Concreet is het verzoek om een subsidie in te trekken, wat opzich - ongeacht de bizarre redenering - legitiem is. Het is uiteraard ook compleet kansloos, maar dat weet de PVV zelf ook best; het gaat uitsluitend om de publiciteit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:50 schreef SCH het volgende:
Rare vragen weer. Waarom mag zo'n stichting geen verzoek indienen aan de hoofdredactie? Niks aanval, gewoon een verzoek. De hoofdredactie legt het naast zich neer. Sinds wanneer moet een minister daar iets mee???????????
Dat relativisme van D66 gaat Nederland nog eens naar de klote helpen als het teveel invloed krijgt. Als er iemand iets niet begrijpt is Pechtold het wel. Op de opmerking van iemand over het aanpassen aan de Nederlandse cultuur antwoordde hij zoiets als 'Nederland heeft altijd een open cultuur gehad die bestaat uit verschillende culturen, kijk maar naar de kooplieden in Amsterdam vroeger'quote:Op maandag 16 juli 2007 17:08 schreef nonzz het volgende:
Wilders lijkt in de veronderstelling te zijn dat er iets te doen valt aan "de cultuur" in Nederland. Dat we een wet kunnen aannemen waarin staat "De cultuur in Nederland is Cultuur X" en dat iedereen zich vervolgens naar Cultuur X gaat gedragen. Wilders snapt de dynamiek van een moderne samenleving niet.
Zoals het recht om kamervragen te stellen met welke inhoud en intentie dan ook?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:08 schreef gelly het volgende:
Kan de PVV geen lesje staatsrechts krijgen ?
En geen woord over de conservatieve priesters en predikanten die volgens mij in gelijke aantallen hiervan profiterenquote:
Vind je dat dat recht er is?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Zoals het recht om kamervragen te stellen met welke inhoud en intentie dan ook?
Ja joh, accepteer maar alleen de vragen die binnen je eigen referentiekader passen. Dan gaat het nut toch verloren man.quote:
Volgens mij heeft hij daar wel een punt. Nederland heef toch ook altijd een open cultuur gehad? Juist als je je doodstaart op het verschil van cultuur heb je geen oog voor échte problemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:46 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Dat relativisme van D66 gaat Nederland nog eens naar de klote helpen als het teveel invloed krijgt. Als er iemand iets niet begrijpt is Pechtold het wel. Op de opmerking van iemand over het aanpassen aan de Nederlandse cultuur antwoordde hij zoiets als 'Nederland heeft altijd een open cultuur gehad die bestaat uit verschillende culturen, kijk maar naar de kooplieden in Amsterdam vroeger'![]()
Typisch het gelul van een volgevreten blank elitair ventje dat geen oog heeft voor de échte problemen.
Ik vind dat vragen wel aan enkele criteria moeten voldoen. Het begint er op te lijken dat er nu gemiddeld dagelijks 3 vragen worden gesteld nav krantenartikelen vanuit een soort hobby of pesterij. Dat kan toch niet de bedoeling zijn en jaagt de gemeenschap op kosten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:03 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Ja joh, accepteer maar alleen de vragen die binnen je eigen referentiekader passen. Dan gaat het nut toch verloren man.
Art. 68 Grondwet dacht ik![]()
Kooplieden van vroeger (quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:03 schreef nonzz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij daar wel een punt. Nederland heef toch ook altijd een open cultuur gehad? Juist als je je doodstaart op het verschil van cultuur heb je geen oog voor échte problemen.
Criteria zijn arbitrair. Er is geen alternatief.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat vragen wel aan enkele criteria moeten voldoen. Het begint er op te lijken dat er nu gemiddeld dagelijks 3 vragen worden gesteld nav krantenartikelen vanuit een soort hobby of pesterij. Dat kan toch niet de bedoeling zijn en jaagt de gemeenschap op kosten.
Vind jij dat het grenzeloos moet zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:07 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Criteria zijn arbitrair. Er is geen alternatief.
Het gaat over onze cultuur. Dat onze cultuur altijd open is geweest. Hij vergelijkt de kooplieden van vroeger niet met die figuren die jij bedoelt. Hij geeft aan dat zij ook al een open cultuur hadden. (Denk ik, ik ken de exacte quote niet)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Kooplieden van vroeger () vergelijken met figuren die problemen veroorzaken omdat ze zich weigeren aan te passen, hoe fucking wereldvreemd.
Gelukkig zijn er ook geen criteria over de kwaliteit van de antwoorden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:07 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Criteria zijn arbitrair. Er is geen alternatief.
Verleidelijk, maar niet slim: zo zal het alleen maar (meer) media-aandacht genereren. Je wilt juist zo grijs genuanceerd mogelijk antwoorden zodat iedereen afhaakt na de eerste zin.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook geen criteria over de kwaliteit van de antwoorden.
Als Wilders nog verder zakt in niveau zal er op den duur eens een minister komen die antwoordt: "zak er in, Geert". En niemand die dan de motie van wantrouwen door de PVV zal steunen.![]()
De mond snoeren onder het mom van intolerant tegen intolerantie. Met andere woorden: dezelfde beweegredenen als het comite. En zo blijven de radicalen elkaar in een cirkel achtervolgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:33 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Wat voor actie zal hij hiermee bedoelen?
Dat is waar. En je kunt ze ook door een stagiair laten beantwoorden, dan kost het nauwelijks middelen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Verleidelijk, maar niet slim: zo zal het alleen maar (meer) media-aandacht genereren. Je wilt juist zo grijs genuanceerd mogelijk antwoorden zodat iedereen afhaakt na de eerste zin.
Ik hoop dat Dion volgende gaat vragen waarom z'n krant om 5 of 7 is bezorgdquote:
Je ziet het verkeerd: Wilders mag vragen stellen en ze zijn belachelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:21 schreef Tikorev het volgende:
Wel grappig om te lezen dat sommigen hier eigenlijk vinden dat Wilders geen vragen meer mag stellen en ze als reactie maar belachelijk gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |