Vooraleer je mensen komt uitlachen leer je het wel eerst juist schrijven ok...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:32 schreef Dentiwan het volgende:
jongen ooit wel eens is een BMW Alpina B10 Turbo gezeten?
Mogelijk, maar dat weet je als je een topic op Fok opentquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar verder denk ik dat 99% van de users in dit topic gewoon jaloers zijn op TS en daarom zitten te zeiken. Hij heeft gewoon een paar toffe uurtjes gehad, en het is vrij schraal dat iedereen hem gaat afzeiken om iets dat ze zelf dolgraag hadden gewild.
Zoveel afzeiken lees ik niet hoor. Ik zie iets over 7 seconden en dat TS niet zou kunnen rijden...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:08 schreef Mikkie het volgende:
Dat is waar, maar verder denk ik dat 99% van de users in dit topic gewoon jaloers zijn op TS en daarom zitten te zeiken.
Precies.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:14 schreef D.Rose het volgende:
maar dat weet je als je een topic op Fok opent
Hé Kootje, jij hier.. Was zeker vet en zou het zo weer over doen, maar jij zeker weten ook. Leuk filmpje trouwens hé? Foto's krijg je maandag van me, zijn leuk geworden En inderdaad, kolere wat een bak!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:01 schreef kootje het volgende:
[..]
was vet he net! je liep inderdaad te schreeuwen (en ik ook) toen we 220 reden...
niet omdat we dat nog nooit hadden gedaan, maar omdat je zo ontzettend snel op die snelheid zit...
kolere wat een bak!
Snel in rechte lijn rijden verveelt snel. Als ik een paar uur in een auto mag rijden probeer ik juist zo min mogelijk op de snelweg te zitten. Doe maar een leuke weg met veel bochten, weinig verkeer... en een goed overzicht, ook handig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:29 schreef Mikkie het volgende:
Maar als je een beetje bij de grens woont en je hebt zo'n auto een paar uur, dan ga je toch ff naar Duitsland
Ik ben daar in een kwartier, zou 't wel weten
Wij stapten ook in met het idee dat we voorzichtig moesten zijn etc. maar de auto voelde zo goed aan dat je dat snel vergat. Alleen de eerste tien minuten heb je beide handen aan het stuur, daarna is het net alsof je er al jaren in rijdt. Heel apart. Daarbij is het overzicht van de auto heel goed waardoor je al heel snel door hebt hoe breed je bent en wat dus wel en niet kan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef Cyaa het volgende:
oeh lijkt me ook wel gaaf...al zou ik veels te veel op eieren rijden in een porsche, laat staan een geleende porsche+ zul je net zien dat je met 220 de auto van wegmisbruikers voorbij blaast
zie je ik ben een watje![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Tarabass het volgende:
Alleen de eerste tien minuten heb je beide handen aan het stuur
Die Focus RS uit Utrecht haalt dat wel...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Tarabass het volgende:
En wegmisbruikers moet eerst maar eens zien dat die 307 van hun de 220 haalt
er zit nogal wat tussen als een kneus in je auto zitten en met 2 handen gefixeerd aan het stuur...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:35 schreef Jimmeh het volgende:
Na die 10 minuten ging je schuin boven de versnellingspook hangen in het midden van de auto?
Ik weet niet, maar ik zit in beginsel altijd met twee handen aan het stuur. Ok, niet voor het stoplicht ofzo, maar als ik rijd wel. En zeker als ik op tempo rijd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:21 schreef LoggedIn het volgende:
er zit nogal wat tussen als een kneus in je auto zitten en met 2 handen gefixeerd aan het stuur...
"Maar" 220? Dat is in NL goed voor een pittig gesprek.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:40 schreef BazzieK het volgende:
Leuke auto maar om er dan 7 seconden over te doen om naar de 100 te komen en er maar 220 mee te gaan rijden![]()
rondlopen zonder stukje plastic in je broekzak ook..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
"Maar" 220? Dat is in NL goed voor een pittig gesprek.
Tegen een boom aanpissen ook maar dat is ook niet spannendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
"Maar" 220? Dat is in NL goed voor een pittig gesprek.
Met pittig gesprek bedoelde ik auto in beslag, rijbewijs in beslag, boete van een hoogte waarvoor je een week een Porsche kan huren (maar eerst even een half jaar wachten), enz.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:52 schreef LoggedIn het volgende:
maar dmv iets vergelijken met denederlandse wetgeving
maak je geen punt
Ja maar dat is ook met 300 of hoe hard dat kreng ook kan, enige is dat de boete dan wat hoger is. Als je toch in rijbewijs kwijt gebied gaat rijden doe het dan goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met pittig gesprek bedoelde ik auto in beslag, rijbewijs in beslag, boete van een hoogte waarvoor je een week een Porsche kan huren (maar eerst even een half jaar wachten), enz.
Subtiel iets duidelijk maken op Fok! is kennelijk niet zo makkelijk.
280 officieel (zeg 285-290 in de praktijk).quote:Op zondag 15 juli 2007 00:31 schreef BazzieK het volgende:
Ja maar dat is ook met 300 of hoe hard dat kreng ook kan, enige is dat de boete dan wat hoger is. Als je toch in rijbewijs kwijt gebied gaat rijden doe het dan goed.
het blijft beter als een 25kw kawaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:40 schreef BazzieK het volgende:
Leuke auto maar om er dan 7 seconden over te doen om naar de 100 te komen en er maar 220 mee te gaan rijden![]()
Iedereen moest inderdaad zelf tanken. Maar dat vonden we natuurlijk niet erg, want voor die paar tientjes kun je nog geen Porsche huren. Ik had ze er graag voor over zeg maarquote:Op zondag 15 juli 2007 02:09 schreef garnage-patrick het volgende:
naja zal ik eens iets serieuzers posten dan?
wie moest tanken met dat kreng? of moest iedereen dat als ie klaar was met trappen?
Vanaf 100 te hard(of twee keer de maximumsnelheid) kun je toch ook de auto kwijt raken? Dat lijkt me toch een goede reden om niet harder dan 220 te gaan..quote:Op zondag 15 juli 2007 00:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook met 300 of hoe hard dat kreng ook kan, enige is dat de boete dan wat hoger is. Als je toch in rijbewijs kwijt gebied gaat rijden doe het dan goed.
Kansloos...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:34 schreef Tarabass het volgende:
Natuurlijk flink op zijn staart getrapt (max. 220), automax gangers uitgelachen (woon vlakbij biddinghuizen)
Volgens mij al vanaf 70 km/u te hard... Maar het is altijd pas na overleg met OvJ, dus hoe harder je gaat, hoe groter de kans. Ies toch vervelend, te voet terugkomen...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:25 schreef Aibmi het volgende:
Vanaf 100 te hard(of twee keer de maximumsnelheid) kun je toch ook de auto kwijt raken? Dat lijkt me toch een goede reden om niet harder dan 220 te gaan..
Plus dat er natuurlijk andere weggebruikers op de weg zijn, die je dan steeds meer in gevaar brengt. Hier in Nederland kunnen mensen maar heel slecht inschatten hoe hard jij rijdt en dan heb je ook nog van die debielen die hem dan expres voor je auto gooien als je eraan komt, om 'een statement' te maken. Mwa, vond het hard zat iig..quote:Op zondag 15 juli 2007 11:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij al vanaf 70 km/u te hard... Maar het is altijd pas na overleg met OvJ, dus hoe harder je gaat, hoe groter de kans. Ies toch vervelend, te voet terugkomen...![]()
en dat is allemaal heel kut, maar zegt verder toch maar heel weinig? Afgezien van dat ie een probleem gehad had als dr een zooi van die struikrovers rondredenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met pittig gesprek bedoelde ik auto in beslag, rijbewijs in beslag, boete van een hoogte waarvoor je een week een Porsche kan huren (maar eerst even een half jaar wachten), enz.
Subtiel iets duidelijk maken op Fok! is kennelijk niet zo makkelijk.
Nou, ik kan mij best voorstellen dat als iemand een Porsche van een ander meekrijgt hij het bij 220 km/u houdt of zelf nog lager. Ik kan me minder voorstellen dat iemand deze snelheid in NL een beetje traag vindt.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:44 schreef LoggedIn het volgende:
en dat is allemaal heel kut, maar zegt verder toch maar heel weinig? Afgezien van dat ie een probleem gehad had als dr een zooi van die struikrovers rondreden
Inmiddels wel hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:02 schreef DS4 het volgende:
Aha. Dan is er een goede kans dat wij elkander gaan tegenkomen. Heb alleen op het Porscheforum er nog niets over gelezen...
Klopt. Precies een dag later stak het gerucht de kop op op het PF.quote:
Ik las het jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Klopt. Precies een dag later stak het gerucht de kop op op het PF.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef Mikkie het volgende:
Al die kanslozen die TS proberen af te zeiken omdat er snellere auto's zijn (waar ze zelf niet eens in gereden hebben)
Blijven dromen..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
![]()
Mijn 205 GTTI reed zulke auto's het snot voor de ogen
![]()
964 C4 met wat aanpassingen aan onderstel, remmerij, enz. voor de Ringtripjes.quote:
een C4quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
964 C4 met wat aanpassingen aan onderstel, remmerij, enz. voor de Ringtripjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |