abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juli 2007 @ 15:57:38 #161
66825 Reya
Fier Wallon
pi_51664561
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef SCH het volgende:
Rare vragen weer. Waarom mag zo'n stichting geen verzoek indienen aan de hoofdredactie? Niks aanval, gewoon een verzoek. De hoofdredactie legt het naast zich neer. Sinds wanneer moet een minister daar iets mee???????????
Concreet is het verzoek om een subsidie in te trekken, wat opzich - ongeacht de bizarre redenering - legitiem is. Het is uiteraard ook compleet kansloos, maar dat weet de PVV zelf ook best; het gaat uitsluitend om de publiciteit.
pi_51665003
Kan de PVV geen lesje staatsrechts krijgen ?
pi_51666456
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:08 schreef nonzz het volgende:
Wilders lijkt in de veronderstelling te zijn dat er iets te doen valt aan "de cultuur" in Nederland. Dat we een wet kunnen aannemen waarin staat "De cultuur in Nederland is Cultuur X" en dat iedereen zich vervolgens naar Cultuur X gaat gedragen. Wilders snapt de dynamiek van een moderne samenleving niet.
Dat relativisme van D66 gaat Nederland nog eens naar de klote helpen als het teveel invloed krijgt. Als er iemand iets niet begrijpt is Pechtold het wel. Op de opmerking van iemand over het aanpassen aan de Nederlandse cultuur antwoordde hij zoiets als 'Nederland heeft altijd een open cultuur gehad die bestaat uit verschillende culturen, kijk maar naar de kooplieden in Amsterdam vroeger' Typisch het gelul van een volgevreten blank elitair ventje dat geen oog heeft voor de échte problemen.
pi_51666625
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:08 schreef gelly het volgende:
Kan de PVV geen lesje staatsrechts krijgen ?
Zoals het recht om kamervragen te stellen met welke inhoud en intentie dan ook?
pi_51666686
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:28 schreef kLowJow het volgende:

[..]
En geen woord over de conservatieve priesters en predikanten die volgens mij in gelijke aantallen hiervan profiteren . Hoe doorzichtig weer.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51666810
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Zoals het recht om kamervragen te stellen met welke inhoud en intentie dan ook?
Vind je dat dat recht er is?
pi_51667097
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Vind je dat dat recht er is?
Ja joh, accepteer maar alleen de vragen die binnen je eigen referentiekader passen. Dan gaat het nut toch verloren man.
Art. 68 Grondwet dacht ik

vrijdag 20 juli 2007 @ 17:03:59 #168
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_51667103
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:46 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Dat relativisme van D66 gaat Nederland nog eens naar de klote helpen als het teveel invloed krijgt. Als er iemand iets niet begrijpt is Pechtold het wel. Op de opmerking van iemand over het aanpassen aan de Nederlandse cultuur antwoordde hij zoiets als 'Nederland heeft altijd een open cultuur gehad die bestaat uit verschillende culturen, kijk maar naar de kooplieden in Amsterdam vroeger' Typisch het gelul van een volgevreten blank elitair ventje dat geen oog heeft voor de échte problemen.
Volgens mij heeft hij daar wel een punt. Nederland heef toch ook altijd een open cultuur gehad? Juist als je je doodstaart op het verschil van cultuur heb je geen oog voor échte problemen.
lege ton
pi_51667156
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:03 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Ja joh, accepteer maar alleen de vragen die binnen je eigen referentiekader passen. Dan gaat het nut toch verloren man.
Art. 68 Grondwet dacht ik

Ik vind dat vragen wel aan enkele criteria moeten voldoen. Het begint er op te lijken dat er nu gemiddeld dagelijks 3 vragen worden gesteld nav krantenartikelen vanuit een soort hobby of pesterij. Dat kan toch niet de bedoeling zijn en jaagt de gemeenschap op kosten.
pi_51667169
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:03 schreef nonzz het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij daar wel een punt. Nederland heef toch ook altijd een open cultuur gehad? Juist als je je doodstaart op het verschil van cultuur heb je geen oog voor échte problemen.
Kooplieden van vroeger ( ) vergelijken met figuren die problemen veroorzaken omdat ze zich weigeren aan te passen, hoe fucking wereldvreemd.
pi_51667198
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind dat vragen wel aan enkele criteria moeten voldoen. Het begint er op te lijken dat er nu gemiddeld dagelijks 3 vragen worden gesteld nav krantenartikelen vanuit een soort hobby of pesterij. Dat kan toch niet de bedoeling zijn en jaagt de gemeenschap op kosten.
Criteria zijn arbitrair. Er is geen alternatief.
pi_51667284
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:07 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Vind jij dat het grenzeloos moet zijn?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:21:23 #173
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_51667654
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Kooplieden van vroeger ( ) vergelijken met figuren die problemen veroorzaken omdat ze zich weigeren aan te passen, hoe fucking wereldvreemd.
Het gaat over onze cultuur. Dat onze cultuur altijd open is geweest. Hij vergelijkt de kooplieden van vroeger niet met die figuren die jij bedoelt. Hij geeft aan dat zij ook al een open cultuur hadden. (Denk ik, ik ken de exacte quote niet)
lege ton
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:42:44 #174
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51668346
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:07 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook geen criteria over de kwaliteit van de antwoorden.

Als Wilders nog verder zakt in niveau zal er op den duur eens een minister komen die antwoordt: "zak er in, Geert". En niemand die dan de motie van wantrouwen door de PVV zal steunen.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:55:07 #175
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51668644
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:42 schreef Pool het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook geen criteria over de kwaliteit van de antwoorden.

Als Wilders nog verder zakt in niveau zal er op den duur eens een minister komen die antwoordt: "zak er in, Geert". En niemand die dan de motie van wantrouwen door de PVV zal steunen.
Verleidelijk, maar niet slim: zo zal het alleen maar (meer) media-aandacht genereren. Je wilt juist zo grijs genuanceerd mogelijk antwoorden zodat iedereen afhaakt na de eerste zin.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:00:05 #176
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51668760
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:33 schreef Reya het volgende:

[..]

[..]

Wat voor actie zal hij hiermee bedoelen?
De mond snoeren onder het mom van intolerant tegen intolerantie. Met andere woorden: dezelfde beweegredenen als het comite. En zo blijven de radicalen elkaar in een cirkel achtervolgen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:07:19 #177
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51668953
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:55 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Verleidelijk, maar niet slim: zo zal het alleen maar (meer) media-aandacht genereren. Je wilt juist zo grijs genuanceerd mogelijk antwoorden zodat iedereen afhaakt na de eerste zin.
Dat is waar. En je kunt ze ook door een stagiair laten beantwoorden, dan kost het nauwelijks middelen.
pi_51671178
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Vind jij dat het grenzeloos moet zijn?
Ik hoop dat Dion volgende gaat vragen waarom z'n krant om 5 of 7 is bezorgd .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51674850
Wel grappig om te lezen dat sommigen hier eigenlijk vinden dat Wilders geen vragen meer mag stellen en ze als reactie maar belachelijk gaan maken. Het is blijkbaar nog een beetje wennen dat er nu eindelijk eens iemand is die vragen begint te stellen over allerlei waanzinnige excessen die vroeger onder het mom van tolerantie, respect en verdraagzaamheid achterwege bleven.

Nou heb ik bij de laatste verkiezingen niet op de PVV gestemd maar voel me zeker door deze partij vertegenwoordigd en ben persoonlijk erg blij met veel van de vragen die ze stellen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_51674918
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 21:21 schreef Tikorev het volgende:
Wel grappig om te lezen dat sommigen hier eigenlijk vinden dat Wilders geen vragen meer mag stellen en ze als reactie maar belachelijk gaan maken.
Je ziet het verkeerd: Wilders mag vragen stellen en ze zijn belachelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')