abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51460200
Aangezien ik de laatste post heb gemaakt open ik ook maar een nieuw deel van dit humoristische topic
pi_51460314
Onmisbaar de PVV. Werd hoog tijd dat een partij eens dit soort vragen ging stellen.
quote:
PVV Kamervragen naar aanleiding van Islam uitspraken Minister Vogelaar; terugnemen of aftreden

Vragen van de leden Wilders en Fritsma (beiden PVV) aan de Minister van WWI over haar uitspraken over de Islam in Nederland.

1.)
Kloppen uw uitspraken in Dagblad Trouw van heden dat u van mening bent dat de Islam deel wordt van onze cultuur, dat we op termijn ook moeten kunnen spreken van een joods-christelijke-islamitische traditie in Nederland, dat islamitisch-religieuze instellingen ook moeten kunnen worden gesubsidieerd en dat u moslims wil helpen zich hier in Nederland te wortelen en de islam een onlosmakelijk onderdeel van Nederland wordt?

2.)
Waarom komt u niet op voor het behoud en het versterken van onze Nederlandse en Westerse cultuur die gebaseerd is op de joods-christelijke traditie die vele malen beter en beschaafder is dan de achterlijke islamitische cultuur en traditie en daar haaks op staat? Denkt u dat Nederland gebaat is met uw gevaarlijke cultuurrelativistische opmerkingen?

3.)
Bent u bereid uw opmerkingen zoals genoemd in de eerste vraag en het interview terug te nemen? Zo neen, bent u dan bereid af te treden?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:18:43 #3
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51460345
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:20:36 #4
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51460388
Vers van de pers, Wilders die moskeeen wil sluiten vanwege brandgevaar!
quote:
Brandgevaar in veel moskeeën - Kamervragen
vrijdag 13 juli 2007
Vragen van de leden Brinkman en Wilders (beiden PVV) aan de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
1.)
Bent u op de hoogte van het artikel: “Groot brandgevaar in veel moskeeën” (*)?

2.)
Klopt het gestelde in dit artikel, dat ondanks de ,door de brandweer, opgelegde aanvullende maatregelen bij 40 % van de Amsterdamse moskeeën na een controle tijdens de ramadan in 2005, deze aanvullende maatregelen bij al deze moskeeën in november 2006 nog niet waren uitgevoerd? Zo ja, wat vind u hiervan?

3.)
Kunt u ervaringen van gemeentelijke besturen bevestigen dat veel Islamitische moskeeën weinig coöperatief zijn in het opvolgen van vergunningseisen? Zo ja, wat gaat u hiertegen ondernemen?

4.)
Bent u het met ons eens dat juist dergelijk moskeeën, die zelfs na een jaar nog niets hebben gedaan aan de brandveiligheidseisen van de brandweer meteen gesloten zouden moeten worden? Zo neen, waarom niet?

5.)
Bent u bereid alle moskeeën in Nederland op brandveiligheid te controleren en de moskeeën die niet voldoen aan deze eisen meteen te sluiten? Zo neen waarom niet?

(*) Dagblad De Telegraaf, katern Amsterdam, pagina T9, gedateerd 13 juli 2007
pi_51460537
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:20 schreef Sidekick het volgende:
Vers van de pers, Wilders die moskeeen wil sluiten vanwege brandgevaar!
Vervang 'moskee' door 'uitzetcentrum', 'PVV' door 'PvdA' en het kan op grote instemming rekenen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_51460591
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:26 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Vervang 'moskee' door 'uitzetcentrum', 'PVV' door 'PvdA' en het kan op grote instemming rekenen.
Wilde de PvdA uitzetcentra controleren op brandveiligheid? Laten sluiten daarna? Zou ik even flauw vinden, hoor. Zo kun je dat ook benaderen, natuurlijk: O, dat is flauw. In plaats van: Ja, maar, hé, de PvdA doet het ook!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:31:20 #7
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51460644
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:26 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Vervang 'Tikorev' door 'Calimero' en het maakt geen verschil.
pi_51460842
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:31 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Vervang 'Tikorev' door 'Calimero' en het maakt geen verschil.
Wat ben jij toch een onvriendelijk iemand. Ik vraag mij echt af wat jij op een discussieforum doet met je continue beledigingen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:43:54 #9
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51460917
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:40 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een onvriendelijk iemand. Ik vraag mij echt af wat jij op een discussieforum doet met je continue beledigingen.
Waarom zou ik vriendelijk tegen jou moeten zijn? Chamberlain probeerde vriendelijk te zijn tegen fascisten, maar toen hielp het ook al niets.
pi_51461113
Wilders schiet een beetje door. Die man moeten ze onderwerpen aan een psychologisch onderzoek.
Alles, maar dan ook echt alles aan moslims en de islam wordt tegen hen gebruikt. Geertje is compleet paranoia geworden geloof ik. Als recalcitrante puber schopt hij tegen alles wat maar niet westers is. Zielig mannetje
pi_51461222
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:43 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Waarom zou ik vriendelijk tegen jou moeten zijn?
Je hoeft echt niet vriendelijk tegen mij te zijn. Ik denk alleen dat argumenten wat meer indruk zullen maken dan je continue beledigingen. Misschien verbetert je imago dan ook eens wat.
pi_51461278
Sidekicks imago is perfect. Iedereen weet dat hij heel slim is en klein ook, en dat hij meestal wel gelijk heeft. Niemand kan hem bekritiseren, omdat dat lachwekkend zou zijn. Vraag je je wel eens af of de zon schijnt? Natuurlijk niet! Nee, met Sidekicks imago is niets mis. En hij is tenminste geen conservacist.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 16:04:11 #13
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51462829
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:59 schreef Monidique het volgende:
Sidekicks imago is perfect. Iedereen weet dat hij heel slim is en klein ook, en dat hij meestal wel gelijk heeft. Niemand kan hem bekritiseren, omdat dat lachwekkend zou zijn. Vraag je je wel eens af of de zon schijnt? Natuurlijk niet! Nee, met Sidekicks imago is niets mis. En hij is tenminste geen conservacist.
Wat kun jij goed zuigen zeg.

Wat heeft het met het topic te maken?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 16:45:26 #14
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_51463961
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:59 schreef Monidique het volgende:
Sidekicks imago is perfect.
Onder vrouwen daarentegen...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 14 juli 2007 @ 17:16:42 #15
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_51464830
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:45 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Onder vrouwen daarentegen...
Jij kan dat niet weten aangezien je geen vrouw bent maar een verkleed wijf.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2007 @ 17:20:31 #16
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51464944
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Jij kan dat niet weten aangezien je geen vrouw bent maar een verkleed wijf.
quote:
Op 12 July 2007 23:34 schreef PJORourke het volgende:

Weet jij toevallig het telefoonnummer van Sidekick? Ik wil een date met hem en verkleed me dan als wijf. Gaan we foto's van maken, zoals hij dan met een vent een date heeft.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 17:22:37 #17
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_51465018
Tjeem, Wilders begint echt door te slaan. Heeft hij een kutjeugd gehad ofzo?
Drugs are good mkay?
pi_51465240
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef Party_P het volgende:
Tjeem, Wilders begint echt door te slaan. Heeft hij een kutjeugd gehad ofzo?
Gepest door enge moslims.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51465514
quote:
Waarom komt u niet op voor het behoud en het versterken van onze Nederlandse en Westerse cultuur die gebaseerd is op de joods-christelijke traditie die vele malen beter en beschaafder is dan de achterlijke islamitische cultuur en traditie en daar haaks op staat? Denkt u dat Nederland gebaat is met uw gevaarlijke cultuurrelativistische opmerkingen?
Goede vraag maar weinig diplomatiek.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 17:49:27 #20
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_51465824
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het zou ook wat zijn als de ministers alleen maar met 'ja' en 'nee' mochten antwoorden. Wat zou je dan met zo'n vraag aanmoeten?
pi_51465884
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:49 schreef Pool het volgende:

[..]

Het zou ook wat zijn als de ministers alleen maar met 'ja' en 'nee' mochten antwoorden. Wat zou je dan met zo'n vraag aanmoeten?
Misschien zouden politici zich dan bezig houden met nuttige zaken. In plaats van dat oeverloos gezeik in de marge.

Ja, Nee of Misschien. Dan kunnen ze het hele jaar met reces.
pi_51467994
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

mwah, ik moet toch altijd een beetje gniffelen als hij weer begint over onze joods-christelijke cultuur .. alsof we de joden met open armen hebben ontvangen
pleased to meet you
pi_51470320
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 19:18 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah, ik moet toch altijd een beetje gniffelen als hij weer begint over onze joods-christelijke cultuur .. alsof we de joden met open armen hebben ontvangen
Als ik joods was, dan zou ik me heel ongemakkelijk voelen bij dit soort 'goedbedoeldheid' .
Door deze term in te voeren zit men (cq Wilders) de joodse invloed op de Europese cultuur te overdrijven.. en dat is precies wat anti-semieten willen..

[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 14-07-2007 21:14:46 ]
pi_51471853
Waarom is Nederland dan zo gebaseerd op het jodendom en christendom?
Als je Nederland vergelijkt met andere landen op de wereld zijn we juist helemaal niet zo zedelijk ingesteld en hebben we het merendeel van het christenDOM en jodenDOM allang laten varen, en maar goed ook. Scheiding van kerk en staat aub dus ook geen bemoeinis van de overheid met mensen die ervoor kiezen in een god te geloven.
pi_51471903
Vraagje voor de PVV:

Bent u bereid de aanwezigheid van 1.000.000. moslims te accepteren en deze mensen als volwaardig aan te zien en dus te betrekken bij onze maatschappij en alle facetten ervan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')