quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:33 schreef Soul79 het volgende:
Leon de Winter vorig jaar bij Zomergasten. Iedereen hoopte op een mooie avond, begint ie met een fragment van Blöf!!!![]()
Pas een half uur later durfde ik de tv weer aan te doen. Volgens mij zei hij nog zoiets van 'net zo goed als U2' ofzo![]()
![]()
House is geen muziekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet je eens gaan verkondigen dat rock dood is![]()
Oh jaquote:
Hip Hop is dood.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet je eens gaan verkondigen dat rock dood is![]()
Pietverdriet haalt als kok zelfs in dit topic voedsel erbijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Rolling Stones zijn de Mc Donalds van de popmuziek, het is altijd hetzelfde, je weet precies wat je krijgt, en iedereen vind het lekker..
ok nu ga je te ver!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Downloaden is diefstal
Michael Jackson is in zijn jeugd misbruikt door zijn vaderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:52 schreef MuadDib het volgende:
Michael Jackson is pedofiel
Michael Jackson mishandelt z'n eigen kinderenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michael Jackson is in zijn jeugd misbruikt door zijn vader
I HOPE YOU DIE AND BURN IN HELL!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:38 schreef Soul79 het volgende:
Serieus nu, ik heb nooit wat van grunge en Britpop begrepen.
Nirvana, Pearl Jam, Smashing Pumpkins. Oasis, Blur. Ik vond en vind er werkelijk geen zak aan. Eenvormig, simplistisch en vol clichés, bloedserieus, totaal onorigineel, wat wil je nog meer![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Z het volgende:
Kane is goeoeoeoeoeoeoed.
Wie?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:40 schreef MuadDib het volgende:
Ik heb niks met Frank Zappa
Nederlanders zijn betere muzikanten dan Belgenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:31 schreef Timepieces het volgende:
Belgen zijn betere muzikanten dan Nederlanders
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:38 schreef Soul79 het volgende:
grunge <-> Smashing Pumpkins
Awel, dat bedoelikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:32 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Nederlanders zijn betere muzikanten dan Belgen
Oh dus Breezer sletjes hebben een hoog IQ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef bigshadow het volgende:
Rock is voor simpele zielen, in R & B zit tenminste echte emotie. Dat maakt die muziek zoveel beter dan die gitaartroep.
Volgens mij heb ik gewonnen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Oh dus Breezer sletjes hebben een hoog IQ?![]()
Het ene genre is niet beter dan het ander simpelweg alleen al omdat het mening is die je hier verkondigd.
Hé, hapt er nu iemand?.....of hap ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Oh dus Breezer sletjes hebben een hoog IQ?![]()
Het ene genre is niet beter dan het ander simpelweg alleen al omdat het mening is die je hier verkondigd.
Je kunt veel zeggen, maar dit is 100% waar meiner Meinung nach.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef DuranK het volgende:
Bands moeten na hun hoogtepunt stoppen en niet blijven optreden totdat ze fossielen zijn --> weg legende![]()
Kurt heeft zelf toestemming gegeven om Wierd Al Yankovic dit nummer te laten maken. Het werd later zelfs een van zijn favoriete nummers, omdat Teen Spirit veel te vaak gedraaid werd vanaf '91.. (Hij was het flink zat om het steeds overal te horen)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef Sport_Life het volgende:
Voor alle Nirvana fans: http://www.youtube.com/watch?v=ixyTNd-Ln38&mode=related&search=
Niet alleen hij hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:20 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Kurt heeft zelf toestemming gegeven om Wierd Al Yankovic dit nummer te laten maken. Het werd later zelfs een van zijn favoriete nummers, omdat Teen Spirit veel te vaak gedraaid werd vanaf '91.. (Hij was het flink zat om het steeds overal te horen)
Nou, op Rock & Roll Circus hangt hij er maar een beetje bij. Geen toegevoegde waarde meer voor de band tegen het eind van z'n leven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:25 schreef tong80 het volgende:
Zoals : 'De Rolling stones is nooit meer wat geweest na de dood van Brian Jones'
*Zucht*quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou, op Rock & Roll Circus hangt hij er maar een beetje bij. Geen toegevoegde waarde meer voor de band tegen het eind van z'n leven.
Wie is Ian Curtis nou weer?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef Berkery het volgende:
Ian Curtis had zich veel eerder moeten verhangen
Hetzelfde geldt voor Michael Hutchencequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef Berkery het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:24 schreef Berkery het volgende:
'Diane' is het beste nummer van Therapy? Veel beter dan het origineel ook.
Ja en nu ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:35 schreef Duder het volgende:
Armand is een oude wietroker die na "ben ik te min" niets meer heeft gepresteerd
John Lennon had eerder doodgeschoten moeten worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef Berkery het volgende:
Inderdaad, en ik ken echte apen met meer talent voor muziek.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:30 schreef jakkop het volgende:
Waarom adoreert iedereen Alex Turner zo, hij kan geeneens fatsoenlijk Engels.
dat is dan ook gewoon waar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:29 schreef Timepieces het volgende:
Heavy Metal is voor puberende nerds met puistjes
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef bigshadow het volgende:
Low-Fi is eigenlijk gewoon muziek die bij een slechte opnamekwaliteit is gediend.
Dat is wel algemeen aanvaard inmiddels hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:15 schreef Manono het volgende:
Jim Morrison was geen briljant dichterperformer maar een dominante doorgetripte eikel met een attitude en een lekker bekkie
Weinig zin..is al een tijdje Old Blue Lipsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:04 schreef bigshadow het volgende:
Ik zal die Sinatra eens echt zijn verdiende Old blue eyes geven, dat kattengejank kan niemand toch uitstaan.
true truequote:Op zondag 15 juli 2007 13:11 schreef peaceman het volgende:
Oasis is de beste band ooit!
Blanken dusquote:Op zondag 15 juli 2007 13:30 schreef Neleos het volgende:
Rockmuziek is voor mensen die niet kunnen dansen.
Dat is wel waar, beide is t bagger!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:29 schreef ranja het volgende:
Radiohead, Coldplay, allebei hetzelfde geneuzel.
En ABBA internationaal.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:13 schreef cafca het volgende:
BZN is natuurlijk de beste nederlandse band ooit. Ze hebben immers de meeste top 40 hits
Mika! Als Freddie nog had geleefd, had ie Mika's schoenen nog niet eens mogen poetsen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef schaap001 het volgende:
Robbie Williams had 30 jaar eerder geboren moeten worden: dan hadden we nu nooit van Freddie Mercury gehoord.
En ik de glamrock!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:26 schreef Bigfoot414 het volgende:
Ik wil de hairmetal terug!
Allicht. Zooooooo'n lekker dingquote:Op maandag 16 juli 2007 11:29 schreef Bigfoot414 het volgende:
Jon Bon Jovi is mijn held
klikquote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef Bigfoot414 het volgende:
Echt jammer dat Paris Hilton muzikaal nooit doorgebroken is
En als hij het koud had gebruikte hij hem gewoon als brandhout.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:25 schreef Bigfoot414 het volgende:
Hoezo was Hendrix getalenteerd? Hij kon zn gitaar niet eens fatsoenlijk vasthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |