Je zou toch niet willen dat wij je moesten missen, wel?quote:
En dan ook nog eens geen nieuw topic openen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:04 schreef Litpho het volgende:
Dat was wel één van An's slechtere tvp's, ja.
Gelukkig, is dat ook weer over. Ik kreeg steeds mail van een doorgeslagen klasgenote dat we allemaal moesten gaan stemmen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
DeKoor heeft korenslag gewonnen (en dat is tof want dat is het Utrechts studentenkoor)
Ok. Ik schrijf sowieso weleens gedichten, weliswaar in het Engels, maar nu zal ik eens kijken of ik nog ergens inspiratie in de kast heb liggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat geduld liggen, ergens.
Henny 'plotseling in de Heer' Huisman.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gelukkig, is dat ook weer over. Ik kreeg steeds mail van een doorgeslagen klasgenote dat we allemaal moesten gaan stemmen.
Flikker op
Ik ben gewoon moe.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:04 schreef Litpho het volgende:
Dat was wel één van An's slechtere tvp's, ja.
Lucifer is ook zo'n goede bandnaam als je nog denkt de hemel in te komenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Henny 'plotseling in de Heer' Huisman.![]()
![]()
![]()
Hoe spontaan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Ok. Ik schrijf sowieso weleens gedichten, weliswaar in het Engels, maar nu zal ik eens kijken of ik nog ergens inspiratie in de kast heb liggen.
Hij heeft heel wat goed te maken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lucifer is ook zo'n goede bandnaam als je nog denkt de hemel in te komen.
Serieus?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lucifer is ook zo'n goede bandnaam als je nog denkt de hemel in te komen.
House for Sale? Met HH op drums?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik heb het totaal niet gevolgd.
Henny
Huisman
Ik heb niet gezegd wanneer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoe spontaan!
Maar dat had ik niet aangegeven als kwalificatie. My badong!![]()
Het is op zich best een leuk naamtopic ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:08 schreef Anthraxx het volgende:
Maar dank je voor de geweldige TT.
Heb je Spinal Tap nou al te pakken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Weet je, ik wil het eigenlijk niet eens weten.
Veel plezier nixxxquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:10 schreef nixxx het volgende:
ow en tot over een ruime week mensjes.. braaf zijn he!
en welterusten
Ik vergeet gewoon alles en dan kun je me immer verrassen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd wanneer.
Your badong indeed.
Nee, ben wezen autoshoppen vandaag.quote:
Stonehenge, where a man's a man, and the children dance to the pipes of Pan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:12 schreef Anthraxx het volgende:
Stonehenge, where the deamons dwell. And the banshees live and they do live well...
bol.bomquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ben wezen autoshoppen vandaag.
Maar ik ga morgen weer inkopen doen op bol.com, dus ik hou hem in gedachten.
Das mooi. Zo heb ik er een, ooit aan jou laten lezen, en toen wilde jij ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon alles en dan kun je me immer verrassen.
Uiteraard. Zo ben ik!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Das mooi. Zo heb ik er een, ooit aan jou laten lezen, en toen wilde jij ook.
Maar dat ben je vast al vergeten.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stonehenge, where a man's a man, and the children dance to the pipes of Pan.
http://www.youtube.com/watch?v=fTVMgC6K3xYquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
"I am a great magician, your clothes are red! "
Het is een betere tekst dan Big Bottom.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:16 schreef Litpho het volgende:
Where the dew drops cry, and the cats miaow.
Niks mis met Big Bottom.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is een betere tekst dan Big Bottom.
Mijn favoriete album blijft trouwens Shark Sandwich.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met Big Bottom.
My baby fits me like a flesh tuxedo, I'm gonna sink her with my pink torpedo..
Mayor: That tiny net was sure-fire master!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
"I am a great magician, your clothes are red! "
None. None more black.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn favoriete album blijft trouwens Shark Sandwich.
'Haai boterham'?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn favoriete album blijft trouwens Shark Sandwich.
Je mag hem nog wel eens sturen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. Maar wel jammer. Het was een mooi gedicht, en een goed plan.
Doet me denken aan dat konijntje van vanmiddag.quote:
That's just nitpicking, really.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omschreven door de pers als 'Shit Sandwich'.
Ik moet wel zeggen dat de nummers wel pakkend zijn geschreven (met een paar uitzonderingen). Met serieuzere teksten had het veel meer kunnen worden (en minder persiflage geweestquote:
Dat is op zich knap genoeg, maar de cluelessness van de band was dan veel minder goed uit de verf gekomen. Desalniettemin, zeker Tonight I'm Gonna Rock You Tonight en Stonehenge zijn blijvertjes, en Tijn wilde voor de Fok!band Gimme Some Money coveren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de nummers wel pakkend zijn geschreven (met een paar uitzonderingen). Met serieuzere teksten had het veel meer kunnen worden (en minder persiflage geweest).
FB.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je mag hem nog wel eens sturen.
Ik heb in mijn mailbox gekeken (ik neem aan dat ik toen ook al gmail had iig), maar ik kan geen mails meer van je vinden. Dus dat is allemaal verloren gegaan tijdens een van mijn vroegere manische mailboxopruimenaanvallen.
Die is me net iets te onzinnig pseudopsychedelisch, alhoewel de kaleidoscoopeffecten in de film wel weer heel pakkend zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
Persoonlijk favoriet is trouwens 'Listen to the flowerpeople'.
De tekst is wel briljant.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die is me net iets te onzinnig pseudopsychedelisch, alhoewel de kaleidoscoopeffecten in de film wel weer heel pakkend zijn.
Over flowers gesproken. The Flower Kings. Ook al zo een vroljke muziek. Maar niet meer dan The Beach Boys.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
Persoonlijk favoriet is trouwens 'Listen to the flowerpeople'.
Air? Alles goed? Je klinkt zo raarquote:
Nee, ben net thuis... Had Johan Friso cursus!quote:
Dat kan ik sowieso alleen bij Threshold.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef Anthraxx het volgende:
The Flower KIngs zijn best okee. Alleen ik kan er geen twee albums achter elkaar van luisteren. Het is goede muziek, maar soms wat te langdradig. Het mag wmb meer tempo hebben.
Desondanks heb ik toch iets van 6 albums van ze.
Hij is betoverd door de schoonheid van de Lange Jan:quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Air? Alles goed? Je klinkt zo raar.
Waar in Amersfoort was je?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ben net thuis... Had Johan Friso cursus!
De Eenhoorn... De Lange Jan heb ik dus alleen in de verte gezien...quote:
Is dat tegenover het station? Vanaf mijn werkplek heb ik een prachtig uitzicht op de Lange Jan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Eenhoorn... De Lange Jan heb ik dus alleen in de verte gezien...
quote:
Oki. Sowieso, als ik de keus heb, pak ik vaak specials. Thanks.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:49 schreef Litpho het volgende:
Oh dawg, voor ik het vergeet. Als je de film gaat regelen, regel de special edition. Die bevat bijna dubbel de lengte van de originele film als bonusmateriaal, met vrij veel wat zich kan meten met de scenes die wel in de film terecht zijn gekomen.
En nu slapen want ik moet daar morgen weer veel te vroeg aanwezig zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:55 schreef Q. het volgende:
Het door mij en Litpho zo gewaardeerde Amersfoort Centraal.
Sinds Coffee United er zit (en eigenlijk al bij zijn voorganger Social Ground) is mijn waardering wel met sprongen gestegen. Ernstig goede koffie daar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:55 schreef Q. het volgende:
Het door mij en Litpho zo gewaardeerde Amersfoort Centraal.
Ja, maar hier is dat ook de moeitequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Oki. Sowieso, als ik de keus heb, pak ik vaak specials. Thanks.
Ik ook, maar daarnaast liggen een paar Leffe's en dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:02 schreef Litpho het volgende:
IJs. Goed plan. Volgens mij heb ik nog in de vriezer.
Het is één van de achterlijkste users die ik ken.quote:
Koffieijs met stukjes pure chocoladequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:02 schreef Litpho het volgende:
IJs. Goed plan. Volgens mij heb ik nog in de vriezer.
POL-user/spreekbuis voor Elsevier.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef Mokster het volgende:
Ik heb nog nooit van hem gehoord.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
POL-user/spreekbuis voor dom rechts.
Ach, het geeft makkelijk opgefokt links (je weet wie ze zijn) wat om tegen te ageren.quote:
Awwwquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had van die luxe chocoladeijs met 3 smaken en chocoladevlokjes en chocoladesaus en nu ben ik misselijk
Dat is waar, maar het trieste is dat die gozer al jareblang in POL actief is, er is dus het nodige over gelezen moet hebben en nog steeds geen hol van politiek snapt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, het geeft makkelijk opgefokt links (je weet wie ze zijn) wat om tegen te ageren.
Wist je al dat het niet verplicht is zo'n bak ineens leeg te eten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had van die luxe chocoladeijs met 3 smaken en chocoladevlokjes en chocoladesaus en nu ben ik misselijk
Je bedoelt meer gelezen dan "het nieuws"?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het trieste is dat die gozer al jareblang in POL actief is, er is dus het nodige over gelezen moet hebben en nog steeds geen hol van politiek snapt.
Nee, vermoedelijk niet nee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je bedoelt meer gelezen dan "het nieuws"?
Hij is nieteens leegquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wist je al dat het niet verplicht is zo'n bak ineens leeg te eten?.
Waar betaal jij als arm studentje 'luxe ijs' eigenlijk van?quote:
Hoe komt de ijs behoefte?quote:
van 2 euro 50quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar betaal jij als arm studentje 'luxe ijs' eigenlijk van?![]()
quote:
Zo meteen de laatste Leffe van vanavond uit de koelkast halen.quote:
En dat was de hoeveelste?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo meteen de laatste Leffe van vanavond uit de koelkast halen.![]()
De eerste.quote:
Klopt, ik kan het best laten, maar ik heb er geen reden voor.quote:
Anders ik wel. Sowieso niet eerder dan eind volgende week. Wie weet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zou ook wel weer eens een drankje willen drinken. In de stad, gezellig.
Volgende week, na een weekend rust. Wie weet.
Hoe lang is het nu eigenlijk geleden?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders ik wel. Sowieso niet eerder dan eind volgende week. Wie weet.
Mail mij eens terug dan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:55 schreef TwistedDarling het volgende:
met mij?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Bijna 2 maanden nu. Dat ik uberhaupt iets leuks heb kunnen doen. En ik heb zo'n vermoeden dat het volgende week nog niet helemaal in orde is, dus plak er nog maar een week aan vast. Ik zal in elk geval blij zijn als dat gedoe achter de rug is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe lang is het nu eigenlijk geleden?![]()
Dat kan ik me voorstellen, maar het is het wachten waard.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Bijna 2 maanden nu. Dat ik uberhaupt iets leuks heb kunnen doen. En ik heb zo'n vermoeden dat het volgende week nog niet helemaal in orde is, dus plak er nog maar een week aan vast. Ik zal in elk geval blij zijn als dat gedoe achter de rug is.
hopelijk voor de kerstquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Bijna 2 maanden nu. Dat ik uberhaupt iets leuks heb kunnen doen. En ik heb zo'n vermoeden dat het volgende week nog niet helemaal in orde is, dus plak er nog maar een week aan vast. Ik zal in elk geval blij zijn als dat gedoe achter de rug is.
Op zich heb je daar natuurlijk gelijk in, maar het is af en toe erg frustrerend dat ik met die slangen rondloop, evenals dat het lek schijnbaar niet echt wil genezen. Maakt het soms wel moeilijk om positief te blijven. Maar, als ik dan denk aan de extra vrijheden die ik straks weer heb tov dialyse, dan is het dat inderdaad wel waard.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar het is het wachten waard.![]()
Precies, als alles goed gaat ben je binnenkort weer 'vrij'.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Op zich heb je daar natuurlijk gelijk in, maar het is af en toe erg frustrerend dat ik met die slangen rondloop, evenals dat het lek schijnbaar niet echt wil genezen. Maakt het soms wel moeilijk om positief te blijven. Maar, als ik dan denk aan de extra vrijheden die ik straks weer heb tov dialyse, dan is het dat inderdaad wel waard.
Je bedoelt het goed, maar het klinkt toch enigszins 'luizig'.quote:
Ik mail niet op commando.quote:
Ik krijg nu de neiging om te gaan checken of ik luizen heb, alhoewel dat echt niet kan.quote:
Ja, ik heb die neiging nu ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik krijg er zowat jeuk van. Teveel voorstellingsvermogen.
Maar even douchen zometeen.
* visualiseertquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik krijg er zowat jeuk van. Teveel voorstellingsvermogen.
Maar even douchen zometeen.
Klinkt fris ende fruitig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Bikkel
Maar ik ga idd even douchen, zodat ik lekker fris en de fruitig in mijn frisse ende fruitige net verschoonde bed kan straks.
ik zocht een koosnaampjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed, maar het klinkt toch enigszins 'luizig'.![]()
Ik ook. Dus welterusten dan maar iedereen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Sorry dawg.
Ik wens jou ook veel ongeluk toe vandaagquote:
Mag ik er bij dan?quote:
Hier ook. Behalve dan een collega die weggaat. "Ahhhwquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:14 schreef JDude het volgende:
Vooralsnog gaat alles goed op dezen Vrijdag Den Dertienden.
In dat geval kan ik ook best maandag verder werken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:17 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik er bij dan?
Ouwe snoepert.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:22 schreef JDude het volgende:
In dat geval kan ik ook best maandag verder werken.
Hier is het ook grote leegloop de laatste tijd. Nu ik nogquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:17 schreef Kuukske het volgende:
Hier ook. Behalve dan een collega die weggaat. "Ahhhw".
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:23 schreef JDude het volgende:
Hier is het ook grote leegloop de laatste tijd. Nu ik nog.
Mannen zijn stom en ik haat relaties en ik snap dr gewoon geen kut van.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Tirannetje? Waddist meis?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:29 schreef tirannetje24 het volgende:
alles is stom en iedereen en gewoon alles!
bah
Ik haat ook alles.
Gij zult niet generaliseren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:32 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Mannen zijn stom en ik haat relaties en ik snap dr gewoon geen kut van.
echt ik kan ze allemaal opknopen aan de hoogste boom
zeikerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:35 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
sorry maar momenteel heb ik even geen goed woord over jullie mannen.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:35 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
sorry maar momenteel heb ik even geen goed woord over jullie mannen.
Over mannen gesproken... Hoe gaat het met je sollicitaties?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:36 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:31 schreef Burdie het volgende:
Als je het niet erg vindt dat ik geen kleren aan heb.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:32 schreef tirannetje24 het volgende:
Mannen zijn stom en ik haat relaties en ik snap dr gewoon geen kut van.
echt ik kan ze allemaal opknopen aan de hoogste boom
Ik slaap meestal naaktquote:
Ingewikkeld, as usualquote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:42 schreef Burdie het volgende:
Ik slaap meestal naakt.
Maar jij bent ook een meisje, dus we zien er zonder kleren ongeveer hetzelfde uit.
Twee. Per persoon.quote:
Mooi... Met mij is alles goed, alleen een beetje moe. Woensdag uit eten geweest wat laat is geworden, gister cursus wat laat is geworden. Dus dit weekend maar wat extra uurtjes in bed / op het strand vertoeven om wat slaap in te halen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar op zich wel goed heur.
Hoe is het met jou dan?.
I know beeb. Maar dat komt écht weer goed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:52 schreef tirannetje24 het volgende:
thnx, I'll need it
soms kun je echt zoveel verdriet hebben he![]()
BAH
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Lieve collega's, ga eens weg. Jullie zijn vervelend. Dank je wel.
dont knowquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
I know beeb. Maar dat komt écht weer goed.
Het valt mee, nog te druk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Is het bij jullie ook zo rustig op werk? We zijn hier met 3 mensen vandaag.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
Slecht begin van de dag. Vorige week liep Anna te hinten dat ik nou ook eens ontbijt op bed moest brengen. Dus ik denk vandaag dat te brengen. Draait ze zich om, mompelt dat ze niet wilt eten, en slaapt verder.
Dat doe ik dus ook nooit meer.
Zondag wordt het uitstekend strandweer. Grote kans dat ik ook de Nederlandse kusten onveilig ga makenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi... Met mij is alles goed, alleen een beetje moe. Woensdag uit eten geweest wat laat is geworden, gister cursus wat laat is geworden. Dus dit weekend maar wat extra uurtjes in bed / op het strand vertoeven om wat slaap in te halen...
Ik mag haar wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
Slecht begin van de dag. Vorige week liep Anna te hinten dat ik nou ook eens ontbijt op bed moest brengen. Dus ik denk vandaag dat te brengen. Draait ze zich om, mompelt dat ze niet wilt eten, en slaapt verder.
Zouden ze hier lurken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Lieve straaljagers, ga eens weg. Jullie maken herrie. Dank je wel.
Dus jij zo: "Verdomme Annie!"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
Jíj bent eerder wakker dan haar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga de stad onveilig maken. En slingers kopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:57 schreef Burdie het volgende:
Zondag wordt het uitstekend strandweer. Grote kans dat ik ook de Nederlandse kusten onveilig ga maken.
niet lullig bedoelt, maar als je binnen een week na de hint dat doet voelt het wel alsof het geforceerd is (althans dat heb ik). En is de spontaniteit ver te zoeken. Misschien vanavond goed maken met een zelf gekookte maaltijd ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, dat is spontaan. Ik kook elke dag voor haar omdat ze zelf een pesthekel heeft om te kokenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:00 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt, maar als je binnen een week na de hint dat doet voelt het wel alsof het geforceerd is (althans dat heb ik). En is de spontaniteit ver te zoeken. Misschien vanavond goed maken met een zelf gekookte maaltijd ?
*Noteert.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
Jíj bent eerder wakker dan haar?. Geweldig.
JD. Ik wil ook.
En dan ook omdraaien en verder slapen zeker?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jíj bent eerder wakker dan haar?. Geweldig.
JD. Ik wil ook.
Ja, maar Tirannetje zegt dat je het niet moet doen nu omdat het niet meer spontaan is. Enzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef JDude het volgende:
[..]
*Noteert.
Mits je dit weekend niet achterlijk vroeg wakker wordt.
Wat heb je dan aan een vrouw? Ik snap het niet meer. Verder zijn ze toch nergens goed voor?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat is spontaan. Ik kook elke dag voor haar omdat ze zelf een pesthekel heeft om te koken.
Als man zijnde kun je toch nooit wat goed doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Wat een schatje ben je toch... En wat een kutwijf...![]()
Auwwa!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:00 schreef tirannetje24 het volgende:
Als die vent van mij me nu 'spontaan' een bos rozen geeft kan die ze ook ergens anders steken.
Ze wast alle kleding.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan een vrouw? Ik snap het niet meer. Verder zijn ze toch nergens goed voor?
tjah zo kun je het ook interpreteren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar Tirannetje zegt dat je het niet moet doen nu omdat het niet meer spontaan is. Enzo.
Ik zou nog minstens een jaar wachten.
Wat braaf van je,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef JDude het volgende:
[..]
*Noteert.
net zo veel als wij aan een vent. Niets, noppes nadaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan een vrouw? Ik snap het niet meer. Verder zijn ze toch nergens goed voor?
Zonder mij heeft Anna geen eten 's avonds.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
net zo veel als wij aan een vent. Niets, noppes nada
Q. heeft de oplossing! Maar toch gaan mensen vroeg of laat toch weer hokken,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
net zo veel als wij aan een vent. Niets, noppes nada
voordat ze jou leerdere kennen kreeg ze geen etenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zonder mij heeft Anna geen eten 's avonds.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef JDude het volgende:
*Noteert.
Nu overschat je jezelf, Annie. In de jaren voor jou is ze vast ook keurig gevoedert,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zonder mij heeft Anna geen eten 's avonds.
Natuurlijk niet. Romantisch, ontbijt op bed. Ik kan me die eerste ochtend nog goed herinnerenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
En dan ook omdraaien en verder slapen zeker?
Het huwelijk en de kids zijn al geplanned?quote:
Dan was het vooral aardappelpurree uit een pakje en kleffe potgroente die je in 5 minuten opwarmt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:10 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
voordat ze jou leerdere kennen kreeg ze geen eten![]()
Jij snapt het tenminstequote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Romantisch, ontbijt op bed. Ik kan me die eerste ochtend nog goed herinneren.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nu overschat je jezelf, Annie. In de jaren voor jou is ze vast ook keurig gevoedert,.
Ontbijt op bed. Dat eindigt meestal in een omgevallen dienblad, overal kruimels en sap/thee, omdat ochtendseks nog véél lekkerder is dan ontbijt op bedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Romantisch, ontbijt op bed. Ik kan me die eerste ochtend nog goed herinneren.
En wie moet dat weer opruimen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ontbijt op bed. Dat eindigt meestal in een omgevallen dienblad, overal kruimels en sap/thee, omdat ochtendseks nog véél lekkerder is dan ontbijt op bed.
Leer er maar mee leven mop, ik moet ook de ranzige inhoud van jouw bijdragen doorstaan.quote:
Ik zet wel eerst even het bordje op de grond.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:14 schreef Burdie het volgende:
Ontbijt op bed. Dat eindigt meestal in een omgevallen dienblad, overal kruimels en sap/thee, omdat ochtendseks nog véél lekkerder is dan ontbijt op bed.
Verstandig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zet wel eerst even het bordje op de grond.
Eenvoudig, praktisch en effectief.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zet wel eerst even het bordje op de grond.
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:22 schreef Frezer het volgende:
Eenvoudig, praktisch en effectief.
Pheno.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:30 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, wie ben ik.
quote:
Kuukquote:
Was er niets iets met een matras en een erwt. Of was dat een spliterwt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
Pheno. Dat ben jij.
Ik vind sowieso dat de meeste systeembeheerders het niveau van een doperwt hebben.
Geld verdienen om te winkelen, moet ook gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Kuuk
nee werken vcan 12 tot 22 dus ben van 11-22.30 ofzo weg
morgen van 9-18 werken en dan naar Rdam voor een housewarming alwaar ik blijf pitten
whehe en sparen voor mnn treinkaartje naar Breda alvastquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geld verdienen om te winkelen, moet ook gebeuren.
Uiteraardquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:34 schreef Memento-Mori het volgende:
whehe en sparen voor mnn treinkaartje naar Breda alvast
* Denkt aan de Grolsch in de koelkast...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef Q. het volgende:
Drank!
Nais!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kuuk
nee werken vcan 12 tot 22 dus ben van 11-22.30 ofzo weg
morgen van 9-18 werken en dan naar Rdam voor een housewarming alwaar ik blijf pitten
Hoe kun je dat nou vergeten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:59 schreef JDude het volgende:
Koffie. Helemaal vergeten. Nouja, dan nog maar een keer de gang heen en weer.
Dát ja!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou vergeten?
Dat gaat toch op de automatische piloot?
Ik zit op een aantal dagen tijdelijk op een andere kamer, waardoor mijn route in de war looptquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:00 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoe kun je dat nou vergeten?
Dat gaat toch op de automatische piloot?
Mannen en verandering. Duidelijk geen goede combinatie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef JDude het volgende:
Ik zit op een aantal dagen tijdelijk op een andere kamer, waardoor mijn route in de war loopt.
Aaahw, arme Jeedee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zit op een aantal dagen tijdelijk op een andere kamer, waardoor mijn route in de war loopt.
Ik vond het nog best knap van mezelf, dat ik de eerste dagen na de verhuizing er aan dacht om in de 7 te stappen ipv 4 of 5.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Mannen en verandering. Duidelijk geen goede combinatie.
Dat is gemeen t.o.v. JDude.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga volgende week iedere dag de Senseo ergens anders zetten. Kijken hoe dat valt.
Do you care?quote:
Zal ik dan voor de grap iedere dag een ander MAC-adres dan het jouwe in de router zetten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga volgende week iedere dag de Senseo ergens anders zetten. Kijken hoe dat valt.
En dan gaan zitten miepen dat je niks te doen hebt en het huis niet uitkomt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef Q. het volgende:
Mag ik al naar huis?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt de typtyfus.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:12 schreef _Arual_ het volgende:
Godver, het is duidelijk vrijdag de dertiende.
Omg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef Q. het volgende:
Mag ik al naar huis?
Genoeg te doen vanmiddag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan gaan zitten miepen dat je niks te doen hebt en het huis niet uitkomt?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:12 schreef JDude het volgende:
Zal ik dan voor de grap iedere dag een ander MAC-adres dan het jouwe in de router zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |