Ronaldinho heeft wel eens meer gekost.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
De zomer voor de boeg, een EK waar spelers zich in de kijker kunnen spelen.
Barca vraagt momenteel 40 miljoen voor Ronaldinho, Modric gaat voor 30 miljoen naar Tottenham. Meeuwis mag pas voor 5 miljoen weg bij Roda JC. Er wordt over een bedrag van 35 miljoen gepraat voor Huntelaar.
Zijn dit nog steeds reële bedragen? Gaat het nog meer stijgen de komende maanden?
Wanneer dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ronaldinho heeft wel eens meer gekost.
Ja, dat ging helemaal nergens over. Maar toen had hij meer laten zien dan wat hij de laatste twee seizoenen heeft laten zien. Op gebied van marketing en commercie is hij natuurlijk wellicht zoveel waard, maar bij een voetballer zou het toch ook wel om zijn prestaties moeten gaan.quote:
De verhoudingen lijken zoek, Darren Bent kostte meer dan Thierry Henry vorige zomer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Barca vraagt momenteel 40 miljoen voor Ronaldinho, Modric gaat voor 30 miljoen naar Tottenham. Meeuwis mag pas voor 5 miljoen weg bij Roda JC. Er wordt over een bedrag van 35 miljoen gepraat voor Huntelaar.
Zijn dit nog steeds reële bedragen? Gaat het nog meer stijgen de komende maanden?
De bedragen zijn natuurlijk al jaren absurd. Een jaar of 5 geleden werden die hoge bedragen echter bijna alleen door de grote clubs betaald. In de meeste landen geldt dit nogsteeds, ik denk dat in Spanje en Italië zelfs minder wordt uitgegeven, maar in Engeland heeft nu echt iedere club veel geld door de gigantische TV-deal daar. Dit had al tot gevolg dat transfers binnen Engeland steeds duurder werden, en dan met name van Engelse spelers.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zoiets staat inderdaad in de Sun. Absurd dat een club die tegen degradatie vecht zo veel geld kan uitgeven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
Sunderland krijgt komende zomer een transferbudget van 110 miljoen euro, las ik ergens.
Onvoorstelbaar..quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:18 schreef M0NTANA het volgende:
Sunderland krijgt komende zomer een transferbudget van 110 miljoen euro, las ik ergens.
quote:'Chelsea biedt zeventig miljoen voor verdediger Ramos'
07 mei 2008
Sergio Ramos staat op het punt de duurste verdediger in de voetbalgeschiedenis te worden. Chelsea wil de 21-jarige international voor 70 miljoen euro overnemen van Real Madrid. Dat beweerde althans de Spaanse krant El Mundo woensdag.
Real heeft het bod volgens de krant, die geen bronnen noemde, in beraad. El Mundo bracht het nieuws daags nadat Chelsea-eigenaar Roman Abramovich in Madrid een basketbaltoernooi had bezocht. Ramos, die nog tot 2013 onder contract staat bij Real, staat volgens dezelfde krant ook in de belangstelling van AC Milan.
Blijf je hierdoor 3 jaar in de PL dan verdien je dat geld met gemak terug.quote:
Maar komende zomer moet je wéér investeren, en het jaar daarna wéér. Dus terugverdienen...?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Blijf je hierdoor 3 jaar in de PL dan verdien je dat geld met gemak terug.
En dan alsnog kut presteren natuurlijk. Laat Engelse clubs wat dat betreft maar aan ons een voorbeeld nemen, wij bereiken relatief veel met heel weinig. Veel geld schept gemakzucht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:28 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Zoiets staat inderdaad in de Sun. Absurd dat een club die tegen degradatie vecht zo veel geld kan uitgeven.
Als je nu 110 miljoen kan investeren, dan hoef je de komende jaren niet veel geld uit te geven. Mits je het goed investeert.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Maar komende zomer moet je wéér investeren, en het jaar daarna wéér. Dus terugverdienen...?
Plus Babel maakte een buitenlandse transfer door een kapitaalkrachtigere club.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef RayMania het volgende:
Maar Babel speelde al drie volle seizoen bij Ajax, Sulejmani heeft net 30 wedstrijden gespeeld.
Lijkt mij toch wel mee te spelen bij het transferbedrag. Of wordt er alleen naar het talent gekeken?
Zowel 17 miljoen voor Babel als 18 miljoen voor Sulejmani zijn compleet belachelijke bedragen vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef RayMania het volgende:
Maar Babel speelde al drie volle seizoen bij Ajax, Sulejmani heeft net 30 wedstrijden gespeeld.
ben ik het mee eens, vond het maar raar dat Liverpool dat bedrag betaaldequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zowel 17 miljoen voor Babel als 18 miljoen voor Sulejmani zijn compleet belachelijke bedragen vind ik persoonlijk.
Meestal wordt er bij talenten inderdaad alleen naar de potentie gekeken. Ook Babel, Drenthe etc. hadden nog niet echt wat op het hoogste niveau(bedoel ik geen eredivisie mee dus) gepresteerd dat de doorslag zou kunnen geven voor een transfer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef RayMania het volgende:
Lijkt mij toch wel mee te spelen bij het transferbedrag. Of wordt er alleen naar het talent gekeken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |