Eens, maar mensen gaan uitlachen omdat ze voor hun examens zakken.... sadquote:Op woensdag 9 april 2008 12:45 schreef jovink het volgende:
non discussie
Ik merk het inderdaad. Let vooral ook op het ontbreken van de tweede l in marshall, op die manier lijkt het net echt.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:46 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je zit te denken aan de verkeerde air marshal. Je wordt met die opleiding inderdaad geen officier van de luchtmacht, maar air marshal is ook gewoon een gangbare naam voor beveiligingsagenten in de luchtvaart.
ik duidde op t hele topic,. puur persoonsgebonden aanleg en leergierigheid e.dquote:Op woensdag 9 april 2008 12:47 schreef Fetai het volgende:
[..]
Eens, maar mensen gaan uitlachen omdat ze voor hun examens zakken.... sad![]()
Mag dan best een reactie op komen wanneer zo'n mannetje dat doet vind ik.
behalve dan... je theorie.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:32 schreef J.Herrer het volgende:
Je hoeft er niks voor te leren verder
dat is een beetje kortzichtig. tuurlijk moet je aan die punten voldoen maar niemand kan 100% perfect rijden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je goed kan rijden heb je:
- geen geluk nodig
- maling aan de examinator
- geen boodschap aan de dag
- geen problemen met een tijdstip
- geen last van zenuwen
Het ligt gewoon aan jezelf. Probeer het toch niet af te schuiven op een ander.
Er hoort geen tweede L in marshal.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:48 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik merk het inderdaad. Let vooral ook op het ontbreken van de tweede l in marshall, op die manier lijkt het net echt.
Amerikanen schrijven Marshall doorgaans met dubbel-Lquote:Op woensdag 9 april 2008 14:05 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Er hoort geen tweede L in marshal.
Wellicht zit je te denken aan de voornaam Marshall, die is wel met dubbel-L.
Juist ja.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Amerikanen schrijven Marshall doorgaans met dubbel-L
quote:
quote:Newbury House Dictionary of American English:
marshal /mrl/ n. 1 a sheriff or officer of the US government: A US marshal arrested a criminal. 2 the leader of an event: The mayor was the grand marshal leading the parade.
v. [T] to gather one's forces together: The old man marshaled his strength to endure major heart surgery.
Zoals je ziet geeft geen van deze Amerikaans-Engelse woordenboeken aan dat de variant met dubbel-L überhaupt bestaat, laat staan dat Amerikanen het woord doorgaans op die manier zouden schrijven.quote:Longman Dictionary of Contemporary English:
mar‧shal1 [countable]
1 an officer of the highest rank in the army or air force of some countries:
Marshal Zhukov
the Marshal of the Royal Airforce
2 an official in charge of an important public event or ceremony:
Heston has been named grand marshal of the parade.
3 a person who controls crowds, traffic etc at a sports event or other public event:
I could see a marshal on the finish line waving a yellow flag.
4 federal/US marshal American English a police officer employed by the national government to make sure people do what a court order says they must do
5 American English the officer in charge of a fire department
Niets te doen?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:19 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Juist ja.
[..]
[..]
[..]
Zoals je ziet geeft geen van deze Amerikaans-Engelse woordenboeken aan dat de variant met dubbel-L überhaupt bestaat, laat staan dat Amerikanen het woord doorgaans op die manier zouden schrijven.
Vertel!quote:Op woensdag 9 april 2008 17:05 schreef Geqxon het volgende:
First: Ik ben zojuist gezakt door mijn eigen stomme schuld.
Straatjes van rechts over het hoofd zien, fietsers inhalen vlak voor een kruispunt..... en mijn oriëntatiepunt totaal niet weten te vinden.quote:
Oriëntatiepunt maakt niet uit. Straatjes van rechts is wel een killer inderdaad. Ik had daar ook nog wel eens last van (lekker praatje maken met instructeur, oh kut we rijden niet meer op een voorrangswegquote:Op woensdag 9 april 2008 17:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Straatjes van rechts over het hoofd zien, fietsers inhalen vlak voor een kruispunt..... en mijn oriëntatiepunt totaal niet weten te vinden.
Alsof een paar woordenboekdefinities copy-pasten zo veel tijd kost.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |