Hadden we in Nederland geen scheiding van kerk en staat????quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Da's in elk geval klare taal. Zijn we natuurlijk niet gewend van politici, dus vandaar al die afkeurende reacties hier.
Al is de taal nog zo klaar, als de inhoud zwaar kut is, dan geef ik een afkeurende reactie.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Da's in elk geval klare taal. Zijn we natuurlijk niet gewend van politici, dus vandaar al die afkeurende reacties hier.
ligt er maar aan wat je er zo geweldig aan vindt he...quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
tegenwoordig liever duidelijk en slecht dan onduidelijk en goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:07 schreef Pool het volgende:
Al is de taal nog zo klaar, als de inhoud zwaar kut is, dan geef ik een afkeurende reactie.
Klare taal? Ik lees anders nergens of het met bommen, pistolen of toch liever met gaskamers moet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Oei oei oei.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:26 schreef Hexagon het volgende:
http://www.geencommentaar.nl/parlando/index.php?action=doc&filename=KVR28933.pdf
Deze is echt een dijenkletser
Zeggen wat je denkt zonder daadwerkelijk na te denken is de laatste jaren anders behoorlijk in de mode.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Inderdaad. Hadden we destijds maar een héél minimaal klein beetje naar die man geluisterd, dat had ons veel multikulellende bespaard.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, net zulke klare taal als Janmaat.
dat is dan weer vaak een persoonlijke smaakquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:07 schreef Pool het volgende:
[..]
Al is de taal nog zo klaar, als de inhoud zwaar kut is, dan geef ik een afkeurende reactie.
Wilders geniaal vinden, dat kan ik me dan weer niet voorstellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat is dan weer vaak een persoonlijke smaak![]()
voor de een geniaal, voor de ander klote.
Weet je dan wel wie er nu in de regeringscoalitie zitten?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hadden we in Nederland geen scheiding van kerk en staat????
Ik kan me ook doodergeren aan die bekrompen onzin van met name de CU, maar dat is natuurlijk iets anders dan een schending van de scheiding tussen kerk en staat. Mensen vinden iets op grond van iets en dragen dat uit. Rechts Nederland moet ook leven met het belastingjuk van links en links met een gebrek aan cadeautjes vanwege rechts.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:17 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Weet je dan wel wie er nu in de regeringscoalitie zitten?
Helaas is er nog een lange weg te gaan.
Het is (nog) niet zo dat we van staatswege elke zondag naar de kerk moeten (oh ja: joods-christelijk: ook zaterdag naar de synagoge). Maar we moeten wel al bijna gaan handelen naar het christelijke idee dat het gezin de hoeksteen van de samenleving is. Rouvoet drukt zijn gezinscentra (of hoe die ook heten mogen) er zo maar door.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:01 schreef sneakypete het volgende:
Klopt maar religie is een prive aangelegenheid die nu echter wel wordt opgedrongen door de regering, niet?
Anderszijds kun je natuurlijk gelovigen hun recht op democratie niet ontnemen dat snap ik. Maar ik vind hun macht niet wenselijk, net zo min als ik een te grote macht van welke politieke stroming dan ook onwenselijk vind.
Belachelijk, (felle) kritiek uiten op politici door de media. Ze horen staatspropaganda uit te zenden! Alleen wel staatspropaganda waar geen kritiek komt op de oppositie, ofzo. Objectiviteit als reden om kritische monden te snoeren.quote:Wereldomroep-journalist noemt PVV’ers “racisten” - Kamervragen
vrijdag 17 augustus 2007
Vragen van de leden Wilders en Bosma (beiden PVV) aan de Minister van OCW over de manier waarop belastinggeld wordt ingezet om de PVV te bestrijden
1.)
Heeft u kennisgenomen van het artikel ”Intimiderend” op pagina 11 van HP de Tijd dd 17 augustus 2007?
2.)
Heeft u er kennis van genomen dat parlementair journalist Rutger van Santen van de Wereldomroep PVV’ers aanduidt als “racisten” en de PVV betitelt als een “boevenbende” die “fel bestreden” moet worden.
3.)
Acht u het de taak van de publieke omroep om met belastinggeld politieke partijen te bestrijden?
4.)
Acht u het gebruik van de term “racisten” aansluiten bij een streven van objectiviteit van de publieke omroep of ziet u het met mij als de zoveelste indicatie dat de publieke omroep zeer sterk links georienteerd is?
5.)
Waarom moet de Nederlandse belastingbetaler het salaris betalen van deze linkse actievoerder (ex-PSP en ex-Palestina Komitee)?
En dat terwijl er volgens mij al een paar maal is aangegeven dat de inhoud van de publieke omroep niet onder toezicht staat van de regering ... Het zijn ook wel een stel aandachtshoeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef Sidekick het volgende:
En weer een hopeloze aanval op de persvrijheid en vrijheid van meningsuiting.
[..]
Belachelijk, (felle) kritiek uiten op politici door de media. Ze horen staatspropaganda uit te zenden! Alleen wel staatspropaganda waar geen kritiek komt op de oppositie, ofzo. Objectiviteit als reden om kritische monden te snoeren.
quote:5.)
Waarom moet de Nederlandse belastingbetaler het salaris betalen van deze linkse actievoerder (ex-PSP en ex-Palestina Komitee)?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef dewitteparel het volgende:
De PVVvraagt: Bent u ook wel eens lastig?
Des te duidelijker wordt het dus dat Wilders naar pure censuur toe wil. Als Wilders zich er trouwens aan stoort staat het hem vrij een C-status aan te vragen en zelf een omroep te beginnen binnen het PO-bestel. Das nou het voordeel van ons model tov het BBC-model.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:07 schreef gelly het volgende:
[..]
En dat terwijl er volgens mij al een paar maal is aangegeven dat de inhoud van de publieke omroep niet onder toezicht staat van de regering ... Het zijn ook wel een stel aandachtshoeren.
Balkenende heeft er trouwens (nog) niet op geantwoord.quote:Vragen van het lid Wilders (PVV) aan
de minister-president, minister van
Algemene Zaken over diverse
uitlatingen en acties van
bewindslieden en parlementsleden.
(Ingezonden 17 juli 2007)
1
Hebt u kennisgenomen van de
berichten dat de minister van
Financiën shariahypotheken wil
invoeren1, de minister voor Wonen,
Wijken en Integratie vindt dat de
Nederlandse cultuur gestoeld is op
een joods-christelijk-islamitische
traditie2 en dat ook een
parlementariër van een coalitiepartij
met terroristen van Hamas heeft
gesproken?3
2
Hebben betrokkenen aan het begin
van de zomer last van een zonnesteek
of zijn ze in alle naďviteit totaal de weg
kwijt?
3
Wilt u als minister-president de regie
onmiddellijk hernemen en u met
kracht en overtuiging verzetten tegen
de verdergaande islamisering van
Nederland en het kabinetsbeleid door
op te houden onze Nederlandse
cultuur in de uitverkoop te doen voor
de islam?
Tijd voor een beetje fact-checking bij de PVv.quote:de minister voor Wonen,
Wijken en Integratie vindt dat de
Nederlandse cultuur gestoeld is op
een joods-christelijk-islamitische
traditie
Het antwoord luidt:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:15 schreef Klopkoek het volgende:
Kreeg ik net doorgemaild:
[..]
Balkenende heeft er trouwens (nog) niet op geantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |