quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
LIEKE ZEURT NIET! .![]()
.. die voedt die dwegmarmot op!
Ja maar, hij mag toch wel z'n mening geven?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kom op hij doet het er toch om? Stompzinnige opmerkingen over Nix maken die geen hout snijden.
---------------- niet doen, lieverquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja mannen die op mannen vallen is vies hè.
Ik val niet op tieten dus wat moet ik met die infoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef noekje het volgende:
Mellisa haar tiet ligt er bijna uit.
Ik dacht, ik meld het even.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Jep, homo's hebben aids gemaakt en moeten dood!![]()
Van ieder ander zou ik snappen dat het niet serieus is, maar nu twijfel ik.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog een vent ook? Ben je gay dan? Samen met Nix in de Darkie geweest?
Dan leg je die info naast je neer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik val niet op tieten dus wat moet ik met die info![]()
dat is toch standaard zoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
Ik luister er gewoon niet naar maar ik begrijp dat ze het nog steeds alleen over Huub en Lieke hebben? Sick fucks, ik zeg het je.
Zelfs als "grap" gaat dit te verquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van ieder ander zou ik snappen dat het niet serieus is, maar nu twijfel ik.
Commentaar op de streams he.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
quote:
Weet je, ga ff een of ander ONZ of KLB topic vervuilen met dit soort bagger... kans van 8 op 10 dat het je een ban oplevertquote:
Bordjes uit de handen slaan, iedereen blij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
Zij willen naar beneden en huub en Lieke willen er uit. Eens kijken wie er het eerst op pad is en of die nieuwe poging tot terror weer te laat gaat komen
als lieke een vent van haar kaliber had willen hebben had ze die wel buiten de kooi gevonden. Zelf stelt deze dame dat zij vanweg Huub DGK in is gekomen. Met andere woorden Lieke valt op een deze dwergmarmot. Wat zegt dat over jouw geweldige Lieke dan? (ik vind haar ook super daar niet van maar Huub vind ik ook een leuke knul)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven ook een paar keer verliefd geweest op vrouwen waarvan ik later dacht; hoe kon ik daar nou op vallen.![]()
Geld heeft hierbij nooit een rol gespeeld, dat heb ik zelf zat verdiend.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Jongens! Aids krijg je niet. Dat wek je op. Vraag maar aan Amanda.
Ergens heb ik het idee dat je dat zelf ook niet eens geloofd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neah !
Ik ben hier om jouw verdwaalde ideeen en gedachten weer op het juiste
spoor te krijgen....het Dennis spoor. Zie nou toch es in dat we hier met
een geboren leider, een supercharmeur, kortom een WINNER te maken hebben !
Door anale sex toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Jongens! Aids krijg je niet. Dat wek je op. Vraag maar aan Amanda.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
oh sorry![]()
Maar niet alle vrouwen zeuren!
![]()
En volgens mij doet het bij haar echt goed zeer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef dgk_fan het volgende:
Ook Mannie zie je af en toe denken............
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
sommige opmerkingen zijn niet leuk als grap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:52 schreef burtbeej het volgende:
Vooral alles serieus opnemen jongens, goed hoor.
Je bedoelt: "ons een onbegrijpende blik te tonen". (zo zie ik dat dan, maar dat is dus geheel persoonijk)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef dgk_fan het volgende:
Ook Mannie zie je af en toe denken............
[afbeelding]
Nu zal het naar binnen moeten ook jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef STAP01 het volgende:
Ik zie toch wel dat Nada een beetje angstig uit dr ogen kijkt nu met al dat thaise eten
Naja, alsnog liever geen homo's dan wel, tjowquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
sommige opmerkingen zijn niet leuk als grap.
Dennis is hobby-zanger maar zingt een aardig bekkie weg......quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef mspoez het volgende:
Heeft nix zanger-aspiraties? Nivotje Dries R?
Leesblind? Dat was een waarschuwing hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Naja, alsnog liever geen homo's dan wel, tjow
Nee dennis is media geyl en hoopt ontdekt te worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is hobby-zanger maar zingt een aardig bekkie weg......
Je weet waar homofobie meestal op duidt hèquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Die gaat zich niet meer in kunnen houden en word gewieberd, ze hebben groen lich gekregen om huub te bashen net als bij eric.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
Ik kan me vergissen, maar Huub komt op mij aardig opgefokt over.
Eric moest eruit van achter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Sug4r het volgende:
Misschien dat Lieke en Huub nu voelen hoe Eric zich heeft gevoeld, niet dat ik fan van hem was. Maar hij was alleen en zij zijn met zijn 2en
Zeker. Ze zouden Fries niet misstaan.quote:
Het verschil is dat Lieke en Huub zelf taggen maar ook kunnen incasseren,Eric kon wel taggen maar niet incasseren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Sug4r het volgende:
Misschien dat Lieke en Huub nu voelen hoe Eric zich heeft gevoeld, niet dat ik fan van hem was. Maar hij was alleen en zij zijn met zijn 2en
Lieke heeft het ijs zelf meegenomenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nu tegen heug en meug nog een avondmaaltijd naar binnen werken? Met als toetje het ijs wat Lieke van haar zus heeft gehad?
LOL... nee... Huub en Lieke genieten. Als het om punten zou gaan staan ze nu ook voor met 6 - 0 . Dus nee, dit is alles behalve zoals met Eric. Ze worden er volgens mij echt alleen maar sterker en hechter van.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef Sug4r het volgende:
dat eerste wel, dat laatste niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
Gaan ze nu tegen heug en meug nog een avondmaaltijd naar binnen werken? Met als toetje het ijs wat Lieke van haar zus heeft gehad?
Dit stel ik dan weer wel op prijs, Maar het strookt niet met je post waar ik commentaar op had.quote:
Dat er van alles wordt toegestaan wat Huub niet zou mogen, is duidelijk. Maar het gaat me om nu: ik vind Huub opgefokt - en dan zou er later nog wel eens iets fout kunnen gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die gaat zich niet meer in kunnen houden en word gewieberd, ze hebben groen lich gekregen om huub te bashen net als bij eric.
ja inderdaad een jankende teef is er niks bijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=GR24YaCEqqcquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neem die waarschuwing gewoon ter harte. En doe het niet meer!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Hij is in het spel de achilleshiel van Lieke, maar zij vangt hem fantastisch op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
Is deze vraag serieus?quote:
Dit lijkt meer op terror tegen Nadia.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
Wat Brian iedere nacht doet met Amanda. Die jongen is anaal gefixeerd. Tja, trek je conclusie verder zelf.quote:
Dan moet je nog een paar uurtjes blijven kijken, vooral naar Amanda en Brain.quote:
en of Eric dat kon! Ik kan me nog zo voor de geest halen dat ze met z'n vijven Lieke aan het taggen waren en wie had toen het hoogste woord?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef kybe het volgende:
[..]
Het verschil is dat Lieke en Huub zelf taggen maar ook kunnen incasseren,Eric kon wel taggen maar niet incasseren.
Dat weet jij niet, je weet toch niet hoe zij zich voelen???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... nee... Huub en Lieke genieten. Als het om punten zou gaan staan ze nu ook voor met 6 - 0 . Dus nee, dit is alles behalve zoals met Eric. Ze worden er volgens mij echt alleen maar sterker en hechter van.
Zow!! Dat ziet er LEKKER uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef burtbeej het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=GR24YaCEqqc
niet langquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef yvonne het volgende:
Hoelang houd je dit gedoe eik vol?
Kan nou niet zeggen dat het enorm lollig is
is hij ook en dat kan ik mij heel goed voorstellen en daarom ben ik blij dat hij nu niet drinktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
Gewoon alle cossers bannenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef yvonne het volgende:
Hoelang houd je dit gedoe eik vol?
Kan nou niet zeggen dat het enorm lollig is
Je gaat een onaangename verrassing krijgenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef tutjehola het volgende:
Nou, leuk hoor, zit ik klaar met wijn en kaas, start ik eindelijk weer eens de streams op, (de laatste dagen werd ik al ziek het lezen van de cossen ), moet ik weer betalen! En ja, ik heb het weer gedaan, ik wil nu eens met eigen ogen zien hoe laag het zooitje is geworden.
ik wil het niet zienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Je gaat een onaangename verrassing krijgen
Van mij mag het.Kan ik eindelijk gewoon ontspannen kijken naar die kneuzen.Is toch zalig alleen nog naar de tokkies kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat er van alles wordt toegestaan wat Huub niet zou mogen, is duidelijk. Maar het gaat me om nu: ik vind Huub opgefokt - en dan zou er later nog wel eens iets fout kunnen gaan.
Uh.....nee....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet waar homofobie meestal op duidt hè![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |