Ik ben zelf een paar keer in Felix geweest, ongelovelijke rijkeluis tent maar veetlste goede muzek!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Watergate & Tresor wil ik ook nog eens doen, goede line ups altijd. Solar ook natuurlijk

(handig zo'n auto die 250 gaat
 (handig zo'n auto die 250 gaat   )
 ) 
  )
)

Het dak van Weekend is dan open, moet geweldig zijn. Maar ja, treinkaarten zijn al afgehaald enzo, dus volgende keer beter
 Het dak van Weekend is dan open, moet geweldig zijn. Maar ja, treinkaarten zijn al afgehaald enzo, dus volgende keer beter  

ik zei niks tegen haar, ik citeerde haar ook niet. het was een algemene tip.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ze ís een chickie

Morgen stap ik in de trein naar Berlijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:58 schreef Don_Tom het volgende:
Volgende week 5 dagen Berlijn, oud en nieuw vieren
Wordt m'n 7e keer Berlijn dit jaar(handig zo'n auto die 250 gaat
)
Hopen dat we nog bij Berghain/Panoramabar terecht kunnen voor oud en nieuw (zal wel niet), anders altijd nog genoeg andere goede feesten te vinden
"Weekend" vond ik vorige keer wel aardig, maar niet heel geweldig ofzo (lag vooral aan het publiek, muziek was ok en uitzicht geweldig). Watergate was daarintegen erg gaaf (maar wat wil je als Akufen draait...). Tresor ben ik nog steeds niet geweest maar schijnt lang niet zo leuk te zijn als het oude Tresor, dus trekt me niet zo.
Slapen gebeurt zoals altijd in Friedrichshain (waar je overigens veel vintage winkeltjes vindt Parselmouth)

Slapen doen we om de hoek van de Zoologischer Garten...
 Slapen doen we om de hoek van de Zoologischer Garten...  

En was het er nog een beetje schoon dan? Zit nu een beetje te kijken op hostelworld, kon deze niet vinden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 03:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ons laatste Hostel in Berlijn is trouwens een echte aanrader!
Vlak bij de binnenstad en uitzicht op ICT'ers!
En andersom natuurlijk dus als je wilt uitslapen, gordijnen dicht!
[ afbeelding ]
http://www.heartofgold-hostel.de/

)
) 

Hmm ik heb wel een stuk gefietst door deze straat, geeft je idd wel een DDR-gevoel maar dat had ik sowieso nog wel wat met friedrichshain. Maar om de hele straat uit te lopen? Mwoah.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:53 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Is de lange Karl-Marx Allee interessant om helemaal af te lopen? Wie is er geweest?
Het is, naar wat ik er zoal over lees, nog een van de weinige plekken waar je het echte "DDR" gevoel krijgt.

Ik kan het niet aanraden, wij hadden het na 1/3 al wel gezien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:53 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Is de lange Karl-Marx Allee interessant om helemaal af te lopen? Wie is er geweest?
Het is, naar wat ik er zoal over lees, nog een van de weinige plekken waar je het echte "DDR" gevoel krijgt.

Winkels vast niet, musea zijn denk ik gewoon open.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:44 schreef dookiy het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk een lekker lang weekend eind april/begin mei. Alleen één (potentieel) probleempje.
Het is natuurlijk hartstikke mooi dat we Koninginnedag hebben in NL, en dat ze die in Duitsland niet kennen. De dag erna is Hemelvaart EN Dag van de Arbeid. (Helaas voor de ambtenaren)
Weet iemand hoe saai het wordt op die dag(en) in Berlijn? Zijn de musea en winkels wel gewoon geopend? (Misschien iemand die er woont en het antwoord weet...?)
 Je moet de straat alleen aflopen als je 2 weken in Berlijn hebt anders zou ik alleen een klein stukje lopen b.v. vanaf s-bahnhof Frankfurter Allee tot u bahnhof Frankfurter Tor. Of tussen twee andere willekeurige u bahnstations strausberger platz - frankfurter allee
  Je moet de straat alleen aflopen als je 2 weken in Berlijn hebt anders zou ik alleen een klein stukje lopen b.v. vanaf s-bahnhof Frankfurter Allee tot u bahnhof Frankfurter Tor. Of tussen twee andere willekeurige u bahnstations strausberger platz - frankfurter allee 

Voor zover ik weet, wordt alleen in Nederland met Hemelvaart alles gesloten. In Duitsland hebben ze daar een andere dag voor. Saai zal het niet snel worden op 1 mei in Berlijn; de Dag van de Arbeid is traditioneel dé dag om tegen alles te protesteren, alhoewel de grote rellen de afgelopen jaren zijn uitgebleven.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:44 schreef dookiy het volgende:
Weet iemand hoe saai het wordt op die dag(en) in Berlijn? Zijn de musea en winkels wel gewoon geopend? (Misschien iemand die er woont en het antwoord weet...?)

Ahum.. Tag der Arbeit (1 mei) is altijd rellen in Berlijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:44 schreef dookiy het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk een lekker lang weekend eind april/begin mei. Alleen één (potentieel) probleempje.
Het is natuurlijk hartstikke mooi dat we Koninginnedag hebben in NL, en dat ze die in Duitsland niet kennen. De dag erna is Hemelvaart EN Dag van de Arbeid. (Helaas voor de ambtenaren)

Kewl!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ahum.. Tag der Arbeit (1 mei) is altijd rellen in Berlijn.
Beetje uitkijken wat je doet dus.

Ben nu een planning aan het maken van plekken waar ik heen wil. Zit alleen met een dierentuindilemma
 Ben nu een planning aan het maken van plekken waar ik heen wil. Zit alleen met een dierentuindilemma  In het centrum ligt Zoo Berlin, 35 hectare, en in Lichtenberg ligt Tierpark Berlin met 160 hectare fors groter. Heeft iemand ervaring met een van de twee of beide parken? Ik kan namelijk niet kiezen en om nou twee dierentuinen te doen is ook zo wat
 In het centrum ligt Zoo Berlin, 35 hectare, en in Lichtenberg ligt Tierpark Berlin met 160 hectare fors groter. Heeft iemand ervaring met een van de twee of beide parken? Ik kan namelijk niet kiezen en om nou twee dierentuinen te doen is ook zo wat  Dus ik wil weten of een van de twee mooier is
 Dus ik wil weten of een van de twee mooier is  

ze hebben heel veel soorten dieren, en er is van alles te zien.
 ze hebben heel veel soorten dieren, en er is van alles te zien. 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |