we zijn tot 21uur open (laatste klant kassa: 21.30 vaaaak. bij goederenuitgifte wachten tot de laatste zn psullen opgehaa;d heeft en dan nog naar huis,. dus kom net binnen rollenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die meubelboer sluit toch een stuk eerder dan half elf?
Lopen ze nog zo lang langs de Bjorn en de Benny te slenteren? Damnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we zijn tot 21uur open (laatste klant kassa: 21.30 vaaaak. bij goederenuitgifte wachten tot de laatste zn psullen opgehaa;d heeft en dan nog naar huis,. dus kom net binnen rollen
de bjorn hebben we niet wel de Billyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lopen ze nog zo lang langs de Bjorn en de Benny te slenteren? Damn
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga t nest in, morgen weer aan de arbeid.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Slaap lekker
En succes met werken, ik zal aan je denken als ik op het terras zit
Memento hoopt volgens mij nu op een lokaal buitje in Harderwijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Slaap lekker
En succes met werken, ik zal aan je denken als ik op het terras zit
ff kijken of ze dat zo nog uitzenden op de TV.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:23 schreef sjimz het volgende:
Speerwerper gooit speer in rug verspringer
Auw!![]()
Komt nu op Nederland 1quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
ff kijken of ze dat zo nog uitzenden op de TV.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmm, zat in OUD.
Aait tong met staalborsteltje![]()
Jezus, wat bizar, die beelden ervan nu.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef golfer het volgende:
ff kijken of ze dat zo nog uitzenden op de TV.
Z'n polsstok?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:36 schreef tong80 het volgende:
Zou wel lachen zijn als ze zo'n polstokhoogspringster in de lucht raken.
ook leuk maar dan klieven met een discusquote:
vast heel mooiquote:
kortom dingen bezoeken waar films zijn opgenomen in berlijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:40 schreef pascalheister het volgende:
zo ben al bezig met een kleine agenda voor het weekje berlijn
Christianne Fquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:45 schreef borisz het volgende:
[..]
kortom dingen bezoeken waar films zijn opgenomen in berlijn![]()
wat is dat atteletiek?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb me al eerder afgevraagd of het wel goed zo gaan met atteletiek
quote:
quote:Sergio uit groep 1/2 van juf Gerda had speciaal zijn “goeie schoenen” aangedaan. Toen de juf dit hoorde, schrok ze even. Hij zou toch niet op zijn beste …… Gelukkig bleek dat Sergio’s beste schoenen zijn loopschoenen waren!
Mark uit de groep van juf Marjoke en juf Deanne riep tijdens het lopen: “Je kunt wel zien dat ik op atteletiek zit hè?” Hij ging ook oerend-hard.
BBC2 that is.quote:
Zie het nu pasquote:
genaaid zegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, ik moet even wat gal kwijt. No offence Ailantsjie.
Er is al maanden geen directe leidinggevende in de poolhal waar ik werk. Nu heb ik al vaker aangegeven best als soort bedrijfsleider te willen gaan fungeren. Steeds werd gezegd dat dit niet meer de bedoeling was, dat alles overkoepelend geleid zou gaan worden omdat er toch verbouwd zou gaan worden. Komt vanavond een collega van me naar me toe, totaal onwetend over mijn gedachtes, die me doodleuk verteld dat zij meer uren, leidinggevende functie en meer salaris gaat krijgen. Godverdomme. Ik laat het wel even bezinken, maar ik denk dat ik morgen of overmorgen mijn ontslag indien. Teringlijers, allemaal.
Bekend gegeven in het echte leven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is al maanden geen directe leidinggevende in de poolhal waar ik werk. Nu heb ik al vaker aangegeven best als soort bedrijfsleider te willen gaan fungeren. Steeds werd gezegd dat dit niet meer de bedoeling was, dat alles overkoepelend geleid zou gaan worden omdat er toch verbouwd zou gaan worden. Komt vanavond een collega van me naar me toe, totaal onwetend over mijn gedachtes, die me doodleuk verteld dat zij meer uren, leidinggevende functie en meer salaris gaat krijgen. Godverdomme. Ik laat het wel even bezinken, maar ik denk dat ik morgen of overmorgen mijn ontslag indien. Teringlijers, allemaal.
Arcade Fire nuquote:
Life can be a bitch.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, ik moet even wat gal kwijt. No offence Ailantsjie.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:45 schreef golfer het volgende:
Nog even samen lekker op ons balkonnetje met een afzakkertje genieten van de lekkere temperatuur en dan het mandje opzoeken.
Klinkt lekkerquote:
quote:
nou, in Amsterdam trekt het alweer dichtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Het belooft een heerlijke dag te worden
Blij dan dat ik op de veluwe woonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, in Amsterdam trekt het alweer dicht
Zou in het westen dit weekeinde wel eens flink kunnen gaan tegenvallen volgens de laatste modellen.
Wat een keuze, ik zou het wel weten!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Morgen een oefenwedstrijdje van Ajax niet al te ver uit de buurt. Jammer genoeg heb ik een date rond hetzelfde tijdstip gepland. Hm.... VVSB - Ajax of een date met een lekkere chick... hm.... lastige keuze hoor.
Gaat lastig worden voor Portoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat een keuze, ik zou het wel weten!
* Dylan Dog gaat vandaag naar FC Den Bosch-Porto
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:03 schreef Eilanden het volgende:
Goodmorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrning Hools!
* Eilanden is gisteren voor de tweede keer oom geworden
Dat klinkt mooi!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat een keuze, ik zou het wel weten!
* Dylan Dog gaat vandaag naar FC Den Bosch-Porto
Veel plezierquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte Eilanden! Wat voor een mooie naam heeft die kleine?
* -Vaduz- gaat zo op vakantie, voor een weekje naar Deutschland.
Dan mag ie wel heel weinig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Veel pleziergeniet ervan
en doe geen dingen die wij ook niet zouden doen
Ivana Paolaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte Eilanden! Wat voor een mooie naam heeft die kleine?
* -Vaduz- gaat zo op vakantie, voor een weekje naar Deutschland.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan mag ie wel heel weinig.
Succes, wel lekker lullig allemaal.... kan je niet met iemand een gesprek aan??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge. Zo maar naar die kuttent, ik zal door moeten werken helaas.
ik dacht dat jij wel leuk vind weers veranderingenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:24 schreef Againzender het volgende:
Mensen, wat valt het weer tegen vandaag. Vanochtend was het nog zwoel warm, nu is het gewoon fris met die wind, en het wordt buiten zo donker dat het lijkt of het elk moment kan gaan regenen
dit is geen verandering, dit een een voortzetting van hetzelfde weer dat we al een hele tijd hebben. 30 graden zou verandering zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:27 schreef borisz het volgende:
[..]
ik dacht dat jij wel leuk vind weers veranderingen![]()
Ik zeg ga solliciteren bij de KNMI als weer tekst schrijver.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is geen verandering, dit een een voortzetting van hetzelfde weer dat we al een hele tijd hebben. 30 graden zou verandering zijn
Maar is stoor mij er wel een beetje aan dat er zo stellig gezegd werd dat het dit weekeinde prachtig zomers zou worden, terwijl wij precies tegen die grens met kouder weer aanzitten. En dan kan je dus net aan de verkeerde kant zitten zoals nu in het westen.
quote:
quote:
hhhmmm...Bluezzie heeft weer last voor zomerkriebels in haar onderbuikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef Bluezz het volgende:
*zwoele rukwinden hier*
In muh hele leiffie manquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:45 schreef Bjoro het volgende:
hhhmmm...Bluezzie heeft weer last voor zomerkriebels in haar onderbuik
jippiequote:
doordrinken is de beste remediequote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:54 schreef Bluezz het volgende:
Ben nog wat brak too much wine en too tired
En straks weer een feessie met de nodige wijntjeMaar eens proberen of ik over kan gaan op gewoon water
* golfer hangt hem uit het raam.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef Bluezz het volgende:
*zwoele rukwinden hier*
Zoals een echte kerel betaamt.quote:
aldus onze 16 jarige deskundigequote:
heb ik ook net gedaan....voelde er geen ruk vanquote:
viel spass Sjimziequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:01 schreef sjimz het volgende:
Ik ga een weekje weg!
Waarheen zien we nog wel! Doeg![]()
Have fun, sjimmie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:01 schreef sjimz het volgende:
Ik ga een weekje weg!
Waarheen zien we nog wel! Doeg![]()
Te kortquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb ik ook net gedaan....voelde er geen ruk van![]()
buiten gehangen of heb je het over een andere lengte .......quote:
Beidequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:16 schreef Bjoro het volgende:
buiten gehangen of heb je het over een andere lengte .......![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beide
Trouwens hoe was Mudjes verjaardag vorige week???
hier maakt het windje het heerlijk aangemaanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:24 schreef Againzender het volgende:
Mensen, wat valt het weer tegen vandaag. Vanochtend was het nog zwoel warm, nu is het gewoon fris met die wind, en het wordt buiten zo donker dat het lijkt of het elk moment kan gaan regenen
Die laatste band.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:23 schreef borisz het volgende:
Zinnig onderzoek naar autobanden
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=330537
Gelukkig vertrek ik zo uit Utrecht voor een verjaardagsfeestquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:03 schreef golfer het volgende:
We pakken zo de trein richting Utrecht voor een verjaardagsfeestje.
Er loopt een topic over, maar of er mensen zijn die in het buitenland zitten er naar kunnen kijken weet ik niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Zijn er nog mensen die live voetbal via planet.nl in het buitenland kijken? Wil weten of dat wel werkt.
Voor lesbische vrouwen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:18 schreef Bluezz het volgende:
Die nieuwe header he, tis net een datingsite zo
* Bos81 zet de cd Reign in Blood van Slayer op, om de rust flink te onderbrekenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:12 schreef Grulez het volgende:
Lekker rustig vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 14-07-2007 20:14:03 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Geweldig die jonge gassiesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:06 schreef borisz het volgende:
Bos zet die tv op 1. een item voor jou
Jammer een deathmetal band met bandleden van 12 tot 16 en klonk erg goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:20 schreef Bos81 het volgende:
Helaas gemist
Die zanger heeft over 2 jaar geen stem meer over.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer een deathmetal band met bandleden van 12 tot 16 en klonk erg goed.
jij noemt hem "zanger" ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die zanger heeft over 2 jaar geen stem meer over.
Ongetwijfeld uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer een deathmetal band met bandleden van 12 tot 16 en klonk erg goed.
Dat weet Bos wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef borisz het volgende:
waarschijnlijk nergens een sensation black stream
quote:
Ja, was ook echt mooi om te zienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef Bjoro het volgende:
geinige foto's Bos !
Ik heb die header nog niet gezienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe header Bos; brengt ie je hoofd al op hol?
zie je eigen MyATquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb die header nog niet gezien
Hoe zie ik die dan?
helemaal boveninquote:
Ik zie geen verandering. Zal eens overgaan naar een andere layout. (gebruik nu Dark)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
helemaal bovenin
hoef je niet eens voor naar MyAT, zie ik nu....tis gewoon bovenaan elke pagina
haha idd.. maar ok dit dusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
helemaal bovenin
hoef je niet eens voor naar MyAT, zie ik nu....tis gewoon bovenaan elke pagina
daar staan ze voor in de winkel Passie !quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:19 schreef pascalheister het volgende:
volgens mij kan ik nog wel een kast erbij kopen
Ik heb vanmiddag ook mijn dvd's op alfabetische volgorde gezet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:19 schreef pascalheister het volgende:
volgens mij kan ik nog wel een kast erbij kopen
Cassettebandjes CD's en Elpee's zijn er meer dan duizend voor Tongquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook mijn dvd's op alfabetische volgorde gezet.
dat zijn er 'slechts' 88 ipv die 666 van jou![]()
denk dat je niet wil weten hoeveel geld dat bij elkaar isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
Cassettebandjes CD's en Elpee's zijn er meer dan duizend voor Tong
http://www.pascalheister.nl/dvd/kast1.jpgquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook mijn dvd's op alfabetische volgorde gezet.
dat zijn er 'slechts' 88 ipv die 666 van jou![]()
het staat al beter dan die ene foto van 500 dvd's toen puilde alles uitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.pascalheister.nl/dvd/kast1.jpg
http://www.pascalheister.nl/dvd/kast2.jpg
dit is niet leuk![]()
Ik heb het wel eens berekendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk dat je niet wil weten hoeveel geld dat bij elkaar is
Grote kans dat er een nichtje van mij bijzitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Ruim 1 op de 6 vrouwen waar ik mee heb gezoend heeft een achternaam beginnend met een B. Denk daar maar eens over na.
Echt een nutteloos feitje waar ik ineens aan moest denken. Een zaterdagavond zonder nutteloze info is geen echte zaterdag!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grote kans dat er een nichtje van mij bijzit![]()
Je hebt in je leven 6 vrouwen gehad waarvan 1 met een Bquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Ruim 1 op de 6 vrouwen waar ik mee heb gezoend heeft een achternaam beginnend met een B. Denk daar maar eens over na.
Ruim 1 op de 6.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je hebt in je leven 6 vrouwen gehad waarvan 1 met een B
Ik heb in Oekraine wijn leren drinken. Helemaal niet verkeerd. Vooral een Georgische wijn, genaamd Kindzmaraudi was erg lekker. Favoriete wijn van Stalin. Foto van de wijn in m'n FoBo.quote:
Ik had vandaag 3388 geloof ik. Maar ik hou het nooit zo bij. Meer toeval als ik een opvallende postcount zie. Gefeli! Ik zit nog niet eens op 10% van jou.quote:
Klasse. Die grens ben ik vrij recent gepasseerdquote:
of Rosébierquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:13 schreef borisz het volgende:
[..]
als het een zoete wijn of het een rosé is wel![]()
Okeequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb pas echt leren zuipen van Tsjechische vrouwen.
Dan heb je nooit Perziken bier van Budels gehadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Niets kan meer smeriger zijn dan dat kersenbier van Belle-Vue.
En daar ben ik blij om.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb je nooit Perziken bier van Budels gehad
staat niet op mijn planning, maar bedankt voor de uitnodiging !quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Mochten er ooit HOOLerS in Praag zijn, kun je altijd langs komen voor een biertje.
Precies. Lang geleden gehad en volgens mij is het (terecht) ook niet meer in productiequote:
Aj jaren. Volgende week weer 9 dagen en dan 3 september voor goed. Ajax-FC Groningen ga ik nog kijken en dan 's-avonds half-lam het vliegtuig in en 's-ochtends vroeg op werk verschijnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staat niet op mijn planning, maar bedankt voor de uitnodiging !
Bevalt het daar ?
Oktober fest ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:32 schreef pascalheister het volgende:
ik zie dat er bierfeesten zijn in Berlijn als ik er ben, komt dat ff goed uit
Wat lievquote:Op zondag 15 juli 2007 01:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tong's TV-tip voor golfer en bluezz.
[TV-TIP] Glastonbury highlights - BBC -2
DIGGER gaat nu al de deur uit, klussen in't nieuwe huis.quote:Op zondag 15 juli 2007 07:56 schreef tong80 het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat Digger om 3 uur dronken thuiskwam en 2 uur lang dronken de topics langs ging ?
Mocht de loting gunstig zijn, ik heb je nummerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Mochten er ooit HOOLerS in Praag zijn, kun je altijd langs komen voor een biertje.
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:04 schreef Eilanden het volgende:
Zal dan wel een flinke koppijn wezen Grulez
heel erg jaquote:Op zondag 15 juli 2007 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier ook niet, flinke onweersbui vanmorgen zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |