Aan een riempje?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:51 schreef B_BOY het volgende:
laat je koffer uit.
Owja, duhhhquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, laat je koffer uit
zoals met een kater, tegen 2'en je bed uit komen![]()
heb je bedacht dat je eigenlijk achterlijk veel aan handbagage mee mag nemen (5kg).quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef Ladylicious het volgende:
Oh en ik zit nu op 22 dusMaargoed, extra lappen dan denk ik maar.. Zal niet bizar veel zijn toch?
vrienden van mij zouden als ze willen alles in de handbagage kwijt kunnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mijn god, 22 kilo
Hoe krijg je het voor elkaar
Eigenlijk is dat best bizar, als je daar over nadenkt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:55 schreef Keiichi het volgende:
Als je nu een hoop kleren gewoon aandoet, scheelt al een paar kilo. Het schijnt niets uit te maken of je zelf 60kg weegt of 120kg.
nou maar ook daar gaan maatregelen voor komen. sowieso al de regel dat als je zo dik bent dat je niet in 1 stoel past, dat je voor 2 stoelen betaalt. En verder komen er nog wel wat berekeningen. Maar 1 kilo gewicht extra vervoeren schijnt echt stuk duurder te zijn qua kerosine voor de airliner.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef Stupide het volgende:
Voor die paar kilo extra koffergewicht moet je betalen, maar de moddervette passagier die naast je zit, sleept onderhuids vier keer zoveel mee zonder één centje pijn.![]()
Gelukkig maar dat jij het beter weet dan de luchtvaartmaatschappijen en vliegtuigfabrikanten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het erge is natuurlijk dat deze regel dateert uit de tijd dat de vliegtuigjes het gewoon niet aankonden om al te veel te vervoeren, maar dat dat tegenwoordig prima kan. Het is alleen een puike melkkoe.
Voor vrouwen/mannen/kinderen hanteren vliegtuigmaatschappijen een standaard gewicht. Recentelijk zijn die cijfers aangepast omdat vette varkens meer regel dan uitzondering zijn tegenwoordig. Komt ook steeds vaker voor dat ze gewoon moeten betalen voor 2 stoelen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best bizar, als je daar over nadenkt...
Vaak mag je op verre bestemmingen wat meer meenemenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Raar mijn moeder ging naar vietnam met cathay en ze had in volgens mij een koffer van 28 kilo en handbagage van 8 kilo en ze mocht gewoon ermee door zonder bij te betalen ofzo.
Dan hebben ze wat te zeuren. Voor het ultieme vakantiegevoel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef karr-1 het volgende:
Simpele vraag, waarom nemen vrouwen meer zooi mee dan mannen en klagen ze nog steeds dat ze te weinig hebben?
Waarom wil iedereen die koffer vol gas pompen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef von_manstein het volgende:
Laat alle vloeibare dinge nthuis en koopdie daar.
Pomp je koffer vol met gas en seal hem dicht.
Als het bedoelde gas lichter is dan lucht, is dat nuttiger dan vacuum.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen die koffer vol gas pompen?
vacuüm zuigen is nuttiger.
[niet wetenschappelijk-verantwoord antwoord]quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef Keiichi het volgende:
Een vacuum is in principe toch lichter?
1 kuub lucht weegt volgens mij meer als een kuub met niets.
Dat zal het zijn, vrouwen hebben geen vakantie als ze niets te zeuren hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan hebben ze wat te zeuren. Voor het ultieme vakantiegevoel.
Precies, dat lijkt mij ook. Ik ben op vakantie geweest met vrouwen die naar een tropisch land nog 3 truien en tig broeken meenemen, want stel je voor dat het wel eens koud zou kunnen zijn. Yeah right, op een tropisch eiland zal het ineens min 10 worden of zo.quote:
Hier daar ga je al. Wie neemt er in vredesnaam een strijkijzer mee op vakantie? Neem je je bankstel en je breedbeeld tv ook mee?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef Miss_S het volgende:
gelukkig is het nu zomer en wegen die topjes, rokjes en jurkjes niets
alleen het reisstrijkijzertje dat ik mee wil nemen kan nog een probleem worden
misschien omdat ik niet met gekreukelde wil rond lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hier daar ga je al. Wie neemt er in vredesnaam een strijkijzer mee op vakantie? Neem je je bankstel en je breedbeeld tv ook mee?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hier daar ga je al. Wie neemt er in vredesnaam een strijkijzer mee op vakantie? Neem je je bankstel en je breedbeeld tv ook mee?
Dan moet je het goed opvouwenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien omdat ik niet met gekreukelde wil rond lopen
is dat heel raar?
Strijken is kut.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent me voor
strijk overigens echt NOOIT mn kleren, ook niet op vakantie dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |