Betaal mijn reis en onkosten en ik til die koffer voor je naar bovenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
11 dagen
Dat van die bult kleren aandoen is op zich een goed idee.. Minpunt is alleen dat het in Portugal vast niet koud is, en we voor we bij het hotel kunnen komen een trap van 80 treden moeten beklimmen.. (met koffer dus..)![]()
dat krijg je echt nooit mooiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:11 schreef koffiegast het volgende:
idd, gewoon verder denken dan je neus lang is, hoe krijg je kleding nog meer glad? wat zwaars opleggen als je hem 'glad' hebt gelegd, lichaamswarmte gebruiken (kwartiertje aan en de kreukels zijn zo goed als verdwenen), gladvouwen wilt soms al genoeg zijn...
strijkijzer !zeker ook een internationale stekkerdoos ervoor meenemen zodat je hem tenminste erin kunt pluggen
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat krijg je echt nooit mooi
en het is maar zo'n mini strijk ijzerkei schattig
maar goed kennelijk is het verkeerd om er verzorgd bij te willen lopen
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat krijg je echt nooit mooi
en het is maar zo'n mini strijk ijzerkei schattig
1 - dat kan ook zonder strijkijzerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef Miss_S het volgende:
gaarne niet generaliserenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:15 schreef koffiegast het volgende:
[..]doe war je zin in hebt, maar je bevestigt alleen maar het gerucht dat vrouwen onzinnige & zware stuff meenemen op vakantie
nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Een strijkijzer mee op vakantie
Je neemt zeker ook een haardroger mee?
Mijn spijkerbroek kreukt nog wel maar na een halve dag dragen zie je d'r niks meer van, aan mijn overige kleren zie je sowieso niks. En gekreukte linnen broeken staan leuker dan gestreken linnen broekenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles goed te drogen hangen en wat in de droger kan daarin flikkeren en niet te lang lagen liggen en gewoon netjes op een stapel op een stoel in de slaapkamer
werkt primaal is het in de praktijk zo dat ik alles van mn deuren afpluk
![]()
Da's meestal kleding die een opzettelijk crinckle-effect hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet![]()
die hangt er meestal wel maar ik gebruik bijna nooit een haardroger
maar ik heb nu eenmaal veel kleding die er niet tegen kan een dag opgevouwen te liggen
zodra ik mn motorkleren erover aandoe ziet het er doorgaans toch niet meer uit als ik die daarna weer uit doequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn spijkerbroek kreukt nog wel maar na een halve dag dragen zie je d'r niks meer van, aan mijn overige kleren zie je sowieso niks. En gekreukte linnen broeken staan leuker dan gestreken linnen broeken
dus als jij een meisje of jongen ziet in helemaal gekreukte kleding (waar dat niet bij hoort)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
1 - dat kan ook zonder strijkijzer
2 - who gives a fuck, het is vakantie
niet echtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's meestal kleding die een opzettelijk crinckle-effect hebben
In salou niet nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus als jij een meisje of jongen ziet in helemaal gekreukte kleding (waar dat niet bij hoort)
vind je dat niet een beetje onverzorgd
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In salou niet nee.
disclaimer: ik kom NIET in Salou![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
Je gaat toch niet ook die bikini's strijken he?
Dan pas je er straks helemaal niet meer in!
Onverzorgd, mwa, zoals al gezegd: na een paar uurtjes dragen zie je t verschil toch niet meer. En al zie je het wel, kan me geen hol schelen hoor, het is vakantiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus als jij een meisje of jongen ziet in helemaal gekreukte kleding (waar dat niet bij hoort)
vind je dat niet een beetje onverzorgd
maar goed ik neem verder niets onzinnigs mee (behalve 3 bikinis) dus denk dat ik niet aan die 20 kilo kom
Ik draag geen bikini'squote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit me ook in te houden met een andere opmerking![]()
Ik vraag me af wat je in godsnaam met je kleren doet als ze gekreukeld raken als je ze opvouwt dan wel netjes ophangtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niet echt
die dingen koop ik niet, niet echt mijn smaak
Aantrekken denk ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je in godsnaam met je kleren doet als ze gekreukeld raken als je ze opvouwt dan wel netjes ophangt.
ik heb geen probleem met de pasvorm van mijn bikinis en de jongens ook nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
Je gaat toch niet ook die bikini's strijken he?
Dan pas je er straks helemaal niet meer in!
Dan raakt een tshirt/shirtjes toch niet gekreuktquote:
Linnen spul... dat kreukt als de tyfus. Maar dat hoort bij linnen. en die kreukels krijg je er met een reisstrijkijzertje echt niet uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan raakt een tshirt/shirtjes toch niet gekreukt.
Of een broeken/rokjes?
Overhemden, okee... Maar welke idioot trekt er overhemden aan op vakantie.
Als je van mening bent dat gekreukte linnen kleding er niet netjes uitziet dan moet je inderdaad om de 5minuten van outfit veranderen ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Linnen spul... dat kreukt als de tyfus. Maar dat hoort bij linnen.
Met de pasvorm misschien niet, maar met de maat zeker welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb geen probleem met de pasvorm van mijn bikinis en de jongens ook niet
maar tuurlijk een dikker persoon zoals jij wel
een ding ik houd mijn buik niet inquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Met de pasvorm misschien niet, maar met de maat zeker wel
Krampachtig je buik inhouden in de hoop dat er geen ribbeltje over je bikinibroekje komt. Achja, een voordeel: dat heet dan weer buikspieren trainen
En al dat water laten verdwijnen als je erin springt vind je wel normaal?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een ding ik houd mijn buik niet in
daar zit mijn vet niet bij mijn heupen en benen wel dus lijkt het alsof je een maat groter kan gebruiken maar als ik dan in het zwembad spring ben ik mijn broekje kwijt en dat wil ik niemand aan doen
Je kan beter stokbrood met wijn pakkenquote:
jij bent echt grappig en zielig tegerlijker tijd weet jequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kan beter stokbrood met wijn pakken![]()
Ik ga boodschappen doen. Eten voor het weekend in huis halen. Moet ik voor jou ook stokbrood meenemen?
die woordspelingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
Troel en Miss_S zijn dikke vriendinnen van elkaar
Ik gok dat die al in het vliegtuig zitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
maar waar is de TS, voordat dit hier helemaal uit de hand loopt?
Linnen kleren zijn wel licht overigens, scheelt ook weer met kofferkilo's..tip!
Dat is een uitzondering inderdaad, maar voor de rest zal het me echt aan mijn aars oxyderen hoe ik er bij loop op vakantie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:50 schreef octopussy het volgende:
Zoveel onnodige bagage voor 11 dagen betekent dat de TS oftewel een kledingdonatie doet aan het lokale weeshuis of gewoon een ontzettende ijdeltuit is. Er is echt geen hond die kijkt of je kleding gestreken is bijvoorbeeld, tenzij je in pak en overhemd moet verschijnen of een trouwjurk oid.
Of alleen de make-up, scheelt bij de meeste vrouwen al 10 kilo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
fohn, make-up, epileerset, 5 broeken, 60 truitjes die je nog eens extra hebt meegenomen bovenop het hoogstnodige gewoon thuislaten![]()
opgelost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |