ik eet bij julliequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aardappels, tuinboontjes en een beefburger.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef Aarti het volgende:
Dag popjes!
Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef cablegunmaster het volgende:
ik eet bij julliedoe ik de afwas wel
![]()
ik eet geen beefquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je mee eten bij Kuukske?
![]()
MET PLEZIER AFWASSEN?!?! OMFG.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef cablegunmaster het volgende:
dat doe ik met plezier moet ik dagelijks doen![]()
zelfs als er mensen thuis zijn![]()
Dan eet ik de beef voor je op. Vind je me dan lief?quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proficiat.
Wat is het eigenlijk? Aha, microsoft troubleshoot helper.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het is, maar:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FELI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik weet nog wel een paar dingen die je schoon kan maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hallo ik maak ook met plezier schoon![]()
en dan heb ik alleen maar aardappels en bonen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan eet ik de beef voor je op. Vind je me dan lief?![]()
voor niks gaat de zon opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar dingen die je schoon kan maken.![]()
haal je een visjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dan heb ik alleen maar aardappels en bonen?![]()
Zal ik een lekker toetje voor je meenemen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dan heb ik alleen maar aardappels en bonen?![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal ik een lekker toetje voor je meenemen?![]()
En appelmoes als side dish?
![]()
Picturesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Appelcompot is ook lekker, vind ik persoonlijk lekkerder dan appelmoes.
Je weet niet wat appelcompot is? Appelmoes maar dan minder fijn gemaakt, dus met appelstukjesquote:
ik vind eigen appels lekkerderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet niet wat appelcompot is? Appelmoes maar dan minder fijn gemaakt, dus met appelstukjes
nog erin.
Dat ook wel, mits heel erg zuur, maar niet bij het eten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind eigen appels lekkerder![]()
tuurlijk wel , je pleurt er een half kilo suiker inquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ook wel, mits heel erg zuur, maar niet bij het eten.
Zelf appelmoes maken bedoel je nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk wel , je pleurt er een half kilo suiker insmaken 10x beter dan die in de supermarkt
Vakantietijd is Da Bombquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:42 schreef Pheno het volgende:
De linkerbaan was erg leeg
Gewoon 90% van de Nlérs een nekschot geven, opgelostquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vakantietijd is Da Bomb [afbeelding]
mijn probleem is dat ik als ik in spelletjes auto rijdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:42 schreef Pheno het volgende:
De linkerbaan was erg leeg
nee , ik moet nog 4 krat halen dan is de winkel dicht voordat ik het allemaal heb ....quote:
O dan blijft Limburg over.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon 90% van de Nlérs een nekschot geven, opgelost
dat zijn geen nederlandersquote:
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan blijft die nekschot me zeker bespaart.
Randstedelingen heb je iig niets aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar welke 10% van de Hollanders blijft dan over?![]()
Ja iedere keer een anderequote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Jézus Jort. Dat zijn memmen.
Vind je ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Irritant wel, zo'n avatar.
Hehe. Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind die hand in het broekje de minste.Uhm dat hoofd komt dan op een goede tweede.
Die billen zijn wel weer mooi, je blijft gewoon vernieuwen, tot je alles gezien hebt.
Ja, eigenlijk wel. Maarja, niets aan te doen dan. Denk ik.quote:
Ach het zijn er 48 dus doe je bestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind die hand in het broekje de minste.Uhm dat hoofd komt dan op een goede tweede.
Die billen zijn wel weer mooi, je blijft gewoon vernieuwen, tot je alles gezien hebt.
Moet ik zo vaak F5-en?quote:
Vertel!!!quote:
Hoeft niet stiekem hoor, fijn dat je blij bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:47 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ben stiekem een beetje blij
Idem!quote:
Dus dit is stiekem? Wat wanneer je uitbundig blij bent?quote:All smileys
Ik ook.quote:
Mijn beste vriend heeft een ehm... vriendin (al 2,5 jaar) uit een ander land. Inmiddels ook genaturaliseerd en zulks. Allerlei toestanden telkens, en ze verlangt van hem dat ie iemand is die hij simpelweg niet is, en dat gaat natuurlijk niet. ZIjn pa en ik hebben al een eeuwigheid grote lol erover, en hopen al net zo lang dat hij de stekker er uit trekt.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeft niet stiekem hoor, fijn dat je blij bent.O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |