quote:Op zondag 13 juni 2004 14:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Polslowchat forever, het wordt gemaakt door en voor users die naast politieke interesse ook gevoel voor humor hebben en geinteresseerd zijn in andere denkbeelden naast politiek. Kortom, fijn laten staan en geen "overheidsbemoeienis" die spontaniteit de kop in drukt.
Exact.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Polslowchat forever, het wordt gemaakt door en voor users die naast politieke interesse ook gevoel voor humor hebben en geinteresseerd zijn in andere denkbeelden naast politiek. Kortom, fijn laten staan en geen "overheidsbemoeienis" die spontaniteit de kop in drukt.
Dito.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Misschien kan de openingspost in het vervolg meer uitgebreid worden, zodat het discussiecompenent vergroot wordt. Dan wordt het ook meer een uitdaging voor degene die hetquote:Op zondag 13 juni 2004 15:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het onderwerp wordt vaak al door de actualiteit/ titel bepaald. Het is ook een manier om stoom af te blazen en op luchtige wijze weer een beetje tot elkaar te komen. SC is de bindende lijm voor POL.
Prima en een rouleerfunktie voor users in het openen van de volgende slowchat, nu zijn het vaak dezelfden die de start bepalen.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Misschien kan de openingspost in het vervolg meer uitgebreid worden, zodat het discussiecompenent vergroot wordt. Dan wordt het ook meer een uitdaging voor degene die het
topic opent.
Nou ja, dat mag natuurlijk geen excuus zijn om maar in het wilde weg te posten in de slowchat. Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat de slowchat een en al bagger wordt.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik moet er persoonlijk eigenlijk niet aan denken hoe POL er aan toe zou zijn op het moment dat de bagger van slowchat zich verplaatst naar de andere topics.
Dat merkte ik ook ja. Alleen om de zoveel dagen weer zo'n opmerking maken is ook niet de oplossing natuurlijk.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:53 schreef George-Butters het volgende:
Ik merk wel dat sinds je in een sub zinnetje je onvrede over de SC hebt geuit. het politieke gehalte van de SC omhoog geschoten is.
Een beetje zelfcorrigerend vermogen is best mogelijk. We zijn niet 12 meer. zoals aaah en ik al overeengekomen was is een roulerend topic openschap en een vast thema per topic al een stap in de goede richting.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:42 schreef Monidique het volgende:
De slowchat is inderdaad nogal es te veel bagger. Nu hoeft er uiteraard niet alleen over politiek te worden gepraat, in tegendeel, maar een beetje inhoud zou geen kwaad kunnen. De consequentie zou zijn dat je dat topic intensief in de gaten moet houden en wil je dat, dat is de vraag.
Inderdaad. Als de SC straks dichtmoet vanwege een te hoog baggergehalte, dan ligt dat gewoon aan Sidekicks onovertroffen luiheid. Laat die bagger toch lekker, niemand wordt erdoor geschaad. Toch?quote:Op zondag 13 juni 2004 15:39 schreef Silmarwen het volgende:
Weetje ik ben dat, dit moet, dat moet gezeik een beetje zat.
Het is een slowchat zoalng alle andere topics toch lopen. Net als meets, perse een thema. Wat maakt het nou uit?
Waarom moet alles zo strak en volgens de regels. Om er even wat pol geblaat tussen te werpen. Het wordt een dictatuur zo. Ik zie het probleem echt niet in zolang alle andere onderwerpen wel politiek gerelateerd zijn.
Dat moet niet, en dat is ook niet zo. Het is echt niet iets van de laatste paar dagen wat ik nu constateer. Op een aantal opmerkingen na, wordt er vrijwel nooit wat gemod in de reeks.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:39 schreef Silmarwen het volgende:
Waarom moet alles zo strak en volgens de regels.
Zonder de bans zou er veel rotzooi zijn. En dan gaat het niet zozeer om de Slowchat, maar om POL in het algemeen. Je wordt echt niet geband om een enkele opmerking, en het houdt een keer op. Die grenzen blijf je houden, en moeten gehandhaafd worden om van POL niet een rotzooi te maken.quote:Ik vind het echt steeds minder leuk worden met al die bans en rotzooi.
Nee, dat begrijp ik. Dit leek mij wel zo duidelijk dat ik het er niet bij hoefde te zeggen, maar ken de mens.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:46 schreef George-Butters het volgende:
Een beetje zelfcorrigerend vermogen is best mogelijk. We zijn niet 12 meer.
Als ik alle bagger laat voor wat het is, dán zou ik lui zijn.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
dan ligt dat gewoon aan Sidekicks onovertroffen luiheid. Laat die bagger toch lekker, niemand wordt erdoor geschaad.
Maar de reeks moet wel gecontroleerd worden op 'foute' opmerkingen, want niet alle SC'ers doen aan matennaaierij/NSB-praktijken. Ze stonden niet allemaal in de rij om die foute opmerking van X-Ray aan te geven. Of heb ik het helemaal mis?quote:Op zondag 13 juni 2004 15:51 schreef Sidekick het volgende:
Dat moet niet, en dat is ook niet zo. Het is echt niet iets van de laatste paar dagen wat ik nu constateer. Op een aantal opmerkingen na, wordt er vrijwel nooit wat gemod in de reeks.
Wat een dogmatische denkwijze. Bans die gaan over enkele foute opmerkingen hebben misschien wel effect, maar zogenaamde oeuvrebans helemaal niet. Degene gaat, zodra hij terugkomt, gewoon weer door.quote:Zonder de bans zou er veel rotzooi zijn. En dan gaat het niet zozeer om de Slowchat, maar om POL in het algemeen. Je wordt echt niet geband om een enkele opmerking, en het houdt een keer op. Die grenzen blijf je houden, en moeten gehandhaafd worden om van POL niet een rotzooi te maken.
Of als je te lui bent om eens in de zoveel tijd een opmerking te maken over het POL-gehalte. Sorry.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:54 schreef Sidekick het volgende:
Als ik alle bagger laat voor wat het is, dán zou ik lui zijn.
Als je de POL-SC-reeks sluit, gaat het plezier achteruit voor iedereen. Dat is dus geen oplossing. Laat dan de baggeraars tenminste nog wat plezier hebben.quote:En bagger schaadt niemand misschien, het plezier gaat wel achteruit voor enkelen.
Ik vraag me af waarom dat dan niet nodig was toen Kozzmic hier modde? Dat bedoel ik niet als een sneer naar jou maar gewoon een constatering.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat moet niet, en dat is ook niet zo. Het is echt niet iets van de laatste paar dagen wat ik nu constateer. Op een aantal opmerkingen na, wordt er vrijwel nooit wat gemod in de reeks.
[..]
Zonder de bans zou er veel rotzooi zijn. En dan gaat het niet zozeer om de Slowchat, maar om POL in het algemeen. Je wordt echt niet geband om een enkele opmerking, en het houdt een keer op. Die grenzen blijf je houden, en moeten gehandhaafd worden om van POL niet een rotzooi te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |