ach doet ie wel vaker........quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:27 schreef blomst het volgende:
Brian vergeet een gedeelte in het verhaal te vertellen aan melissa.
jaa....wat hij zegt .....doet iequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
is dit terror?
lijkt wel een kleuterklas....
hoor en zie dennis is knallen (NOT!!)
nee Scan, Lieke doet dat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, het blijft een vrouw hè.... die zeuren nou eenmaal.
is al op de busquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Blomst, gooi deze even in de OP, de briefkaartenactie: BRIEFKAARTENAKTIE -----------HUUB EN LIEKE
tuurlijk niet.......quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef riri het volgende:
zo horen we eens hoe verhalen aangedikt,verkeerd gebracht en zaken er bij verzonnen worden en melissa die alles zomaar gelooft.....zeggen ze ook dat nadia 100.000 euro boete heeft gehad?
dus hij moet eerst zeggen dat hij wil klaarkomen? Oke dan snap ik het.quote:
Nee dat mag niet. en waarom niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef Sammy-S het volgende:
Mag die kut stem van huub en lieke uit aub? Dank U.
LIEKE ZEURT NIET! .quote:
Ja hoor, druk even op de MUTE-knopjes en je bent van alles verlost.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef Sammy-S het volgende:
Mag die kut stem van huub en lieke uit aub? Dank U.
ja wat is dat jong toch een misselijkheid he, bovendien heeft hij volgens mij een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Nou ja ff onder ons ......als je solliciteert als poolboy dan moet je wel wanhopig zijn......enniewees dat zijn broer zigeuner is en 10 tinten lichter maakt nou ook niet dat hij zich beter voelt. Want vanuit zijn cultuur gedacht....hoe witter hoe beter.Het is een geniepig soort mens dat gecast is juist op die kwaliteit en in die zin zal hij de febo niet teleurstellenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:27 schreef pullup het volgende:
Nee maar het minimale krediet dat Brian daarnet bij mij kreeg is hij na deze monoloog alweer kwijt![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat effe op Dennis te googlen, toen vond ik een foto uit zijn jeugd:
[afbeelding]
en dan Lieke afkraken met haar ligaamquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:29 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zat effe op Dennis te googlen, toen vond ik een foto uit zijn jeugd:
[afbeelding]
Juist... en dat vindt die kaboutâh nog prachtig ook... anders had hij haar al lang aan de kant gezetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
LIEKE ZEURT NIET! .![]()
.. die voedt die dwegmarmot op!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef noekje het volgende:
Mellisa haar tiet ligt er bijna uit.
Ik dacht, ik meld het even.
Jaap ligt te janken, hij heeft zijn 24 uur aangevraagd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef mspoez het volgende:
Maarem, waar is Jaap nou?
oh sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
LIEKE ZEURT NIET! .![]()
bingo!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja wat is dat jong toch een misselijkheid he, bovendien heeft hij volgens mij een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Nou ja ff onder ons ......als je solliciteert als poolboy dan moet je wel wanhopig zijn......enniewees dat zijn broer zigeuner is en 10 tinten lichter maakt nou ook niet dat hij zich beter voelt. Want vanuit zijn cultuur gedacht....hoe witter hoe beter.Het is een geniepig soort mens dat gecast is juist op die kwaliteit en in die zin zal hij de febo niet teleurstellen![]()
dan rijst bij mij de vraag waarom legt lieke het niet aan met een "gelijke" in plaats van met een dwergmarmot??????????????????????quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
LIEKE ZEURT NIET! .![]()
Die ging bellen om Cora uit te nodigen, voor morgen dacht ik te horen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef mspoez het volgende:
Maarem, waar is Jaap nou?
ja ..misschien helpt dat welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef 2live het volgende:
[..]
dus hij moet eerst zeggen dat hij wil klaarkomen? Oke dan snap ik het.![]()
Neah !quote:
Dat verbaasd me niets, met al die lappen vlees en dat naar zwavel riekend addergebroed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieke wil de kast delen met Huub want Nadia haar spullen stinken naar zweet zegt ze.
Je zag de knipoog toch wel?quote:
neeeeequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
oh sorry![]()
Maar niet alle vrouwen zeuren!
![]()
Precies!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neah !
Ik ben hier om jouw verdwaalde ideeen en gedachten weer op het juiste
spoor te krijgen....het Dennis spoor. Zie nou toch es in dat we hier met
een geboren leider, een supercharmeur, kortom een WINNER te maken hebben !
gedaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Blomst, gooi deze even in de OP, de briefkaartenactie: BRIEFKAARTENAKTIE -----------HUUB EN LIEKE
Ik hou van vrouwen, stom he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
oh sorry![]()
Maar niet alle vrouwen zeuren!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |