Erg uitbundig inderdaad. Hij wist waar 'ie moest beginnen met de opbouw. Ligt ook niet heel ver van Rachmaninov.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:25 schreef PJORourke het volgende:
Musorgsky, vond ik vroeger ook erg leuk.
Het was de eerste die een makkelijke mp3 link hadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat kan ik op z'n tijd ook wel waarderen. Had je niks originelers kunnen bedenken, overigens?
Ook fan van Mahler toevallig? (Je lijkt echt op m'n vader)
Wie wat waarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:27 schreef Elseetje het volgende:
Dat duurde lang
De meeste pianisten kunnen helemaal niet aardig Mozart of Mendelssohn spelen, juist dat wat makkelijk lijkt doe je snel verkeerd
Zeg zwaardvisje, had jij trouwens wél op m'n linkjes geklikt?
Onpersoonlijk?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wie wat waar![]()
En Mozart en Mendelssohn zijn vrij onpersoonlijk, technisch perfect inderdaad. Maar dat leer je wel. Het gaat echt om dat gevoel.
Plaatje klopt danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Het was de eerste die een makkelijke mp3 link hadDe notenkrakersuite vind ik ook geweldig al heb ik helemaal niks met ballet.
Mahler idd ook. http://www.vu-orkest.nl/fragmenten/mahler3-1999.mp3
Ik ben de kalmheid zelve. Meestal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Plaatje klopt dan
Ben je ook opvliegend van aard? Zou er zo mooi bij passen
Zijn composities blijven onpersoonlijk, met hoeveel pathos hij zelf ook speelde. Een en al classicisme en veel te zoet, juist van de voordelen van de pianoforte heeft hij nauwelijks gebruik gemaakt. Dat kwam pas na de Renaissance. Je begrijpt zelf ook wel dat Mozart of Bach spelen an sich niet moeilijk is. Wil je er emotie in laten doorklinken, dan ga je voor Rachmaninov of Liszt. Daar hoor je de Romantiek in door, dat is wel even iets anders.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:36 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Onpersoonlijk?Nu lig ik toch wel in een stuip hoor
Als je technisch perfect wilt hebben ga je voor Bach, Scarlatti, vooral componisten van vóór de pianoforte. Mozart was zwaar dramatisch, bij tijd en wijle compleet gestoord in z'n composities. Onpersoonlijk
Kijk, iemand die Wagner over kan brengen, die kan wat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:39 schreef gelly het volgende:
En natuurlijk Wagner
http://www.columbia.edu/cu/cuo/S2002-2.mp3
Ben bezig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 06:25 schreef sigme het volgende:
Hoi Wolff. Scriptie al af?
Gelly heeft de allereerste SC geopend. Zonder hem had jij 90% van al jouw posts niet geplaatst.quote:
Morgen wordt het pas echt mooi.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:21 schreef Autodidact het volgende:
Nou. Mij zien jullie niet vandaag.
[afbeelding]
Ik bespeur een haat-haat-verhouding tussen ons. Zullen we een vete starten op weblogs en POL-FB?quote:
Linkje?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Gelly heeft de allereerste SC geopend. Zonder hem had jij 90% van al jouw posts niet geplaatst.
Heb je onthullende pm's van haar? Anders wordt het niks.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik bespeur een haat-haat-verhouding tussen ons. Zullen we een vete starten op weblogs en POL-FB?
Raad van wie deze uitspraak is.quote:'Nederland krijgt joods-christelijke-islamitische traditie'
Wilders is voor 66% van het citaat verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Raad van wie deze uitspraak is.![]()
Hint: lid van een naïeve en landverraderspartij.
http://forum.fok.nl/showtopic.php/241934quote:
Vertel!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wilders is voor 66% van het citaat verantwoordelijk.
Dank je. Duidelijk nog een mod zoals het hoort. Faciliterend en gedienstig.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Polslowchat forever, het wordt gemaakt door en voor users die naast politieke interesse ook gevoel voor humor hebben en geinteresseerd zijn in andere denkbeelden naast politiek. Kortom, fijn laten staan en geen "overheidsbemoeienis" die spontaniteit de kop in drukt.
Je bent niet erg consistent he?quote:
S(ideki)C(k) mag wat mij betreft naar GC of ONZ.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik bespeur een haat-haat-verhouding tussen ons. Zullen we een vete starten op weblogs en POL-FB?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb je onthullende pm's van haar? Anders wordt het niks.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zijn serieuze aanbevelingen die de ondergang van POL-SC moeten voorkomen. Dit kan niet langer zo doorgaan.
Dat zijn wolken waar geen buien inzitten he!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:26 schreef Napalm het volgende:
Ik dacht dat we vandaag een hittegolf zouden krijgen?
hier
http://www.buienradar.nl/
doen ze alsof er geen wolken zijn maar boven mijn huis alleen maar!
Hier ook wolkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:26 schreef Napalm het volgende:
Ik dacht dat we vandaag een hittegolf zouden krijgen?
hier
http://www.buienradar.nl/
doen ze alsof er geen wolken zijn maar boven mijn huis alleen maar!
Allemaal de schuld van het broeikaseffet! Had ik nu maar spaarlampen!
Ga dan 's snel daarheen om het omlaag te trekkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zelfs in ONZ is het niveau niet zo laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |