quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:46 schreef moussie het volgende:
[..]
ik vermoed dat die dat wel allemaal weet, evenals dat hij ook bekend is met de grondwet .. maar zolang als dat zijn klinkende retoriek door domme boeren verslonden word en stemmen oplevert zal het hem waarschijnlijk weinig uitmaken dat die alle bestaande regels met voeten treedt
http://www.politiek-cv.nl/index.php?option=com_content&task=view&Itemid=99999999&id=500quote:Naam G. Wilders
Geboorteplaats en -datum: Venlo, 6 september 1963
Onderwijs
1. Chr. lagere school te Venlo
2. m.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo
3. h.a.v.o. St. Thomascollege te Venlo
4. opleiding Stichting Opleiding Sociale Verzekeringen te Amsterdam
5. rechtsgeleerdheid (deelcertificaten) Open Universiteit
6. topkadertraining 1992
Loopbaan
1. medewerker afdeling Verdragen bij de Ziekenfondsraad, van 1984 tot 1986
2. wetstechnisch medewerker Sociale Verzekeringsraad, van 1986 tot 1988
3. beleidsmedewerker sociale zaken en sociaal-economisch beleid en speechschrijver Tweede-Kamerfractie V.V.D., van 1990 tot augustus 1998
4. lid gemeenteraad van Utrecht, van 1 oktober 1997 tot april 1998
5. lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, van 25 augustus 1998 tot 23 mei 2002
6. lid Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 26 juli 2002
7. fractievoorzitter Groep-Wilders Tweede Kamer der Staten-Generaal, van 2 september 2004 tot 23 november 2006
8. fractievoorzitter P.V.V. Tweede Kamer der Staten-Generaal, vanaf 23 november 2006
Gezelligquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:26 schreef sigme het volgende:
7.)
Bent u bereid de Moslim Broederschap en alles wat daar direct of indirect mee te maken heeft in Nederland met wortel en tak uit te roeien? Zo ja, op welke wijze, zo neen, waarom niet?
Ja doch.quote:
hehe, ja vast, plus dat die in de 15 jaar daarna nog het een of ander gelezen heeft misschien ..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:18 schreef Pool het volgende:
[..]
[..]
http://www.politiek-cv.nl/index.php?option=com_content&task=view&Itemid=99999999&id=500
Ik denk dat zijn deelcertificaten wel iets van die stof inhielden ja.
Volgens mij was dat een D66 raadslid in het zuiden van het land, maar idd :quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:34 schreef Kees22 het volgende:
Ik lees de voorpagina nooit, maar hoorde dat een minister kamerlid iets over vliegende schotels wilde zeggen of vragen. Lijkt me typisch iets voor Wilders:
1) Is het de Minister bekend dat er hier schotels rondvliegen?
2) Is de Minister bereid om er alles aan te doen om te voorkomen dat deze schotels hier landen? Zo ja, wat is alles? Zo nee, waarom niet?
3) Is de Minister het met mij eens, dat vreemdelingen uit de ruimte een ongewenste bijdrage aan onze cultuur zullen zijn? Wat denkt de Minister er dan aan te doen om te voorkomen dat onze schone cultuur vervuild wordt door deze enge wezens uit de ruimte?
4) Denkt de MInister eigenlijk wel, dat deze vliegende schotels uit de ruimte komen? Zo nee, waarom niet? Zo ja, wordt het geen tijd voor opname in een gepaste inrichting?
Libertatem loquiendi custodiamus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:26 schreef sigme het volgende:
7.)
Bent u bereid de Moslim Broederschap en alles wat daar direct of indirect mee te maken heeft in Nederland met wortel en tak uit te roeien? Zo ja, op welke wijze, zo neen, waarom niet?
Wij moeten oppassen voor loslippigheid?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Libertatem loquiendi custodiamus?
Nu heb ik tenminste jurisprudentie die ik kan gebruiken als ik de gemeente er op aanspreek. :-Oquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:26 schreef Hexagon het volgende:
http://www.geencommentaar.nl/parlando/index.php?action=doc&filename=KVR28933.pdf
Deze is echt een dijenkletser
Da's in elk geval klare taal. Zijn we natuurlijk niet gewend van politici, dus vandaar al die afkeurende reacties hier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:26 schreef sigme het volgende:
7.)
Ja, net zulke klare taal als Janmaat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Da's in elk geval klare taal. Zijn we natuurlijk niet gewend van politici, dus vandaar al die afkeurende reacties hier.
Hadden we in Nederland geen scheiding van kerk en staat????quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Da's in elk geval klare taal. Zijn we natuurlijk niet gewend van politici, dus vandaar al die afkeurende reacties hier.
Al is de taal nog zo klaar, als de inhoud zwaar kut is, dan geef ik een afkeurende reactie.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
ligt er maar aan wat je er zo geweldig aan vindt he...quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
tegenwoordig liever duidelijk en slecht dan onduidelijk en goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:07 schreef Pool het volgende:
Al is de taal nog zo klaar, als de inhoud zwaar kut is, dan geef ik een afkeurende reactie.
Klare taal? Ik lees anders nergens of het met bommen, pistolen of toch liever met gaskamers moet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |