we zijn tot 21uur open (laatste klant kassa: 21.30 vaaaak. bij goederenuitgifte wachten tot de laatste zn psullen opgehaa;d heeft en dan nog naar huis,. dus kom net binnen rollenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die meubelboer sluit toch een stuk eerder dan half elf?
Lopen ze nog zo lang langs de Bjorn en de Benny te slenteren? Damnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we zijn tot 21uur open (laatste klant kassa: 21.30 vaaaak. bij goederenuitgifte wachten tot de laatste zn psullen opgehaa;d heeft en dan nog naar huis,. dus kom net binnen rollen
de bjorn hebben we niet wel de Billyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lopen ze nog zo lang langs de Bjorn en de Benny te slenteren? Damn
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga t nest in, morgen weer aan de arbeid.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Slaap lekker
En succes met werken, ik zal aan je denken als ik op het terras zit
Memento hoopt volgens mij nu op een lokaal buitje in Harderwijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Slaap lekker
En succes met werken, ik zal aan je denken als ik op het terras zit
ff kijken of ze dat zo nog uitzenden op de TV.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:23 schreef sjimz het volgende:
Speerwerper gooit speer in rug verspringer
Auw!![]()
Komt nu op Nederland 1quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
ff kijken of ze dat zo nog uitzenden op de TV.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmm, zat in OUD.
Aait tong met staalborsteltje![]()
Jezus, wat bizar, die beelden ervan nu.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef golfer het volgende:
ff kijken of ze dat zo nog uitzenden op de TV.
Z'n polsstok?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:36 schreef tong80 het volgende:
Zou wel lachen zijn als ze zo'n polstokhoogspringster in de lucht raken.
ook leuk maar dan klieven met een discusquote:
vast heel mooiquote:
kortom dingen bezoeken waar films zijn opgenomen in berlijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:40 schreef pascalheister het volgende:
zo ben al bezig met een kleine agenda voor het weekje berlijn
Christianne Fquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:45 schreef borisz het volgende:
[..]
kortom dingen bezoeken waar films zijn opgenomen in berlijn![]()
wat is dat atteletiek?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb me al eerder afgevraagd of het wel goed zo gaan met atteletiek
quote:
quote:Sergio uit groep 1/2 van juf Gerda had speciaal zijn “goeie schoenen” aangedaan. Toen de juf dit hoorde, schrok ze even. Hij zou toch niet op zijn beste …… Gelukkig bleek dat Sergio’s beste schoenen zijn loopschoenen waren!
Mark uit de groep van juf Marjoke en juf Deanne riep tijdens het lopen: “Je kunt wel zien dat ik op atteletiek zit hè?” Hij ging ook oerend-hard.
BBC2 that is.quote:
Zie het nu pasquote:
genaaid zegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, ik moet even wat gal kwijt. No offence Ailantsjie.
Er is al maanden geen directe leidinggevende in de poolhal waar ik werk. Nu heb ik al vaker aangegeven best als soort bedrijfsleider te willen gaan fungeren. Steeds werd gezegd dat dit niet meer de bedoeling was, dat alles overkoepelend geleid zou gaan worden omdat er toch verbouwd zou gaan worden. Komt vanavond een collega van me naar me toe, totaal onwetend over mijn gedachtes, die me doodleuk verteld dat zij meer uren, leidinggevende functie en meer salaris gaat krijgen. Godverdomme. Ik laat het wel even bezinken, maar ik denk dat ik morgen of overmorgen mijn ontslag indien. Teringlijers, allemaal.
Bekend gegeven in het echte leven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is al maanden geen directe leidinggevende in de poolhal waar ik werk. Nu heb ik al vaker aangegeven best als soort bedrijfsleider te willen gaan fungeren. Steeds werd gezegd dat dit niet meer de bedoeling was, dat alles overkoepelend geleid zou gaan worden omdat er toch verbouwd zou gaan worden. Komt vanavond een collega van me naar me toe, totaal onwetend over mijn gedachtes, die me doodleuk verteld dat zij meer uren, leidinggevende functie en meer salaris gaat krijgen. Godverdomme. Ik laat het wel even bezinken, maar ik denk dat ik morgen of overmorgen mijn ontslag indien. Teringlijers, allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |