Nee, niet die duikelaarquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:46 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.fcgroningen.nl/index.php?page=nieuws.php?ID=9034&%20type=1
Jammer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:46 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:46 schreef M0NTANA het volgende:
wtf DE TOEKOMSTquote:12 juli, 19:59 uur
9 van de 10 namen zullen wel iets met Spanje te maken hebben en 1 met de Nederlandse Competitiequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:50 schreef sjimz het volgende:
Kijken welke namen er gaan circuleren hier.
NOOITquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:52 schreef Urquhart het volgende:
Ajax is/was dus serieus bezig met Suarez, had ik niet verwacht. Vooralsnog zie ik liever Nilsson komen.
Nilson is nu beter dan Suarez maar in Suarez zit meer potentie en wordt waarschijnlijk een betere speler.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:52 schreef Urquhart het volgende:
Ajax is/was dus serieus bezig met Suarez, had ik niet verwacht. Vooralsnog zie ik liever Nilsson komen.
Misschien ja.. check ook even Help ik zoek...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:53 schreef toma het volgende:
[..]
Nilson is nu beter dan Suarez maar in Suarez zit meer potentie en wordt waarschijnlijk een betere speler.
Wat deze jongen zegt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:52 schreef Urquhart het volgende:
Laat blondie maar lekker hier in het Noorden vertoeven, die gaat het niet redden bij Ajaxquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:52 schreef Urquhart het volgende:
nieuws.nlquote:Sneijder geeft transfer nog een maand
Uitgegeven op donderdag 12 juli 2007 om 19:39:36
(Novum) - Wesley Sneijder blijft definitief bij Ajax als hij op 14 augustus met Ajax het eerste duel in de voorronde van de Champions League heeft gespeeld. De Amsterdamse middenvelder kan uiterlijk bij een andere club tekenen op de sluitingsdag van de transferperiode, op 31 augustus. Sneijder wil na de belangrijke voorrondewedstrijd eerder die maand echter niet meer weg, laat hij donderdag weten aan Novum Nieuws.
De 23-jarige Sneijder is niet van plan de duels in de voorronde van de Champions League aan zich voorbij te laten gaan om zo toch een transfer af te dwingen. Hij mag na het spelen van die duels dit seizoen niet meer voor een andere club in Europees verband in actie komen. "Tot 14 augustus laat ik alles open. Ik hoop nog op een mooie club, maar als ik die voorrondewedstrijd heb gespeeld blijf ik sowieso bij Ajax en ga ik niet meer weg", stelt hij.
Sneijder leek de afgelopen maand naar Valencia te verhuizen. De Spaanse club schrok echter van de door Ajax gevraagde transfersom en trok zich uiteindelijk terug. Voor zijn ploeggenoot Ryan Babel was een overstap naar Liverpool deze week echter in een paar dagen beklonken. "De werkwijze van Liverpool is niet met die van Valencia te vergelijken", oordeelt Sneijder. "Bij Ryan ging het in een bliksemvaart, terwijl het in mijn geval in een grote soap uitmondde. Ik ben uiteindelijk nog gewoon in Amsterdam."
Was een tip van een collega, stond nog niet op de FP van fcgroningen.nl, dat gebeurde ook pas om 19.59 uur.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:49 schreef toma het volgende:
[..]
[..]
wtf DE TOEKOMST![]()
wheres the flux capacitor? wheres the flux capacitor? WHERES THE FLUX CAPACITOR?!
tvp
ik dacht dat zlatan tussen de 16 en 17 milj. weg ging.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:10 schreef Mindstate het volgende:
Om nog ff op vorige topic terug te komen: Zlatan ging toch niet eens voor 19 miljoen weg? Ik denk dat Babel de grootste verkoop is van Ajax?
Babel is de grootste verkoop uit eigen jeugd, Overmars daarbuitenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:10 schreef Mindstate het volgende:
Om nog ff op vorige topic terug te komen: Zlatan ging toch niet eens voor 19 miljoen weg? Ik denk dat Babel de grootste verkoop is van Ajax?
Ja en volgens mij heeft Juventus net de laatste termijn betaaldquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:12 schreef toma het volgende:
[..]
ik dacht dat zlatan tussen de 16 en 17 milj. weg ging.
Nee hoor. Overmars ging voor 15 miljoen gulden weg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Babel is de grootste verkoop uit eigen jeugd, Overmars daarbuiten
Ja, van Arsenal naar Barca jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:16 schreef BonJovi het volgende:
Ik had toch echt op de NOS gezien dat het 40 miljoen was WTF
Chivu was toch ook 18 miljoen??quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:10 schreef Mindstate het volgende:
Sinds wanneer laat Ajax spelers gaan die dan nog 1 jaar onder contract staan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:06 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
En Sneijder, blijft daarna nog maar een jaartje als je slim bent. Kun je gratis de Arena uit en kun je vanwege die transfervrije status de clubs uitkiezen.
ok bedanktquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, van Arsenal naar Barca ja![]()
Niet van Ajax naar Arsenal.
Veel te duur die Suarez.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:54 schreef Urquhart het volgende:
Suarez heeft meer potentie, maar het is niet het type speler waar we naar op zoek zijn.
Belachelijk hoog bedrag eigenlijk. Zeker omdat t al weer jaren geleden is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, van Arsenal naar Barca ja![]()
Niet van Ajax naar Arsenal.
Ze willen denk ik het dubbele hebben. Geef ze geen ongelijk, maar is ook veel te veel natuurlijk. Net als Babel te veel heeft opgebracht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef BB-boy het volgende:
In het groningen topic staat dat Ajax 5 miljoen heeft geboden voor Suarez. Als ze dat al een belachelijk laag bod noemen in groningen...
die zitten aan KJH bedragen te denken bij zn overstap van Herenveen naar Ajax vermoed ik...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef BB-boy het volgende:
In het groningen topic staat dat Ajax 5 miljoen heeft geboden voor Suarez. Als ze dat al een belachelijk laag bod noemen in groningen...
Zal wel dienen als een soort signaal naar de achterban.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:22 schreef toma het volgende:
vind het trouwens wel vreemd dat Groningen zoiets over Suarez op hun officiele site zet.
Waarom niet? Frivool, technisch en kan aardig scoren. Hij moet nog leren maar dat moest en moet Babel ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:54 schreef Urquhart het volgende:
Suarez heeft meer potentie, maar het is niet het type speler waar we naar op zoek zijn.
Celtic schijnt in hem geintresseerd te zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:24 schreef BB-boy het volgende:
Jezus zie weer een paar acties van die Adu. Ik hoop echt dat Ajax hem probeert te halen.
ja wou ik net zeggen. dit wordt gewoon aangegrepen om een punt te maken naar andere clubs en om in een goed straatje te komen met de achterban. normaal gesproken wordt zoiets netjes binnenskamers gehouden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:22 schreef toma het volgende:
vind het trouwens wel vreemd dat Groningen zoiets over Suarez op hun officiele site zet.
Eigenlijk moet je dat soort spelers al voor zo'n toernooi aantrekken. Ik denk ook niet dat Ajax kans maakt maar ik hoop het wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Celtic schijnt in hem geintresseerd te zijn.
Xabi Prieto en nog een verrassingquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok dat we morgen duidelijkheid hebben over een aankoop.
Nou, potverdorie!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:30 schreef BonJovi het volgende:
Ja precies en dan gaan die Groningers zeggen dat Van Geel arrogant is + Ajax
Hij gaat het maken daar trust me my friendquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef Houniet het volgende:
Babel rustig aanBedankt.
waarom heb ik het gevoel dat Babel niet aan spelen toekomt?
nou, van mij nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:39 schreef Houniet het volgende:
de competitie mag van mij wel weer beginnen hoor [afbeelding]
Je doet je naam eer aan. Is een beetje onderzoek al te moeilijk voor jequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Heb je maar een geheugen van een half jaar dan?
Prachtige speler is datquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:24 schreef BB-boy het volgende:
Jezus zie weer een paar acties van die Adu. Ik hoop echt dat Ajax hem probeert te halen.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Babel zwaait jullie uit jongens
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Babel zwaait jullie uit jongens
Voor jou ook schijnbaar: http://home.wxs.nl/~rapo/psv/versus/ajax.htmlquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. Is een beetje onderzoek al te moeilijk voor je
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:57 schreef StarGazer het volgende:
Zullen we hem een afscheidcadeautje geven in de vorm van de teksten die wij op z'n site hebben gepleurd?Ik heb ze nog wel in een textbestandje staan
Ja ik heb het over de laatste drie seizoenen gast.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Voor jou ook schijnbaar: http://home.wxs.nl/~rapo/psv/versus/ajax.html
Laten we eerst nog maar wat inkopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:39 schreef Houniet het volgende:
Nee joh, deze maanden zijn altijd heel leuk. Elke dag weer nieuwe (wazige) geruchten over transfers, af en toe een oefenpotje. Ik vind het altijd wel leukquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:39 schreef Houniet het volgende:
Nee klopt. Over de laatste 3 jaar zat er geen verschil tussen. Ik dacht dat het over een langere periode gingquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ik heb het over de laatste drie seizoenen gast.
PSV - Ajax 2-0
Ajax - PSV 0-4
Ajax - PSV 2-1
PSV - Ajax 1-0
Ajax - PSV 0-0
Ajax - PSV 2-1
Ajax - PSV 3-1
Ajax - PSV 0-1
PSV - Ajax 1-5
Dus superieur in onderlinge duels zijn jullie de laatste drie jaar niet. In kampioenschappen wel uiteraard
Het gaat hier wel om spelers die al gewend zijn aan de Nederlandse omstandigheden. Denk dat Ajax dat als een groot pluspunt ziet. Ik hoor en zie van alles over Zuid-Amerika momenteel (de invloed van van der Zee?) maar van Geel heeft duidelijk aangegeven dat de aankopen er moeten staan vanaf het begin.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik word trouwens wel een beetje moe van dat hype-scouting van Ajax tegenwoordig. Met namen als Nilsson en Suarez, vraag ik me af of we uberhaupt nog wel een scoutingsapparaat hebben, of dat men enkel naar de Talpa-uitzendingen kijkt om spelers uit te zoeken. Ik verwacht toch wel een beetje meer scoutingswerk, dan dit dicht-bij-huis-beleid.
Oke, maar als je dit soort spelers een stapje eerder scout dan bespaar je dat wel vele miljoenen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om spelers die al gewend zijn aan de Nederlandse omstandigheden. Denk dat Ajax dat als een groot pluspunt ziet.
Ben ik met je eens! Een speler als Suarez moete wij toch ook kunnen ontdekken als Groningen dat kan. Zo zullen er heus wel meer voorbeelden zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik word trouwens wel een beetje moe van dat hype-scouting van Ajax tegenwoordig. Met namen als Nilsson en Suarez, vraag ik me af of we uberhaupt nog wel een scoutingsapparaat hebben, of dat men enkel naar de Talpa-uitzendingen kijkt om spelers uit te zoeken. Ik verwacht toch wel een beetje meer scoutingswerk, dan dit dicht-bij-huis-beleid.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Oke, maar als je dit soort spelers een stapje eerder scout dan bespaar je dat wel vele miljoenen.
Ach boeit allemaal geen fuck. Gaat om het eindresultaat. En daarin faalt Ajax de laatste jaren hopeloosquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Nee klopt. Over de laatste 3 jaar zat er geen verschil tussen. Ik dacht dat het over een langere periode ging![]()
Is volgens mij MVG eigen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Van Geel mag ook wel eens verder kijken dan de eredivisie...
mooi woord, die ga ik ook gebruiken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef Urquhart het volgende:
hype-scouting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |