abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:18:56 #261
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_52011428
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:46 schreef moussie het volgende:

[..]

ik vermoed dat die dat wel allemaal weet, evenals dat hij ook bekend is met de grondwet .. maar zolang als dat zijn klinkende retoriek door domme boeren verslonden word en stemmen oplevert zal het hem waarschijnlijk weinig uitmaken dat die alle bestaande regels met voeten treedt
quote:
Naam G. Wilders
Geboorteplaats en -datum: Venlo, 6 september 1963

Onderwijs

1. Chr. lagere school te Venlo
2. m.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo
3. h.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo
4. opleiding Stichting Opleiding Sociale Verzekeringen te Amsterdam
5. rechtsgeleerdheid (deelcertificaten) Open Universiteit
6. topkadertraining 1992

Loopbaan

1. medewerker afdeling Verdragen bij de Ziekenfondsraad, van 1984 tot 1986
2. wetstechnisch medewerker Sociale Verzekeringsraad, van 1986 tot 1988
3. beleidsmedewerker sociale zaken en sociaal-economisch beleid en speechschrijver Tweede-Kamerfractie V.V.D., van 1990 tot augustus 1998
4. lid gemeenteraad van Utrecht, van 1 oktober 1997 tot april 1998
5. lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, van 25 augustus 1998 tot 23 mei 2002
6. lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 26 juli 2002
7. fractievoorzitter Groep-Wilders Tweede Kamer der Staten-Generaal, van 2 september 2004 tot 23 november 2006
8. fractievoorzitter P.V.V. Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 23 november 2006
http://www.politiek-cv.nl/index.php?option=com_content&task=view&Itemid=99999999&id=500

Ik denk dat zijn deelcertificaten wel iets van die stof inhielden ja.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:29:47 #262
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_52075574
Ik vind het altijd wel apart om te zien hoe Wilders ageert tegen "de haagse kaasstolp" en "haagse spelletjes" terwijl hij daar al sinds 1990 zelf deel van uit maakt.
lege ton
pi_52094057
Vragen van de leden Wilders en De Roon (beiden PVV) aan de Minister voor Wonen, Wijken en Integratie en de Minister van Justitie over het bericht dat een kopstuk van de Moslim Broederschap functioneert als officiële gesprekspartner van de regering*.

1.)
Bent u bekend met de berichten 'Vogelaar praat met extreme moslim'* en 'Meer moslimmacht'*?

2.)
Is het waar dat Yahia Bouyafa door inlichtingendiensten gezien wordt als spin in het web van de fundamentalistische Moslim Broederschap? Zo ja, wanneer was u daarmee bekend?

3.)
Is het waar dat Yahia Bouyafa als nieuwe voorzitter van de Contact Groep Islam functioneert als officiële gesprekspartner van de regering?

4.)
Bent u ermee bekend dat het motto van de extremistische Moslim Broederschap luidt: 'Allah is ons doel, de koran is onze grondwet' ?

5.)
Bent u ermee bekend dat de AIVD reeds in 2004 activiteiten van de Moslim Broederschap signaleerde gericht op een verhulde intredepolitiek in politieke en maatschappelijke instellingen?

6.)
Bent u bereid Yahia Bouyafa niet langer als gesprekspartner te beschouwen? Zo neen, waarom niet?

7.)
Bent u bereid de Moslim Broederschap en alles wat daar direct of indirect mee te maken heeft in Nederland met wortel en tak uit te roeien? Zo ja, op welke wijze, zo neen, waarom niet?

* De Telegraaf, zaterdag 4 augustus 2007
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_52094203
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:26 schreef sigme het volgende:

7.)
Bent u bereid de Moslim Broederschap en alles wat daar direct of indirect mee te maken heeft in Nederland met wortel en tak uit te roeien? Zo ja, op welke wijze, zo neen, waarom niet?
Gezellig
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:13:31 #265
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_52096014
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Gezellig
AUSROTTEN zouden de Duiters zeggen
lege ton
pi_52107887
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:13 schreef nonzz het volgende:

[..]

AUSROTTEN zouden de Duiters zeggen
Ja doch.
Vraag van Wilders aan de Minister van Onderwijs en Wetenschap en de Minsiter van Landbouw:

1) Bent U bekend met ons eerder ingenomen standpunt, dat extremistische moslims met wortel en tak uitgeroeid dienen te worden?

2) Wilt U daarbij ook vooral de stammen niet vergeten? Zo ja, waarom?

3) Kunt U het gewone publiek informeren, hoe ze islamitische wortels en takken kunnen herkennen? Und ausradieren! Sorry: en uitroeien?

4) Kunt U ons zeggen, of islamieten ook worteltjestaart vies vinden? Zo nee, waarom niet?

(Ik had er eerst een over Zyklon-B,
maar dat leek me niet zo'n goed idee.
Daarom kom ik hier maar mee.)
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_52108018
Ik lees de voorpagina nooit, maar hoorde dat een minister kamerlid iets over vliegende schotels wilde zeggen of vragen. Lijkt me typisch iets voor Wilders:

1) Is het de Minister bekend dat er hier schotels rondvliegen?

2) Is de Minister bereid om er alles aan te doen om te voorkomen dat deze schotels hier landen? Zo ja, wat is alles? Zo nee, waarom niet?

3) Is de Minister het met mij eens, dat vreemdelingen uit de ruimte een ongewenste bijdrage aan onze cultuur zullen zijn? Wat denkt de Minister er dan aan te doen om te voorkomen dat onze schone cultuur vervuild wordt door deze enge wezens uit de ruimte?

4) Denkt de MInister eigenlijk wel, dat deze vliegende schotels uit de ruimte komen? Zo nee, waarom niet? Zo ja, wordt het geen tijd voor opname in een gepaste inrichting?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_52111886
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:18 schreef Pool het volgende:

[..]

[..]

http://www.politiek-cv.nl/index.php?option=com_content&task=view&Itemid=99999999&id=500

Ik denk dat zijn deelcertificaten wel iets van die stof inhielden ja.
hehe, ja vast, plus dat die in de 15 jaar daarna nog het een of ander gelezen heeft misschien ..
het is ook meer dat ik na de afgang van dat zooitje van de LPF, die nog te simpel waren om een kamerdebat volgens de regels te voeren, gewoon niet wil geloven dat er nu zo'n andere muts in de kamer zit die ons geld zit verspillen terwijl die geen sjoege heeft waarover die eigenlijk praat ..
pleased to meet you
pi_52140203
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:34 schreef Kees22 het volgende:
Ik lees de voorpagina nooit, maar hoorde dat een minister kamerlid iets over vliegende schotels wilde zeggen of vragen. Lijkt me typisch iets voor Wilders:

1) Is het de Minister bekend dat er hier schotels rondvliegen?

2) Is de Minister bereid om er alles aan te doen om te voorkomen dat deze schotels hier landen? Zo ja, wat is alles? Zo nee, waarom niet?

3) Is de Minister het met mij eens, dat vreemdelingen uit de ruimte een ongewenste bijdrage aan onze cultuur zullen zijn? Wat denkt de Minister er dan aan te doen om te voorkomen dat onze schone cultuur vervuild wordt door deze enge wezens uit de ruimte?

4) Denkt de MInister eigenlijk wel, dat deze vliegende schotels uit de ruimte komen? Zo nee, waarom niet? Zo ja, wordt het geen tijd voor opname in een gepaste inrichting?
Volgens mij was dat een D66 raadslid in het zuiden van het land, maar idd :
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:45:57 #270
130955 Floripas
Blast from the past
pi_52140343
quote:
7.)
Libertatem loquiendi custodiamus?
pi_52152992
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:45 schreef Floripas het volgende:

[..]

Libertatem loquiendi custodiamus?
Wij moeten oppassen voor loslippigheid?
of toch maar:
Wij bewaken de vrijheid van spreken?

Partij van de Vrijheid, toch?
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:26:12 #272
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:30:17 #273
99433 Tup
Tupperwaar
pi_52154974
quote:
Nu heb ik tenminste jurisprudentie die ik kan gebruiken als ik de gemeente er op aanspreek. :-O
Waar gaat it over?
Wasserwunderland
pi_52155084
quote:
7.)
Da's in elk geval klare taal. Zijn we natuurlijk niet gewend van politici, dus vandaar al die afkeurende reacties hier.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:39:03 #275
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52155218
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Da's in elk geval klare taal. Zijn we natuurlijk niet gewend van politici, dus vandaar al die afkeurende reacties hier.
Ja, net zulke klare taal als Janmaat.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_52155313
quote:

[..]

Hadden we in Nederland geen scheiding van kerk en staat????
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:07:14 #277
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_52159814
quote:

[..]

Al is de taal nog zo klaar, als de inhoud zwaar kut is, dan geef ik een afkeurende reactie.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:53:30 #278
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52163383
quote:

[..]

ligt er maar aan wat je er zo geweldig aan vindt he...
put
your
clothes
on!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:56:18 #279
99433 Tup
Tupperwaar
pi_52163473
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:07 schreef Pool het volgende:
Al is de taal nog zo klaar, als de inhoud zwaar kut is, dan geef ik een afkeurende reactie.
tegenwoordig liever duidelijk en slecht dan onduidelijk en goed.
Wasserwunderland
pi_52163527
quote:

[..]

Klare taal? Ik lees anders nergens of het met bommen, pistolen of toch liever met gaskamers moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')