Vind je ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Irritant wel, zo'n avatar.
Hehe. Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind die hand in het broekje de minste.Uhm dat hoofd komt dan op een goede tweede.
Die billen zijn wel weer mooi, je blijft gewoon vernieuwen, tot je alles gezien hebt.
Ja, eigenlijk wel. Maarja, niets aan te doen dan. Denk ik.quote:
Ach het zijn er 48 dus doe je bestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind die hand in het broekje de minste.Uhm dat hoofd komt dan op een goede tweede.
Die billen zijn wel weer mooi, je blijft gewoon vernieuwen, tot je alles gezien hebt.
Moet ik zo vaak F5-en?quote:
Vertel!!!quote:
Hoeft niet stiekem hoor, fijn dat je blij bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:47 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ben stiekem een beetje blij
Idem!quote:
Dus dit is stiekem? Wat wanneer je uitbundig blij bent?quote:All smileys
Ik ook.quote:
Mijn beste vriend heeft een ehm... vriendin (al 2,5 jaar) uit een ander land. Inmiddels ook genaturaliseerd en zulks. Allerlei toestanden telkens, en ze verlangt van hem dat ie iemand is die hij simpelweg niet is, en dat gaat natuurlijk niet. ZIjn pa en ik hebben al een eeuwigheid grote lol erover, en hopen al net zo lang dat hij de stekker er uit trekt.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeft niet stiekem hoor, fijn dat je blij bent.O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |