ach doet ie wel vaker........quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:27 schreef blomst het volgende:
Brian vergeet een gedeelte in het verhaal te vertellen aan melissa.
jaa....wat hij zegt .....doet iequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is dit terror?
lijkt wel een kleuterklas....
hoor en zie dennis is knallen (NOT!!)
nee Scan, Lieke doet dat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, het blijft een vrouw hè.... die zeuren nou eenmaal.
is al op de busquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Blomst, gooi deze even in de OP, de briefkaartenactie: BRIEFKAARTENAKTIE -----------HUUB EN LIEKE
tuurlijk niet.......quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef riri het volgende:
zo horen we eens hoe verhalen aangedikt,verkeerd gebracht en zaken er bij verzonnen worden en melissa die alles zomaar gelooft.....zeggen ze ook dat nadia 100.000 euro boete heeft gehad?
dus hij moet eerst zeggen dat hij wil klaarkomen? Oke dan snap ik het.quote:
Nee dat mag niet. en waarom niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef Sammy-S het volgende:
Mag die kut stem van huub en lieke uit aub? Dank U.
LIEKE ZEURT NIET! .quote:
Ja hoor, druk even op de MUTE-knopjes en je bent van alles verlost.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef Sammy-S het volgende:
Mag die kut stem van huub en lieke uit aub? Dank U.
ja wat is dat jong toch een misselijkheid he, bovendien heeft hij volgens mij een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Nou ja ff onder ons ......als je solliciteert als poolboy dan moet je wel wanhopig zijn......enniewees dat zijn broer zigeuner is en 10 tinten lichter maakt nou ook niet dat hij zich beter voelt. Want vanuit zijn cultuur gedacht....hoe witter hoe beter.Het is een geniepig soort mens dat gecast is juist op die kwaliteit en in die zin zal hij de febo niet teleurstellenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:27 schreef pullup het volgende:
Nee maar het minimale krediet dat Brian daarnet bij mij kreeg is hij na deze monoloog alweer kwijt![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat effe op Dennis te googlen, toen vond ik een foto uit zijn jeugd:
[afbeelding]
en dan Lieke afkraken met haar ligaamquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Juist... en dat vindt die kaboutâh nog prachtig ook... anders had hij haar al lang aan de kant gezetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
LIEKE ZEURT NIET! .![]()
.. die voedt die dwegmarmot op!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef noekje het volgende:
Mellisa haar tiet ligt er bijna uit.
Ik dacht, ik meld het even.
Jaap ligt te janken, hij heeft zijn 24 uur aangevraagd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef mspoez het volgende:
Maarem, waar is Jaap nou?
oh sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
LIEKE ZEURT NIET! .![]()
bingo!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja wat is dat jong toch een misselijkheid he, bovendien heeft hij volgens mij een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Nou ja ff onder ons ......als je solliciteert als poolboy dan moet je wel wanhopig zijn......enniewees dat zijn broer zigeuner is en 10 tinten lichter maakt nou ook niet dat hij zich beter voelt. Want vanuit zijn cultuur gedacht....hoe witter hoe beter.Het is een geniepig soort mens dat gecast is juist op die kwaliteit en in die zin zal hij de febo niet teleurstellen![]()
dan rijst bij mij de vraag waarom legt lieke het niet aan met een "gelijke" in plaats van met een dwergmarmot??????????????????????quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
LIEKE ZEURT NIET! .![]()
Die ging bellen om Cora uit te nodigen, voor morgen dacht ik te horen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef mspoez het volgende:
Maarem, waar is Jaap nou?
ja ..misschien helpt dat welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef 2live het volgende:
[..]
dus hij moet eerst zeggen dat hij wil klaarkomen? Oke dan snap ik het.![]()
Neah !quote:
Dat verbaasd me niets, met al die lappen vlees en dat naar zwavel riekend addergebroed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieke wil de kast delen met Huub want Nadia haar spullen stinken naar zweet zegt ze.
Je zag de knipoog toch wel?quote:
neeeeequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
oh sorry![]()
Maar niet alle vrouwen zeuren!
![]()
Precies!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neah !
Ik ben hier om jouw verdwaalde ideeen en gedachten weer op het juiste
spoor te krijgen....het Dennis spoor. Zie nou toch es in dat we hier met
een geboren leider, een supercharmeur, kortom een WINNER te maken hebben !
gedaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Blomst, gooi deze even in de OP, de briefkaartenactie: BRIEFKAARTENAKTIE -----------HUUB EN LIEKE
Ik hou van vrouwen, stom he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
oh sorry![]()
![]()
Tuuk wel!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
oh sorry![]()
![]()
teiltjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neah !
Lieke heef geen gelijke in dat gesticht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan rijst bij mij de vraag waarom legt lieke het niet aan met een "gelijke" in plaats van met een dwergmarmot??????????????????????
Hij heeft nog nix gepresteerd, hij doet zich voor als de man maar is inwezen zeer kinderlijk. Het enige wat ik van hem zie is: kinderachtige liedjes zingen, om alles heen draaien, zich zelf de hemel in prijzen, veel beloven niks waar maken. En het meest irritant is dat hij zn wenkbrauwen kamt met een natte vinger.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neah !
zijn wij blij met deze informatie................???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:37 schreef DrsH het volgende:
Sorry ik ben net ongesteld geworden, maar Jaap heb ik al enige tijd niet meer gezien is waarschijnlijk bij mijn collega en vertrekt vanavond/ morgenochtend nog.
Zou ik misschien een zwak hebben voor dat mooie lieve heerlijke mens Lieke?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zag de knipoog toch wel?
Die opmerking was net zoiets als dat ik schrijf dat alle blondjes toch dom zijn.
damn, zonde dat je zoiets moet gaan uitleggen
en denkt dat ie geweldig knap is............quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hij heeft nog nix gepresteerd, hij doet zich voor als de man maar is inwezen zeer kinderlijk. Het enige wat ik van hem zie is: kinderachtige liedjes zingen, om alles heen draaien, zich zelf de hemel in prijzen, veel beloven niks waar maken. En het meest irritant is dat hij zn wenkbrauwen kamt met een natte vinger.
ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zag de knipoog toch wel?
Die opmerking was net zoiets als dat ik schrijf dat alle blondjes toch dom zijn.
damn, zonde dat je zoiets moet gaan uitleggen
Maar ze zijn WEL mooi !!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:37 schreef Pavement het volgende:
En het meest irritant is dat hij zn wenkbrauwen kamt met een natte vinger.
Precies!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hij heeft nog nix gepresteerd, hij doet zich voor als de man maar is inwezen zeer kinderlijk. Het enige wat ik van hem zie is: kinderachtige liedjes zingen, om alles heen draaien, zich zelf de hemel in prijzen, veel beloven niks waar maken. En het meest irritant is dat hij zn wenkbrauwen kamt met een natte vinger.
Volgens mij ben jij heel hard met je kop op de keien gevallenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neah !
lieke claimt toch heel verliefd te zijn...? of is het dan toch een golddigger?quote:
nou nou nou, Voor haar innerlijk is ze zelf verantwoordelijk, voor haar uiterlijk niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat verbaasd me niets, met al die lappen vlees en dat naar zwavel riekend addergebroed.
Ben jij toevallig een kloon van peter6000 ?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou ik misschien een zwak hebben voor dat mooie lieve heerlijke mens Lieke?![]()
Nope....ik ben Stevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een kloon van peter6000 ?
Dan is dit wel een leuke kloon.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een kloon van peter6000 ?
Aangerandquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef riri het volgende:
het valt me zo op dat Dennix en Brian helemaal geenspel spelen maar gewoon zichzelf laten zien,ze zijn gewoon zo
Nadia heeft huub aangerand als eerste brian!!!
dat vergeet ie even voor de goede orde
Ik ook, anders had ik zijn avatar niet voor hem gemaaktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan is dit wel een leuke kloon.
Ik vind hem wel leuk! Ik haat Dennis, dat dan weer wel.
Geslacht: Manquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Juist ! Ben helemaalen
en
van Dennis..
En daar ben ik je tot de dag van vandaag INNERLIJK DIEP DANKBAAR voor !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook, anders had ik zijn avatar niet voor hem gemaakt![]()
Ik ben in mijn leven ook een paar keer verliefd geweest op vrouwen waarvan ik later dacht; hoe kon ik daar nou op vallen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke claimt toch heel verliefd te zijn...? of is het dan toch een golddigger?
Super!!quote:
Ik ben om, ik word dennisfan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Juist ! Ben helemaalen
en
van Dennis..
Kom op hij doet het er toch om? Stompzinnige opmerkingen over Nix maken die geen hout snijden.quote:
kom, laat dgk_fan zijn ding doen, en wat tegengas geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog een vent ook? Ben je gay dan? Samen met Nix in de Darkie geweest?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
LIEKE ZEURT NIET! .![]()
Ja maar, hij mag toch wel z'n mening geven?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kom op hij doet het er toch om? Stompzinnige opmerkingen over Nix maken die geen hout snijden.
---------------- niet doen, lieverquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja mannen die op mannen vallen is vies hè.
Ik val niet op tieten dus wat moet ik met die infoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef noekje het volgende:
Mellisa haar tiet ligt er bijna uit.
Ik dacht, ik meld het even.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Jep, homo's hebben aids gemaakt en moeten dood!![]()
Van ieder ander zou ik snappen dat het niet serieus is, maar nu twijfel ik.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog een vent ook? Ben je gay dan? Samen met Nix in de Darkie geweest?
Dan leg je die info naast je neer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik val niet op tieten dus wat moet ik met die info![]()
dat is toch standaard zoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
Ik luister er gewoon niet naar maar ik begrijp dat ze het nog steeds alleen over Huub en Lieke hebben? Sick fucks, ik zeg het je.
Zelfs als "grap" gaat dit te verquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van ieder ander zou ik snappen dat het niet serieus is, maar nu twijfel ik.
Commentaar op de streams he.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
quote:
Weet je, ga ff een of ander ONZ of KLB topic vervuilen met dit soort bagger... kans van 8 op 10 dat het je een ban oplevertquote:
Bordjes uit de handen slaan, iedereen blij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
Zij willen naar beneden en huub en Lieke willen er uit. Eens kijken wie er het eerst op pad is en of die nieuwe poging tot terror weer te laat gaat komen
als lieke een vent van haar kaliber had willen hebben had ze die wel buiten de kooi gevonden. Zelf stelt deze dame dat zij vanweg Huub DGK in is gekomen. Met andere woorden Lieke valt op een deze dwergmarmot. Wat zegt dat over jouw geweldige Lieke dan? (ik vind haar ook super daar niet van maar Huub vind ik ook een leuke knul)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven ook een paar keer verliefd geweest op vrouwen waarvan ik later dacht; hoe kon ik daar nou op vallen.![]()
Geld heeft hierbij nooit een rol gespeeld, dat heb ik zelf zat verdiend.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Jongens! Aids krijg je niet. Dat wek je op. Vraag maar aan Amanda.
Ergens heb ik het idee dat je dat zelf ook niet eens geloofd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neah !
Door anale sex toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
oh sorry![]()
![]()
En volgens mij doet het bij haar echt goed zeer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef dgk_fan het volgende:
Ook Mannie zie je af en toe denken............
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
sommige opmerkingen zijn niet leuk als grap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:52 schreef burtbeej het volgende:
Vooral alles serieus opnemen jongens, goed hoor.
Je bedoelt: "ons een onbegrijpende blik te tonen". (zo zie ik dat dan, maar dat is dus geheel persoonijk)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef dgk_fan het volgende:
Ook Mannie zie je af en toe denken............
[afbeelding]
Nu zal het naar binnen moeten ook jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef STAP01 het volgende:
Ik zie toch wel dat Nada een beetje angstig uit dr ogen kijkt nu met al dat thaise eten
Naja, alsnog liever geen homo's dan wel, tjowquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
sommige opmerkingen zijn niet leuk als grap.
Dennis is hobby-zanger maar zingt een aardig bekkie weg......quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef mspoez het volgende:
Heeft nix zanger-aspiraties? Nivotje Dries R?
Leesblind? Dat was een waarschuwing hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Naja, alsnog liever geen homo's dan wel, tjow
Nee dennis is media geyl en hoopt ontdekt te worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is hobby-zanger maar zingt een aardig bekkie weg......
Je weet waar homofobie meestal op duidt hèquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Die gaat zich niet meer in kunnen houden en word gewieberd, ze hebben groen lich gekregen om huub te bashen net als bij eric.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
Ik kan me vergissen, maar Huub komt op mij aardig opgefokt over.
Eric moest eruit van achter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Sug4r het volgende:
Misschien dat Lieke en Huub nu voelen hoe Eric zich heeft gevoeld, niet dat ik fan van hem was. Maar hij was alleen en zij zijn met zijn 2en
Zeker. Ze zouden Fries niet misstaan.quote:
Het verschil is dat Lieke en Huub zelf taggen maar ook kunnen incasseren,Eric kon wel taggen maar niet incasseren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Sug4r het volgende:
Misschien dat Lieke en Huub nu voelen hoe Eric zich heeft gevoeld, niet dat ik fan van hem was. Maar hij was alleen en zij zijn met zijn 2en
Lieke heeft het ijs zelf meegenomenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nu tegen heug en meug nog een avondmaaltijd naar binnen werken? Met als toetje het ijs wat Lieke van haar zus heeft gehad?
LOL... nee... Huub en Lieke genieten. Als het om punten zou gaan staan ze nu ook voor met 6 - 0 . Dus nee, dit is alles behalve zoals met Eric. Ze worden er volgens mij echt alleen maar sterker en hechter van.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Sug4r het volgende:
dat eerste wel, dat laatste niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nu tegen heug en meug nog een avondmaaltijd naar binnen werken? Met als toetje het ijs wat Lieke van haar zus heeft gehad?
Dit stel ik dan weer wel op prijs, Maar het strookt niet met je post waar ik commentaar op had.quote:
Dat er van alles wordt toegestaan wat Huub niet zou mogen, is duidelijk. Maar het gaat me om nu: ik vind Huub opgefokt - en dan zou er later nog wel eens iets fout kunnen gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die gaat zich niet meer in kunnen houden en word gewieberd, ze hebben groen lich gekregen om huub te bashen net als bij eric.
ja inderdaad een jankende teef is er niks bijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=GR24YaCEqqcquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neem die waarschuwing gewoon ter harte. En doe het niet meer!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Hij is in het spel de achilleshiel van Lieke, maar zij vangt hem fantastisch op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
Is deze vraag serieus?quote:
Dit lijkt meer op terror tegen Nadia.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
Wat Brian iedere nacht doet met Amanda. Die jongen is anaal gefixeerd. Tja, trek je conclusie verder zelf.quote:
Dan moet je nog een paar uurtjes blijven kijken, vooral naar Amanda en Brain.quote:
en of Eric dat kon! Ik kan me nog zo voor de geest halen dat ze met z'n vijven Lieke aan het taggen waren en wie had toen het hoogste woord?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Het verschil is dat Lieke en Huub zelf taggen maar ook kunnen incasseren,Eric kon wel taggen maar niet incasseren.
Dat weet jij niet, je weet toch niet hoe zij zich voelen???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... nee... Huub en Lieke genieten. Als het om punten zou gaan staan ze nu ook voor met 6 - 0 . Dus nee, dit is alles behalve zoals met Eric. Ze worden er volgens mij echt alleen maar sterker en hechter van.
Zow!! Dat ziet er LEKKER uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef burtbeej het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=GR24YaCEqqc
niet langquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef yvonne het volgende:
Hoelang houd je dit gedoe eik vol?
Kan nou niet zeggen dat het enorm lollig is
is hij ook en dat kan ik mij heel goed voorstellen en daarom ben ik blij dat hij nu niet drinktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
Gewoon alle cossers bannenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef yvonne het volgende:
Hoelang houd je dit gedoe eik vol?
Kan nou niet zeggen dat het enorm lollig is
Je gaat een onaangename verrassing krijgenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef tutjehola het volgende:
Nou, leuk hoor, zit ik klaar met wijn en kaas, start ik eindelijk weer eens de streams op, (de laatste dagen werd ik al ziek het lezen van de cossen ), moet ik weer betalen! En ja, ik heb het weer gedaan, ik wil nu eens met eigen ogen zien hoe laag het zooitje is geworden.
ik wil het niet zienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Je gaat een onaangename verrassing krijgen
Van mij mag het.Kan ik eindelijk gewoon ontspannen kijken naar die kneuzen.Is toch zalig alleen nog naar de tokkies kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat er van alles wordt toegestaan wat Huub niet zou mogen, is duidelijk. Maar het gaat me om nu: ik vind Huub opgefokt - en dan zou er later nog wel eens iets fout kunnen gaan.
Uh.....nee....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet waar homofobie meestal op duidt hè![]()
Je snapt waarom ik maar gewoon wegblijf hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Neem die waarschuwing gewoon ter harte. En doe het niet meer!
Haar riem zit ook te strak, ze heeft twee en halve hap gegeten en heeft nu kotsneigingen omdat ze zo vol zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:02 schreef tutjehola het volgende:
Wat heeft die Nada aan, ziet er echt niet uit, sloerie
Als ik alles zie door een Huub/Lieke bril, zie jij alles door een anti Huub/Lieke brilquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat weet jij niet, je weet toch niet hoe zij zich voelen???
En jij ziet alles door een Huub-Lieke-bril dus ie 6-0 vlieger gaat niet op.
Ik vrees dat je gelijk hebt, ik heb alles netjes bijgelezen, maar zien doet toch meer als lezen, helaasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Je gaat een onaangename verrassing krijgen
Volgens mij heeft ze zoiets nog nooit aangehad. Loopt er de heledag aan te trekken enzo... nog wat meer lesjes nodig van amoebequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:02 schreef tutjehola het volgende:
Dat bedoel ik juist, dat Eric wel dingen tegen anderen kon doen maar als het tegen hem gericht was kon hij het niet aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
[..]
en of Eric dat kon! Ik kan me nog zo voor de geest halen dat ze met z'n vijven Lieke aan het taggen waren en wie had toen het hoogste woord?
Eric was net als Huub en nu zijn de rollen omgedraaid. Ik gok zo dat Huub er beter tegen kan dan Eric.
ze had blijkbaar behoefte haar wat mindere punten te benadrukkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:02 schreef tutjehola het volgende:
Nee ik ben niet voor of tegen Huub/Liekequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik alles zie door een Huub/Lieke bril, zie jij alles door een anti Huub/Lieke bril![]()
Auoh, maar het is toch schattig wat ze doen, heet dat anal?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan moet je nog een paar uurtjes blijven kijken, vooral naar Amanda en Brain.
LOL huub is degene die met dit soort acties begonnen isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:06 schreef mspoez het volgende:
Ik ben juf, weetje, en ik heb dit soort gedrag gezien in groepen die niet goed werden begeleid door de leerkracht; pestgedrag in zijn zieligste vorm. Huub en Lieke zijn de enige twee die volwassen gedrag laten zien.
Heeft ze dat enorme hoofd ook opgewekt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Zender kapotquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef mspoez het volgende:
Waarom moet Huub naar achter?
Zodat het 6 tegen 1 wordt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef mspoez het volgende:
zodat de rest lieke kan bashenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef mspoez het volgende:
Sloeg ze ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Natas kan naar huis.
Ik zag het ja.. Dat was veel te hard.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Natas kan naar huis.
Voor wat ze nu doet zouden Lieke en Natasia eigenlijk een officiële waarschuwing moeten krijgen, wat natuurlijk een exit betekend voor Natasia.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef noekje het volgende:
en wie stond er helemaal van veraf wat te springen?
Dennis!!
Heeft ze weer geslagen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Natas kan naar huis.
ik ook niet, ik wilde het ook niet volgenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Sloeg ze ?
Ik kon het absoluut niet volgen
Ik hoopte echt dat hij Jaap keihard in z'n bek zou slaan, maar helaas.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef kybe het volgende:
Wat een stelletje klootjesvolk.Huub en Lieke ga alsjeblieft weg bij dat stelletje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij wel lekker? Huub deed eindelijk eens een keer niets.quote:
Die heeft echt een zwaar probleem met zijn 'Huub de Leider'. Het is net als toen hij er nog was: hij kan gewoon niet aannemen dat Huub eerlijk tegen hem is en misschien sommige dingen van hem wel beter ziet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is Jaap een vuile zak.
Kan je mooi ff een brief schrijven ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef fredfik het volgende:
ik stop nu echt met kijken,echt niet normaal meer!!!!
stijn is zeker met vakantie,en flens is er alleen denk ik
Jammergenoeg heeft hij zijn bekkie nog steeds.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
EENSCH wat een misselijkheid....ik dacht dat hij nog ietsjes boven die ratten stond maar jaap heeft voor mij voorgoed afgedaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij wreef wel iets Natasia haar gezicht. Wier was dat volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben jij wel lekker? Huub deed eindelijk eens een keer niets.
Zand.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij wreef wel iets Natasia haar gezicht. Wier was dat volgens mij.
en dat gaat ie merken ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dit een grapje of is dit echt gebeurd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:11 schreef kybe het volgende:
Wie sloeg nou Lieke met een plantenpot op haar hoofd?Was dat brian?
Heh?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:13 schreef dgk_fan het volgende:
Een eerste geslaagde overwinning:
[afbeelding]
Weg bij het stelletje en de eerste de beste nog ff een knal verkopen om vervolgens samen de poort uit te lopen gevolg =>> weg programma!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef kybe het volgende:
Wat een stelletje klootjesvolk.Huub en Lieke ga alsjeblieft weg bij dat stelletje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hetzelfde wier wat in zijn gezicht werd gewreven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij wreef wel iets Natasia haar gezicht. Wier was dat volgens mij.
Ik had geen hekel aan eric maar dat hij er alleen voor stond is niet waar. Hij kon tot een bepaalde hoogte altijd terug vallen op gore lellebel manda en hysterische natasja. Brain en Jaap lagen nou ook niet bepaald dwars. Dus eric had nog niets te klagen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Sug4r het volgende:
alsof je je op zo'n manier winnaar kan noemenquote:
Welnee, het waren bloemen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dit een grapje of is dit echt gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |