Je zou toch niet willen dat wij je moesten missen, wel?quote:
En dan ook nog eens geen nieuw topic openen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:04 schreef Litpho het volgende:
Dat was wel één van An's slechtere tvp's, ja.
Gelukkig, is dat ook weer over. Ik kreeg steeds mail van een doorgeslagen klasgenote dat we allemaal moesten gaan stemmen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
DeKoor heeft korenslag gewonnen (en dat is tof want dat is het Utrechts studentenkoor)
Ok. Ik schrijf sowieso weleens gedichten, weliswaar in het Engels, maar nu zal ik eens kijken of ik nog ergens inspiratie in de kast heb liggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat geduld liggen, ergens.
Henny 'plotseling in de Heer' Huisman.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gelukkig, is dat ook weer over. Ik kreeg steeds mail van een doorgeslagen klasgenote dat we allemaal moesten gaan stemmen.
Flikker op
Ik ben gewoon moe.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:04 schreef Litpho het volgende:
Dat was wel één van An's slechtere tvp's, ja.
Lucifer is ook zo'n goede bandnaam als je nog denkt de hemel in te komenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Henny 'plotseling in de Heer' Huisman.![]()
![]()
![]()
Hoe spontaan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Ok. Ik schrijf sowieso weleens gedichten, weliswaar in het Engels, maar nu zal ik eens kijken of ik nog ergens inspiratie in de kast heb liggen.
Hij heeft heel wat goed te maken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lucifer is ook zo'n goede bandnaam als je nog denkt de hemel in te komen.
Serieus?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lucifer is ook zo'n goede bandnaam als je nog denkt de hemel in te komen.
House for Sale? Met HH op drums?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik heb het totaal niet gevolgd.
Henny
Huisman
Ik heb niet gezegd wanneer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoe spontaan!
Maar dat had ik niet aangegeven als kwalificatie. My badong!![]()
Het is op zich best een leuk naamtopic ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:08 schreef Anthraxx het volgende:
Maar dank je voor de geweldige TT.
Heb je Spinal Tap nou al te pakken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Weet je, ik wil het eigenlijk niet eens weten.
Veel plezier nixxxquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:10 schreef nixxx het volgende:
ow en tot over een ruime week mensjes.. braaf zijn he!
en welterusten
Ik vergeet gewoon alles en dan kun je me immer verrassen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd wanneer.
Your badong indeed.
Nee, ben wezen autoshoppen vandaag.quote:
Stonehenge, where a man's a man, and the children dance to the pipes of Pan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:12 schreef Anthraxx het volgende:
Stonehenge, where the deamons dwell. And the banshees live and they do live well...
bol.bomquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ben wezen autoshoppen vandaag.
Maar ik ga morgen weer inkopen doen op bol.com, dus ik hou hem in gedachten.
Das mooi. Zo heb ik er een, ooit aan jou laten lezen, en toen wilde jij ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon alles en dan kun je me immer verrassen.
Uiteraard. Zo ben ik!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Das mooi. Zo heb ik er een, ooit aan jou laten lezen, en toen wilde jij ook.
Maar dat ben je vast al vergeten.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stonehenge, where a man's a man, and the children dance to the pipes of Pan.
http://www.youtube.com/watch?v=fTVMgC6K3xYquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
"I am a great magician, your clothes are red! "
Het is een betere tekst dan Big Bottom.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:16 schreef Litpho het volgende:
Where the dew drops cry, and the cats miaow.
Niks mis met Big Bottom.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is een betere tekst dan Big Bottom.
Mijn favoriete album blijft trouwens Shark Sandwich.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met Big Bottom.
My baby fits me like a flesh tuxedo, I'm gonna sink her with my pink torpedo..
Mayor: That tiny net was sure-fire master!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
"I am a great magician, your clothes are red! "
None. None more black.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn favoriete album blijft trouwens Shark Sandwich.
'Haai boterham'?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn favoriete album blijft trouwens Shark Sandwich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |