Heeft ze weer geslagen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Natas kan naar huis.
ik ook niet, ik wilde het ook niet volgenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Sloeg ze ?
Ik kon het absoluut niet volgen
Ik hoopte echt dat hij Jaap keihard in z'n bek zou slaan, maar helaas.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef kybe het volgende:
Wat een stelletje klootjesvolk.Huub en Lieke ga alsjeblieft weg bij dat stelletje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij wel lekker? Huub deed eindelijk eens een keer niets.quote:
Die heeft echt een zwaar probleem met zijn 'Huub de Leider'. Het is net als toen hij er nog was: hij kan gewoon niet aannemen dat Huub eerlijk tegen hem is en misschien sommige dingen van hem wel beter ziet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is Jaap een vuile zak.
Kan je mooi ff een brief schrijven ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef fredfik het volgende:
ik stop nu echt met kijken,echt niet normaal meer!!!!
stijn is zeker met vakantie,en flens is er alleen denk ik
Jammergenoeg heeft hij zijn bekkie nog steeds.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is hobby-zanger maar zingt een aardig bekkie weg......
EENSCH wat een misselijkheid....ik dacht dat hij nog ietsjes boven die ratten stond maar jaap heeft voor mij voorgoed afgedaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is Jaap een vuile zak.
Hij wreef wel iets Natasia haar gezicht. Wier was dat volgens mij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben jij wel lekker? Huub deed eindelijk eens een keer niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |