot het niveau Van Geel Scheringa.
De bron is dit forum, wappie!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:58 schreef Garudo het volgende:
Met dank aan Venom
[..]
Bron komt volgens Venom van een forum dus of het waar is moeten we afwachten
Ik hoop het![]()
Ik zeg dus ook dat we moeten afwachten of het waar is.quote:
Weet je al wie de beker heeft gewonnen in 2006quote:Op maandag 16 juli 2007 12:09 schreef Grimm het volgende:
haha dat zou een stunt wezen
Hoop dat ze er een beetje mee opschieten. wmb morgen al..quote:Op maandag 16 juli 2007 12:18 schreef Garudo het volgende:
Vandaag wordt de datum bekend gemaakt van de arbitragezaak![]()
Precies, liever dat er snel een oplossing komt dan dit gezeur de hele tijd.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoop dat ze er een beetje mee opschieten. wmb morgen al..
heb er inmiddels meer dan genoeg van..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |