Een paar maanden geleden ja maar sindsdien hebben we er niks meer over gehoord of gelezen.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:21 schreef KoosyNL het volgende:
De knuffel sackboys zijn al aangekondigd toch?
Wel opletten hequote:Op maandag 28 juli 2008 00:28 schreef Fallen het volgende:
Het liedje van de trailer van het kasteel van Little Big Planet!
Jim Noir - My patch
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:15 schreef Sackboy het volgende:
Vond de muziek in deze trailer wel briljant
Was dit dan ook al gepost?quote:
Gaafquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Was dit dan ook al gepost?![]()
http://www.mediamolecule.(...)papercraft-sackboys/
Papieren cut-out Sackboys / Sackgirls!
Uiteraard...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
GaafMM lijkt me echt een gaaf bedrijf om voor te werken
De originele cut-out template staat ook ergens op de site meen ik.
Ach we zijn het inmiddels gewend met de PlayStation 3. Veel hoop maar tot nu toe toch vaak teleurstellend qua gamesquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:32 schreef disjfa het volgende:
En dan blijkt het uiteindelijk een suffe platvormer te worden waarbij het half3d niet te lekker werkt bij de moeilijkere levels. Dan blijkt het saai en monotoom te zijn. Veel maken maar het maken speelt allemaal hetzelfde.
Dan is het een suffe create a player sacboy met minimale puzzlebaarheid
De hype die al 3 jaar lang om de game word niet waargemakt. Geroesemoes in de klas. Niemand speelt het spel 2 weken na release. Even suf als wiifit. Dan mensen.Dan vergaat de wereld.
omdat ie in Nederland waarschijnlijk iets van 70 of 80 euro gaat kosten, kijk naar buzz met buzzersquote:
Maar dit zijn juist voorbeelden waarbij weer accessoires worden bijgeleverd. Dat maakt het natuurlijk ook prijziger.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:08 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
omdat ie in Nederland waarschijnlijk iets van 70 of 80 euro gaat kosten, kijk naar buzz met buzzers
Hoe wat waar? Ik wil deze game 21 oct klokslag 12 hebben!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar dit zijn juist voorbeelden waarbij weer accessoires worden bijgeleverd. Dat maakt het natuurlijk ook prijziger.
Ik kan het spel straks voor 50/55 euro scoren zonder nog 3/4 dagen te wachten op het spel.
Dan ga je naar de winkel en bestel je hemquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Hoe wat waar? Ik wil deze game 21 oct klokslag 12 hebben!
Dikke neus @ die 70-80 euro hier in EU hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan ga je naar de winkel en bestel je hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |