abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52155313
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Da's in elk geval klare taal. Zijn we natuurlijk niet gewend van politici, dus vandaar al die afkeurende reacties hier.
Hadden we in Nederland geen scheiding van kerk en staat????
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:07:14 #277
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_52159814
quote:

[..]

Da's in elk geval klare taal. Zijn we natuurlijk niet gewend van politici, dus vandaar al die afkeurende reacties hier.
Al is de taal nog zo klaar, als de inhoud zwaar kut is, dan geef ik een afkeurende reactie.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:53:30 #278
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52163383
quote:

[..]

ligt er maar aan wat je er zo geweldig aan vindt he...
put
your
clothes
on!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:56:18 #279
99433 Tup
Tupperwaar
pi_52163473
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:07 schreef Pool het volgende:
Al is de taal nog zo klaar, als de inhoud zwaar kut is, dan geef ik een afkeurende reactie.
tegenwoordig liever duidelijk en slecht dan onduidelijk en goed.
Wasserwunderland
pi_52163527
quote:

[..]

Klare taal? Ik lees anders nergens of het met bommen, pistolen of toch liever met gaskamers moet.
pi_52168906
quote:
Oei oei oei.
pi_52169706
quote:

[..]

Zeggen wat je denkt zonder daadwerkelijk na te denken is de laatste jaren anders behoorlijk in de mode.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_52172191
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ja, net zulke klare taal als Janmaat.
Inderdaad. Hadden we destijds maar een héél minimaal klein beetje naar die man geluisterd, dat had ons veel multikulellende bespaard.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:28:03 #284
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_52174683
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:07 schreef Pool het volgende:

[..]

dat is dan weer vaak een persoonlijke smaak
voor de een geniaal, voor de ander klote.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:58:20 #285
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_52183083
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:28 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

dat is dan weer vaak een persoonlijke smaak
voor de een geniaal, voor de ander klote.
Wilders geniaal vinden, dat kan ik me dan weer niet voorstellen.
pi_52183639
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:42 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hadden we in Nederland geen scheiding van kerk en staat????
Weet je dan wel wie er nu in de regeringscoalitie zitten?

Helaas is er nog een lange weg te gaan.
pi_52183931
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:17 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Weet je dan wel wie er nu in de regeringscoalitie zitten?

Helaas is er nog een lange weg te gaan.
Ik kan me ook doodergeren aan die bekrompen onzin van met name de CU, maar dat is natuurlijk iets anders dan een schending van de scheiding tussen kerk en staat. Mensen vinden iets op grond van iets en dragen dat uit. Rechts Nederland moet ook leven met het belastingjuk van links en links met een gebrek aan cadeautjes vanwege rechts.
pi_52184815
Klopt maar religie is een prive aangelegenheid die nu echter wel wordt opgedrongen door de regering, niet?

Anderszijds kun je natuurlijk gelovigen hun recht op democratie niet ontnemen dat snap ik. Maar ik vind hun macht niet wenselijk, net zo min als ik een te grote macht van welke politieke stroming dan ook onwenselijk vind.
pi_52187415
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 00:01 schreef sneakypete het volgende:
Klopt maar religie is een prive aangelegenheid die nu echter wel wordt opgedrongen door de regering, niet?

Anderszijds kun je natuurlijk gelovigen hun recht op democratie niet ontnemen dat snap ik. Maar ik vind hun macht niet wenselijk, net zo min als ik een te grote macht van welke politieke stroming dan ook onwenselijk vind.
Het is (nog) niet zo dat we van staatswege elke zondag naar de kerk moeten (oh ja: joods-christelijk: ook zaterdag naar de synagoge). Maar we moeten wel al bijna gaan handelen naar het christelijke idee dat het gezin de hoeksteen van de samenleving is. Rouvoet drukt zijn gezinscentra (of hoe die ook heten mogen) er zo maar door.

Ik ben benieuwd wanneer ik, om dezelfde reden als jij aanvoert, op een andere partij zal gaan stemmen
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_52227304
Vandaag in DAG, pagina 4 , vijf grappige vragen van PVV :

Aan:de staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijnen Sport Over:de wens van zorginstellingenom lastige patiënten zorg te weigeren.

De PVVvraagt: Bent u ook wel eens lastig?

Aan:de ministervan BinnenlandseZaken Over:de rellen bijde voetbalwedstrijdJong Oranje-JongMarokko

De PVVvraagt: Kuntu er zorg voor dragen dat de 26 aangehouden Marokkanenvóór het uitzittenvan hun hopelijklangdurigestraf eerst een aantal Nederlandse voetbalstadions opruimenen schoonmaken en daartoe hun tandenborstel meenemen?

Áan:de ministervan BuitenlandseZaken Over:het Europese besluitterroristen aan te schrijven

De PVVvraagt: Kan de Ministertot slot uitleggen hoe hijdenkt over de bestelbaarheid van dergelijkebrieven? Hebben de postbodes in ToraBorahun werk inmiddelshervat?

Aan:de ministervan BinnenlandseZaken

Over:geweld tegen homo’s De PVVvraagt: Bent u bereid, teneinde deze Marokkaansedaders te kunnen pakken, undercover agenten in te zetten die zichvoordoen als homo, zogenaamde lokhomo’s?

Aan:de ministervan Ontwikkelingssamenwerking Over:de aanbesteding van het evenement rond het Akkoord van Schokland

De PVVvraagt: Hebt u het schaamrood op de kaken nu u zichschuldig hebt gemaakt aan onvervalstevriendjespoli- tiek?Zoja, acht u uw geloofwaardigheidnu ook niet fors aangetast?

(copy pasten van die site gaat beetje lastig, zie ook http://www.dag.nl/OverDAG/LaatsteDigitaleKrant.htm )
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:58:53 #291
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52456528
En weer een hopeloze aanval op de persvrijheid en vrijheid van meningsuiting.
quote:
Wereldomroep-journalist noemt PVV’ers “racisten” - Kamervragen

vrijdag 17 augustus 2007
Vragen van de leden Wilders en Bosma (beiden PVV) aan de Minister van OCW over de manier waarop belastinggeld wordt ingezet om de PVV te bestrijden
1.)
Heeft u kennisgenomen van het artikel ”Intimiderend” op pagina 11 van HP de Tijd dd 17 augustus 2007?

2.)
Heeft u er kennis van genomen dat parlementair journalist Rutger van Santen van de Wereldomroep PVV’ers aanduidt als “racisten” en de PVV betitelt als een “boevenbende” die “fel bestreden” moet worden.

3.)
Acht u het de taak van de publieke omroep om met belastinggeld politieke partijen te bestrijden?

4.)
Acht u het gebruik van de term “racisten” aansluiten bij een streven van objectiviteit van de publieke omroep of ziet u het met mij als de zoveelste indicatie dat de publieke omroep zeer sterk links georienteerd is?

5.)
Waarom moet de Nederlandse belastingbetaler het salaris betalen van deze linkse actievoerder (ex-PSP en ex-Palestina Komitee)?
Belachelijk, (felle) kritiek uiten op politici door de media. Ze horen staatspropaganda uit te zenden! Alleen wel staatspropaganda waar geen kritiek komt op de oppositie, ofzo. Objectiviteit als reden om kritische monden te snoeren.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:00:56 #292
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52456587
Ik lees elke keer: Partij voor de Kamervragen.
Carpe Libertatem
pi_52456753
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:58 schreef Sidekick het volgende:
En weer een hopeloze aanval op de persvrijheid en vrijheid van meningsuiting.
[..]

Belachelijk, (felle) kritiek uiten op politici door de media. Ze horen staatspropaganda uit te zenden! Alleen wel staatspropaganda waar geen kritiek komt op de oppositie, ofzo. Objectiviteit als reden om kritische monden te snoeren.
En dat terwijl er volgens mij al een paar maal is aangegeven dat de inhoud van de publieke omroep niet onder toezicht staat van de regering ... Het zijn ook wel een stel aandachtshoeren.
pi_52457166
quote:
5.)
Waarom moet de Nederlandse belastingbetaler het salaris betalen van deze linkse actievoerder (ex-PSP en ex-Palestina Komitee)?

Wat is Geertje toch weer een heerlijk doorzichtige Israël-groupie.
pi_52457218
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef dewitteparel het volgende:

De PVVvraagt: Bent u ook wel eens lastig?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:46:24 #296
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_52457612
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 18:07 schreef gelly het volgende:

[..]

En dat terwijl er volgens mij al een paar maal is aangegeven dat de inhoud van de publieke omroep niet onder toezicht staat van de regering ... Het zijn ook wel een stel aandachtshoeren.
Des te duidelijker wordt het dus dat Wilders naar pure censuur toe wil. Als Wilders zich er trouwens aan stoort staat het hem vrij een C-status aan te vragen en zelf een omroep te beginnen binnen het PO-bestel. Das nou het voordeel van ons model tov het BBC-model.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:15:43 #297
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_52465627
Kreeg ik net doorgemaild:
quote:
Vragen van het lid Wilders (PVV) aan
de minister-president, minister van
Algemene Zaken over diverse
uitlatingen en acties van
bewindslieden en parlementsleden.
(Ingezonden 17 juli 2007)
1
Hebt u kennisgenomen van de
berichten dat de minister van
Financiën shariahypotheken wil
invoeren1, de minister voor Wonen,
Wijken en Integratie vindt dat de
Nederlandse cultuur gestoeld is op
een joods-christelijk-islamitische
traditie2 en dat ook een
parlementariër van een coalitiepartij
met terroristen van Hamas heeft
gesproken?3
2
Hebben betrokkenen aan het begin
van de zomer last van een zonnesteek
of zijn ze in alle naďviteit totaal de weg
kwijt?
3
Wilt u als minister-president de regie
onmiddellijk hernemen en u met
kracht en overtuiging verzetten tegen
de verdergaande islamisering van
Nederland en het kabinetsbeleid door
op te houden onze Nederlandse
cultuur in de uitverkoop te doen voor
de islam?
Balkenende heeft er trouwens (nog) niet op geantwoord.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_52465731
quote:
de minister voor Wonen,
Wijken en Integratie vindt dat de
Nederlandse cultuur gestoeld is op
een joods-christelijk-islamitische
traditie
Tijd voor een beetje fact-checking bij de PVv.
pi_52470876
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:15 schreef Klopkoek het volgende:
Kreeg ik net doorgemaild:
[..]

Balkenende heeft er trouwens (nog) niet op geantwoord.
Het antwoord luidt:

Neen, ik heb slecht onbenullige vragen ontvangen van een stel infantiele PVV kneuzen. Vragen waarbij ik steeds het gevoel niet kan onderdrukken dat schijten belangrijker is dan het beantwoorden van de vragen in kwestie. Gegroet, JP.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:23:09 #300
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_52475049
Als ik dit topic doorlees maak ik me steeds minder zorgen om Wilders. Van 9 zetels schrok ik wel, maar als je dan vervolgens leest wat hij met die 9 zetels doet maak ik me niet meer ongerust.
lege ton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')