ow sorry ik dacht dat ik in KLB postequote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef appelsjap het volgende:
mensen die dr topics over maken zijn ook niet charmant![]()
Zullen we ze dan maar gelijk een spuitje geven?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:34 schreef Hardrebel het volgende:
zorg dan dat zie niet voor de ingang gaan staan. maar ergens achter uit het zicht
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Dit is topic nummer vijfhonderendvierenvijftig hierover. Bedenk eens iets nieuws lutser.
ja rokers zijn veel gezeligger natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef McKillem het volgende:
Wat nog minder charmant is hoe saai het is in de niet rokers kantiene ;/.
Sins ik gestopt ben met roken verveel ik me de tering in de pauze's.
De algemene sfeer in een "rook kot" kan ik een stuk beter pruimen dan die veel te serieuze zakken in de normale kantiene ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja rokers zijn veel gezeligger natuurlijk
Ik ben ook gestopt na 2 pakjes per dag maar ik ga nog gewoon in het rookhok zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef McKillem het volgende:
Yeah ik ga dat ook maar weer eens doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt na 2 pakjes per dag maar ik ga nog gewoon in het rookhok zitten.
Niet rokende mensen zo zeau![]()
Dan staan ze tenminste niet voor de ingang.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef Ticootje het volgende:
Trouwens hier roken mensen gewoon nog op kantoor. Supervies.
Dat is inderdaad zo. Misschien omdat ze weten dat ze minder lang leven, dat ze daarom harder genieten. Maar rokers zijn inderdaad gezelliger ja. Ik ben gestopt, maar niet voor de gezelligheid, laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nee dan stinkt tenminste de hele gang ernaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan staan ze tenminste niet voor de ingang.
Het engige waar een rookverbod van toepassing zou moeten zijn is een restaurant.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Straks rookverbod in de horeca![]()
Eens. Discotheken, cafés en andere horeca-gelegenheden hoeven van mij niet rookvrijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het engige waar een rookverbod van toepassing zou moeten zijn is een restaurant.
Voor de rest moeten ze ophoeren met dat verbod.
Daar komen ze nog wel van terug. Geloof mij maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eens. Discotheken, cafés en andere horeca-gelegenheden hoeven van mij niet rookvrij
Van mij wel. Heerlijk lijkt me dat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eens. Discotheken, cafés en andere horeca-gelegenheden hoeven van mij niet rookvrij
Eensch, maar thuiszittende niet-rokers denken het beter te weten. Al wat aardig wat discussie over geweest hier. Als juliie maartena hier zien, doe hem de groeten van me.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Er zijn genoeg landen waar het wel werkt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar komen ze nog wel van terug. Geloof mij maar.
Dat zijn dan ook landen waar ze niets anders gewend zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg landen waar het wel werkt.
kunt altijd proberen die mannen/vrouwen aan te klagen voor poging tot moord ....quote:
nee ze moeten de naam van stinkkot, ongezond, foggig blijven hebben. Anders is er niets meer aan hé. Zonder die zaken zijn een café, disco en andere horeca gelegenheden niet meer leukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
* dubidub proest.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef McKillem het volgende:
Tjah, in dat kader kan je alocohol ook wel afschaffen. Dat ben ik immers ook niet nodig om het gezellig te hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:26 schreef flyck het volgende:
[..]
nee ze moeten de naam van stinkkot, ongezond, foggig blijven hebben. Anders is er niets meer aan hé. Zonder die zaken zijn een café, disco en andere horeca gelegenheden niet meer leuk(dat is pas zielig)
Zelfde probleem hier, roken de mensen/mensen die gestopt zijn met rokenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef McKillem het volgende:
[..]
Yeah ik ga dat ook maar weer eens doen.
En jij geloofd dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg landen waar het wel werkt.
5-5-4quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Dit is topic nummer vijfhonderendvierenvijftig hierover. Bedenk eens iets nieuws lutser.
Er is niet-rokers horeca voor de liefhebbers. Er zijn alleen heel weinig liefhebbers.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:26 schreef flyck het volgende:
[..]
nee ze moeten de naam van stinkkot, ongezond, foggig blijven hebben. Anders is er niets meer aan hé. Zonder die zaken zijn een café, disco en andere horeca gelegenheden niet meer leuk(dat is pas zielig)
de gevolgen, als in volle bars en pubs waar je je kont niet kan keren? Het is zo veel relaxter om een kroeg binnen te komen en alleen begroet te worden door een zweet+bier lucht ipv zweet+bier+sigaretten luchtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:20 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook landen waar ze niets anders gewend zijn.
Kijk maar eens naar dat rookverbod in Ierland... prachtig voorbeeld van wat de gevolgen naar mijn gevoel ook hier zullen zijn.
Nee, je word begroet door een grotendeels leeg cafe.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:50 schreef werkeend het volgende:
[..]
de gevolgen, als in volle bars en pubs waar je je kont niet kan keren? Het is zo veel relaxter om een kroeg binnen te komen en alleen begroet te worden door een zweet+bier lucht ipv zweet+bier+sigaretten lucht
Astma-patiënten hebben altijd wel een excuus om ergens niet te willen komen. "De bus stinkt naar dieselquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:50 schreef werkeend het volgende:
[..]
de gevolgen, als in volle bars en pubs waar je je kont niet kan keren? Het is zo veel relaxter om een kroeg binnen te komen en alleen begroet te worden door een zweet+bier lucht ipv zweet+bier+sigaretten lucht
Dat is een enigzins gesloten openbare cq bedrijfsruimte. Mag dat wel?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:46 schreef RobKel het volgende:
Het is ons verboden om voor het bedrijfspand te roken.
Dit ivm klanten die er aanstoot aan zouden kunnen nemen.
Nu bezetten wij de parkeergarage in de pauzes.
Je rookt zeker voor de gezelligheid?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:46 schreef RobKel het volgende:
Het is ons verboden om voor het bedrijfspand te roken.
Dit ivm klanten die er aanstoot aan zouden kunnen nemen.
Nu bezetten wij de parkeergarage in de pauzes.
Er word door rokers genoeg geklaagd in de niet-rokers topics.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:32 schreef Syd het volgende:
Niet rokers zijn saai en klagen altijd en alleen maar over rokers, ik zie alleen maar topics van Niet rokers, maar bijna geen enkele topic van rokers die klagen over niet-rokers.
Ja om een reactie te geven op de niet-rokers die dan een topic openen om te klagen over rokers, dan vind ik terecht dat rokers gaan klagen in topics van niet-rokersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er word door rokers genoeg geklaagd in de niet-rokers topics.
Hij was er gisteravond, maar hij kon de discussie niet winnen dus noemde hij me gefrustreerd en zei dat ie het allemaal erg grappig vond.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:22 schreef DeRCT14 het volgende:
Is maartena al gesignaleerd om in elk rooktopic de briljante woorden "rookverbod", "horeca" en "juni 2008" te posten?
Straks heb je daar helemaal geen last meer van als het verboden word hahahaha. Dan zul je zien dat iedereen opeens gezelliger is. (ik rook zelf ook)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja om een reactie te geven op de niet-rokers die dan een topic openen om te klagen over rokers, dan vind ik terecht dat rokers gaan klagen in topics van niet-rokers
Maar tuurlijk zijn niet-rokers niet saai, ken genoeg mensen die niet-roken en ook zeer gezellig kunnen zijn.
1 ding waar ik het wel mee eens ben is dat de sfeer in rokershokken algemeen leuker en gezelliger zijn dan mensen die gewoon in de kantine zittenMaarja dat zijn meningen.
Het word harstikke gezellig op straat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:15 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Straks heb je daar helemaal geen last meer van als het verboden word hahahaha. Dan zul je zien dat iedereen opeens gezelliger is. (ik rook zelf ook)
Ophoeren rokerende MBO(quote:
Kunnen ze ook niet meer zeuren dat mensen te weinig op straat komenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het word harstikke gezellig op straat.![]()
Beter MBO dan een VWO heaumeau!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:22 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Ophoeren rokerende MBO(! )er
Ja hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Beter MBO dan een VWO heaumeau! 'er
Is wel zo, merk het ook op alle werkplekken waar ik tot nu toe gewerkt heb.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Eensch..quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:04 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Is wel zo, merk het ook op alle werkplekken waar ik tot nu toe gewerkt heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |