Okay ik ben dus geslaagd (eerste keer) om 2 uur vanmiddag (dat na twaalven gehuil kan dus ook ff weerlegd worden

).
Moet wel eerlijk toegeven dat ik niet echt onder de indruk was van de zwaarte van dit nieuwe systeem, ik heb het idee dat het oude misschien moeilijker was? Je hebt met het nieuwe systeem zeg maar drie coördinatiepunten waar je zelfstandig naartoe moet rijden, voor de regio Utrecht is dit de huisartsenkliniek in Overvecht, de brandweerkazerne in Zuilen en de Gamma in Maarssen. Je kan er niet op zakken als je het niet vindt, het gaat erom dat je zelfstandig rijdt.
Ik had dus de Gamma in Maarssen en reed er wel goed naartoe (telt misschien niet mee maar maakt wel een goede indruk). Het was ook niet moeilijk te vinden: vanaf het cbr naar rechts, bij de verkeerslichten links, doorrijden tot aan de rotonde die driekwart rond nemen, stuk autoweg op (zonder in te voegen) afslag Maarssenbroek daarna bij de verkeerslichten rechts. Eerstvolgende verkeerslichten links. Kruising naar links pakken en dan bij de MacDonalds paal naar rechts. Ik moest bij de kruising rechtdoor omdat hij het wel geloofde en aangezien het een doodlopende straat was er met een zelf te kiezen bijzondere verrichting weer uit. Omdat het een brede straat was gewoon een halve draai en dat was dan ook de enige bijzondere verrichting

.
Verder moest ik nog een stukje in - en uitvoegen op de autoweg terug naar Utrecht (richting Zuilen) en richting het cbr pikten we nog een rotonde en wat kruispuntjes mee. Al met al duurde het nog geen twintig minuten, ik was ook de eerste van alle tafeltjes die terug was. Dat vond ik wel mooi. Ik wist toen al dat ik geslaagd was aangezien ik geen fouten had gemaakt, geen ingreep en maar één opmerking (ik reed iets te hard in een straat waar je 50 mocht maar waar wel enorm veel kuilen enzo lagen, dus 30 was zijn advies) en omdat we al eerder dan het half uur teruggingen. Als hij het een twijfelsituatie had gevonden had hij me nog wel een stukje langer laten doorrijden. Al met al wel blij natuurlijk dat ik er eindelijk vanaf ben

. Alleen wel kut dat ik pas overmorgen dat kloteding kan ophalen (en dan ook alleen maar omdat ik 40 euro bijbetaal bij het toch al royale bedrag van 31,40 stelletje afzetters

).