Hadig he,quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Ladylicious het volgende:
Nou, dat dus...![]()
Na heel blij mijn koffer ingepakt te hebben kwam de weegschaal tot de conclusie dat het beste ding 27,5 kilo woog.. Na die tijd behoorlijk wat gereduceerd, maar zit er nog steeds overheen.
Bij deze wil ik dus even klagen over de mensen die hebben bedacht dat je maar 20 kilo in het vliegtuig mee mag![]()
Meer mensen met het zelfde probleem of ben ik de enige imbeciel hier die een koffer heeft waar een heel leger in past?
Er zullen vast wel meer vrouwen zijn die meer dan 20 kg (willen) meenemen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Ladylicious het volgende:
Meer mensen met het zelfde probleem of ben ik de enige imbeciel hier die een koffer heeft waar een heel leger in past?
11 dagenquote:
Je ken ze toch na het vleigen in de koffer doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
11 dagen
Dat van die bult kleren aandoen is op zich een goed idee.. Minpunt is alleen dat het in Portugal vast niet koud is, en we voor we bij het hotel kunnen komen een trap van 80 treden moeten beklimmen.. (met koffer dus..)![]()
]quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
11 dagen
Dat van die bult kleren aandoen is op zich een goed idee.. Minpunt is alleen dat het in Portugal vast niet koud is, en we voor we bij het hotel kunnen komen een trap van 80 treden moeten beklimmen.. (met koffer dus..)![]()
Toch niet in een villa met 6 vrienden he?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
11 dagen
Nee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Toch niet in een villa met 6 vrienden he?
puur uit nieuwsgierigheid, hoeveel kleding neem je dan mee voor die 11 dagen ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
11 dagen
Als er een 40 kilo regel bestond, was je nu 2x zoveel voor je ticket kwijtgeweest. Maar je mag wel over die 20 kilo heen hoor, alleen zal je ervoor moeten dokken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Ladylicious het volgende:
Nou, dat dus...![]()
Na heel blij mijn koffer ingepakt te hebben kwam de weegschaal tot de conclusie dat het beste ding 27,5 kilo woog.. Na die tijd behoorlijk wat gereduceerd, maar zit er nog steeds overheen.
Bij deze wil ik dus even klagen over de mensen die hebben bedacht dat je maar 20 kilo in het vliegtuig mee mag![]()
Op zich niet eens bizar veel. 1 spijkerbroek, 3 dunne en of driekwart broeken, rokjes shirtjes etc. Het meeste gewicht gaat hem volgens mij in de shampoo enzo zitten. Haarhestreller, zonnebrand, die vloeibare ongein.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:05 schreef KELDER het volgende:
[..]
puur uit nieuwsgierigheid, hoeveel kleding neem je dan mee voor die 11 dagen ?
als ik zo beetje ga zitten rekenen kom ik no-way tot 20 kilo, zeker gezien het feit dat je voornamelijk zomerse (en dus dunne/korte) kleding zal meenemen.
Hoe zwaar is de koffer opzich?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:10 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Op zich niet eens bizar veel. 1 spijkerbroek, 3 dunne en of driekwart broeken, rokjes shirtjes etc. Het meeste gewicht gaat hem volgens mij in de shampoo enzo zitten. Haarhestreller, zonnebrand, die vloeibare ongein.
Oja, en ik heb 2 badlakens, aangezien die van de vorige dag altijd nog nat is en dat vind ik vunzig.![]()
Jawel! Kost je een paar flinke duiten. En uit eigen ervaring is de koffer zwaarder als je terug komt. Maar jah, ik ben een man hè. Calculeer dingen in en koop het daar wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef Ladylicious het volgende:
Oh en ik zit nu op 22 dusMaargoed, extra lappen dan denk ik maar.. Zal niet bizar veel zijn toch?
5 kilo piepersquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:09 schreef nattermann het volgende:
27,5 kg, voor 11 dagen? WTF!!!!1
Gewoon die laatste 2 kilo teveel in je handbagage proppen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef Ladylicious het volgende:
Oh en ik zit nu op 22 dusMaargoed, extra lappen dan denk ik maar.. Zal niet bizar veel zijn toch?
Dat kun je makkerlijk eruit halen en op plaats van bestemming kopen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:10 schreef Ladylicious het volgende:
Het meeste gewicht gaat hem volgens mij in de shampoo enzo zitten. Haarhestreller, zonnebrand, die vloeibare ongein.
17,50 per kiloquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef Ladylicious het volgende:
Ik zou toch even bellen met je reisbureau of chartermaatschappij...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef Ladylicious het volgende:
Ik wilde die zware shit idd daar ook in doen, probleem is alleen dat je maar 100ml vloeistoffen mee mag.. Zelf mascara en labello rekenen ze al mee dus dan wordt het lastig, met 1 deo zit je al op je limiet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:13 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Gewoon die laatste 2 kilo teveel in je handbagage proppen.
Nee, 100 ml vloeistof per verpakking met een totaal van maximaal 1 kg (inclusief verpakkingen!).quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:16 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik wilde die zware shit idd daar ook in doen, probleem is alleen dat je maar 100ml vloeistoffen mee mag.. Zelf mascara en labello rekenen ze al mee dus dan wordt het lastig, met 1 deo zit je al op je limiet.
2 kilo aan kleren gaat niet passen denk ik ..
Daar doen ze niet moeilijk over. 2 Kilo teveel hoef je niet voor te dokken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef Ladylicious het volgende:
Ja, en niet meer dan 1 verpakking per persoonquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:19 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Nee, 100 ml vloeistof per verpakking met een totaal van maximaal 1 kg (inclusief verpakkingen!).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |