en 1 mooie jonge huppelkut meid. schijnt dat de japanners nogal gek zijn op lolita / schoolmeisjes achtige vrouwenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:08 schreef DeuceFour het volgende:
* Stelt zich een stel lompe Nederlandse boeren c.q. kampers voor die zich totaal niet aan de uitgebreide etiquette houden. Lijkt me leuk.
Ik ben benieuwd.quote:In deze fascinerende cross-over tussen reality en spelshow worden twaalf dwalende Nederlanders in de Japanse metropool 'gedropt' om zo snel mogelijk te integreren in de Oosterse cultuur.
De kandidaten worden in 2 groepen verdeeld en voeren verschillende avontuurlijke opdrachten uit. De verliezende deelnemers moeten voor een tribunaal van honderd Japanners verschijnen om na nog een laatste opdracht iemand naar huis te sturen.
Lost in Tokyo wordt gepresenteerd door Renate Verbaan en is vanaf 6 september om 20.30 uur te zien bij RTL 5.
(bron: rtl.nl)
quote:
Oh, ik kon hem niet vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ah het gaat beginnen? Ik had daar al eens een topic over geopend...ff zoeken
gevonden:
[nieuw] RTL5 Lost in Tokio
met wel 4(!!!) reacties
jij?? speknek baggeraar??quote:Op zondag 2 september 2007 22:17 schreef speknek het volgende:
tvp. Net terug na vier maanden in Tokyo gewoond te hebben, ben benieuwd hoeveel ik herken.
nahhh just your reputationquote:
lol... Allemaal nuchtere Hollandse meiden.. pffftquote:Op donderdag 6 september 2007 21:16 schreef Qunix het volgende:
Wat een doos
Het is wel degelijk Japanse cultuur!
Daar gaat het nederlandse imago in Japan.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:18 schreef Crashcat het volgende:
[..]
lol... Allemaal nuchtere Hollandse meiden.. pffft![]()
Geen complimentquote:Op donderdag 6 september 2007 21:23 schreef Jerruh het volgende:
zoals in een ander topic al gezegd: leuk!!!
overigens doet dus een hele goeie vriendin mee!
Nope, volgens mij zijn het allemaal domme bekrompen sloerie'squote:Op donderdag 6 september 2007 21:27 schreef speknek het volgende:
Ze zullen inderdaad wel uitgekozen zijn op hun kleinzierige onaangepastheid. Tering, dat je niet eens zo'n grappig uniformpje aandurft. "Integreren is geen assimileren, hihi" Die er als eerste uitflikkeren, wat een domme wijven.
[..]
Geen compliment.
Tas was anders de enige die meedeed met de opdrachtquote:Op donderdag 6 september 2007 21:27 schreef speknek het volgende:
Ze zullen inderdaad wel uitgekozen zijn op hun kleinzierige onaangepastheid. Tering, dat je niet eens zo'n grappig uniformpje aandurft. "Integreren is geen assimileren, hihi" Die er als eerste uitflikkeren, wat een domme wijven.
[..]
Geen compliment.
"Ja, nou hoor! Dit doe ik dus echt niet aan meneer Armani. Ik vind 't maar een raar pakje!"quote:Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef Renzoku het volgende:
Ik kijk er net ook naar. Sommige Nederlanders zijn echt niet om uit te staan! Eerst weigeren om in een maid costume te gaan en dan bij die cosplay plotseling wel van die maid pakjes aan doen. Ook diegene die werd weggestuurd vond ik absurd. Ze was nog wel een model! Hoe kan je als model niet iets aparts aantrekken? Bij een modeshow krijg je toch ook niet de keuze?
Second thatquote:Op donderdag 6 september 2007 21:45 schreef Sirtalis het volgende:
De dame met de korte haren? Tikje Indisch denk ik? Yummie!
Ah, ja, geen idee of het Natas was, maar er was er inderdaad eentje die wel meedeed. Die oosterse toch?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef Jerruh het volgende:
Tas was anders de enige die meedeed met de opdracht.
en ik ga dit volgen, ben benieuwd hoe Lost ze geraken!
second that!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:00 schreef NegaSado het volgende:
Programma is wel een feest van herkenning. Maar ik ben het met de meeste mensen hier eens dat ze er wel erg preutse mensen hebben heen gestuurd. Van die figuren die net genoeg school hebben gehad dat ze alles weg kunnen rationaliseren.
Dat met Hard Gay wil ik ook wel zien. Ze denken volgens mij dat het niet erger kan worden, maar die maido shit is nog onschuldig.
ja die dus!quote:Op donderdag 6 september 2007 21:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah, ja, geen idee of het Natas was, maar er was er inderdaad eentje die wel meedeed. Die oosterse toch?
Mijn foto's van cosplayers kun je hier vinden. Op zondagen is het daar echt gewoon prijsschieten.quote:en OMG wat een figuren die Japanse Cosplayers
wel tof op zich, zou graag een shoot doen met zulke mensen
[afbeelding]
Leuke foto's! Thnx!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:49 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Mijn foto's van cosplayers kun je hier vinden. Op zondagen is het daar echt gewoon prijsschieten.![]()
Ik voel een fanclubje opkomenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Second thatZe plukt graag aan mensen
![]()
Ik had haar wel wat langer in dat Maido kostuum willen zien rondlopen. Nu maar hopen dat we haar nog in een kimono te zien gaan krijgen!quote:
Totaal hier mee eens, wilde vrijwel hetzelfde gaan typenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:45 schreef M4a1 het volgende:
Doodzonde.
In plaats van dat ze er een leuk programma van maken waarbij veel van Tokyo en de cultuur wordt getoond, met een spel-element erin waarin normale mensen zo goed mogelijk proberen in te burgeren, maken ze er weer een compleet talpa-programma van met achterlijke domme boeren die zich pertinent verzetten tegen alles wat niet Nederlands is (waarom doe je dan in godsnaam mee aan zo'n programma), en blijft de gehele focus van het programma alleen maar gericht op hoe deze mensen níet kunnen omgaan met vreemde omgevingen.![]()
![]()
Doodzonde van het concept. Ik had graag wat willen leren over Tokyo, maar dit programma is daar duidelijk niet het medium voor.Vertalpaïsering van televisieprogramma's
Als ik het goed heb onthouden mogen ze er drie maanden blijven wonen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:16 schreef DaFrenk het volgende:
Zes duizend euro en een verblijf in dat appartement. Of krijgen ze dat appartement ofzo?
Leuk. In je 1tje.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden mogen ze er drie maanden blijven wonen.
Misschien mocht hij het appartement niet verlaten? Wat kan hij dan anders doen, tussen de spullen van z'n kandidaten gaan neuzen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:56 schreef Thetallguy het volgende:
Vond het van Corne en die andere gast ook zo suf. Hoef je de hele dag nit bij die stomme opdrachten te zijn, ga je doelloos op de kamer rondhangen ipv. een beetje rondlopen en dingen bekijken
Er wordt een herhaling uitgezonden in de late uurtjes.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:05 schreef k_man het volgende:
Het staat volgende week trouwens twee keer vermeld in de gids. Het één zal wel een herhaling zijn dan.
Late uurtjes? Vanavond om 20.00 op RTL8.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Er wordt een herhaling uitgezonden in de late uurtjes.
quote:Op zondag 9 september 2007 14:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Late uurtjes? Vanavond om 20.00 op RTL8.
Is dit de eerste aflevering?quote:Op zondag 9 september 2007 19:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Tof, de herhaling nu.
quote:Op zondag 9 september 2007 19:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is dit de eerste aflevering?
Wat een flapdrol is dat.quote:Op zondag 9 september 2007 20:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Leuke serie, kijk uit naar deel 2. Totzover vind ik die vrachtwagen chauffeur de leukste deelnemer, lekker nuchter daar in Tokyo.
Verdiepen in de cultuur door de hele vrije dag in het appartementje te blijven? :pquote:Op zondag 9 september 2007 22:29 schreef DaFrenk het volgende:
Ah zo te zien is de herhaling geweest. Ja die Corneel of hoe heet tie is idd geen lichtpunt. Maar volgens mij idd de enige die wel zich wilt verdiepen in de cultuur. Alleen heeft hij daar nog niet de kans toe gekregen. Wie weet volgende week.
Dat zeg ik, hij heeft de kans er nog niet toe gekregen. Maar heb wel het idee dat hij echt geïnteresseerd is in de cultuur.quote:Op zondag 9 september 2007 23:03 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Verdiepen in de cultuur door de hele vrije dag in het appartementje te blijven? :p
Nee, man! die kerel heeft binnen een week heimwee!quote:Op maandag 10 september 2007 10:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hij heeft de kans er nog niet toe gekregen. Maar heb wel het idee dat hij echt geïnteresseerd is in de cultuur.
nou het feit dat hij de weg probeerde te vinden door de tekens op zijn briefje te gaan vergelijken met de tekens op borden belooft niet veel goeds hoorquote:Op maandag 10 september 2007 10:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hij heeft de kans er nog niet toe gekregen. Maar heb wel het idee dat hij echt geïnteresseerd is in de cultuur.
Een andere manier is er anders niet echt hoorquote:Op maandag 10 september 2007 14:07 schreef Puckzzz het volgende:
nou het feit dat hij de weg probeerde te vinden door de tekens op zijn briefje te gaan vergelijken met de tekens op borden belooft niet veel goeds hoor
mijn collega komt maandelijks in China. Hij heeft een vertaalding aangeschaft. kan je gewoon in het engels iets typen en dan vertaalt dat ding het in chinees. Zal niet altijd kloppen vermoed ik (beetje zo'n online vertaal service achtigquote:Op maandag 10 september 2007 14:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Een andere manier is er anders niet echt hoor.
Dat waren inderdaad van die nutteloze uitspraken..quote:Op maandag 10 september 2007 14:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was vorige week de eerste aflevering? My God, van die omhoog gevallen NL'se zeikstralen. Die zich te goed voelen voor de moderne "J-Pop" cultuur en dan zeggen dat het niet echt Japanse cultuur is..
Ze hebben nog niks meegemaakt daar..
Die uitspraken van ze ook af en toe:
"Nee, ik vind het niet leuk omdat het koud is buiten" ""
"In Nederland hebben we het Volendams Kostuum, dit pakje vind ik niet cultureel genoeg.. " ""
"We doen het niet, omdat we gewoon niet denken dat "dit" Japan kan zijn of is.." ""
"Integreren is niet assimilatie, ik hoef me niet geheel aan te passen aan hun cultuur, door mijn eigen identiteit te ontkennen"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHA inderdaad..quote:Op maandag 10 september 2007 15:39 schreef Haunter het volgende:
Hehe best vermakelijk programma.
Die streams van RTL zijn vaak erg irritant trouwens. Op sommige momenten vertraagd het geluid (Renate Verbaan met vertraagd geluid klinkt voor geen meter trouwens) en audio en video lopen dan ook automatisch niet meer gelijk.
Ha, jah, dat had ik ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:02 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat waren inderdaad van die nutteloze uitspraken..![]()
[..]
HAHA inderdaad..![]()
Ik dacht heel even dat er een stem in m'n hoofd zat..![]()
Een goeie bekende van me doet ook mee.... en die heeft gewonnen.. !!quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hey grappig een oude collega van me doet mee. Jocelynn.
Wat is z'n naam dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:28 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Een goeie bekende van me doet ook mee.... en die heeft gewonnen.. !!
![]()
Dat zal niet erg op prijs gesteld worden denk ik.quote:
volgens Tas staat er een geheimhoudingsplicht dus gelieve niet posten... besides, het verpest een beetje heel erg dit topic danquote:Op woensdag 12 september 2007 12:37 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Dat zal niet erg op prijs gesteld worden denk ik.
Volgens mij mocht die persoon er 20 uitnodigen in dat zoveel-sterrenhotel.
Wanneer werd die serie trouwens opgenomen?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:37 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Dat zal niet erg op prijs gesteld worden denk ik.
Volgens mij mocht die persoon er 20 uitnodigen in dat zoveel-sterrenhotel.
ik geloof in februari/maart ergensquote:Op woensdag 12 september 2007 13:51 schreef F04 het volgende:
[..]
Wanneer werd die serie trouwens opgenomen?
HARDO GAYYYYYY~~~~~~~~~FUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:10 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond de tweede aflevering! Veel zin in weer!
Die domme doos moet weg ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:38 schreef DarkElf het volgende:
he lekker respectvol ook meteen weer![]()
Neuh...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:46 schreef DaFrenk het volgende:
Als het aan de rest van de kandidaten ligt, gaat Cornee er vandaag nog uit.. dat zag je wel. Dat is idd jammer dan! Hem gun ik het ook wel.
Die ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die krullebol die gelijk weer de deur uit wou rennen bedoel je? Die mag ook wieberen ja...
Ik zie niet in wat ze toevoegt aan het programmaquote:Op donderdag 13 september 2007 21:02 schreef DarkElf het volgende:
"ik zag niet in wat dat met japan te maken had"
net als ze verleden week niets wist van die pakjes??
komop, je weet toch wel dat japanners keihard zijn en hele rare humor hebben?en dat ze van uniformen houden enzo?
ach als je al de hele dag rondsloft in je eentje...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef Droopie het volgende:
22.10 naar bed...dat is niet nachtelijk japan ontdekken
Je haalt mij de woorden uit de mond. Vooral met kotsen win je wel punten.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef Qunix het volgende:
"Ik kots om alles" _o-
Dat zullen ze leuk vinden!
Ja, maar je moet ook niet vergeten dat de Nederlandse cultuur superieur is aan alle andere culturenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef torn_Machina het volgende:
"Ik vind het zielig dat dit een onderdeel van hun cultuur is."Wat een bekrompen zieltjes.
![]()
Jaaaa !!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:14 schreef Tourniquet het volgende:
Silent Library!!!
http://www.youtube.com/watch?v=qcofZqccSQA
Wat houdt je tegen, gewoon wat opdrachten verzinnen, een kaartspel regelen en met 6 man in een bibliotheek gaan zitten.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jaaaa !!!!
ik zou het ook wel willen doen
Dus jij vind pijn en vernedering wel tof? Ik niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef torn_Machina het volgende:
"Ik vind het zielig dat dit een onderdeel van hun cultuur is."Wat een bekrompen zieltjes.
![]()
Sja... Noem eens opdrachten wat hier kan.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen, gewoon wat opdrachten verzinnen, een kaartspel regelen en met 6 man in een bibliotheek gaan zitten.
Succes![]()
Lief?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:16 schreef Schimpie het volgende:
Die Willemijn is lief![]()
Alleen jammer dat het zo'n zeikwijf is, waarom doe je dan mee aan zo'n programma als je weigert ook maar iets te doen vraag ik me af.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:19 schreef H4ze het volgende:
Fantastisch dat ze Silent Library erin hebben gestopt![]()
Al die japanse gameshows zijn de shit trouwens, ik hoop echt dat die nachtelijke belspelletjes nog is van de buis verdwijnen en ze er japanse gameshows voor in de plaats gaan uitzenden.
Tering gezeik met dat ze 't geen humor vinden en niet inzien hoe dit/dat/zus/zo japanse cultuur is, fckn hell neem alles is wat minder serieus![]()
Nee hoor, maar dit soort shows zijn een uitlaatklep voor Japanners. Laten ze hier die belspelletjes maar van de TV halen en zoiets als die shows gaan uitzenden.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dus jij vind pijn en vernedering wel tof? Ik niet.
Die Jocelyn heeft toch niks gedaan??quote:
Nah, het merendeel van de Japanse spelshows is dodelijk saai hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 21:19 schreef H4ze het volgende:
Al die japanse gameshows zijn de shit trouwens, ik hoop echt dat die nachtelijke belspelletjes nog is van de buis verdwijnen en ze er japanse gameshows voor in de plaats gaan uitzenden.
Nee, En dat is het punt dus...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef DarkElf het volgende:
gerechtigheid, heeft ze uberhaupt ergens aan meegedaan?![]()
Nope, dat vond ze niet bij haar beeld van de Japanse cultuur passenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef DarkElf het volgende:
gerechtigheid, heeft ze uberhaupt ergens aan meegedaan?![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef DarkElf het volgende:
ok daar zou ik wel moeite mee hebben; levende vissen schoonmaken/klaarmaken/eten![]()
Maar met het deel wat overblijft kun je toch nog heeeeel wat uren belspelletjes vervangen hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Nah, het merendeel van de Japanse spelshows is dodelijk saai hoor, Japanse tv is echt verschrikkelijk. Maar zo nu en dan hebben ze briljante dingen ja.
Eerder al gepost.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:32 schreef SimtekF1 het volgende:
Trouwens, in dat filmpje dat ze lieten zien van Silent Library deed Ernesto Hoost ook mee. (voor de meeste wel bekend toch?)
Toch weet je dat je dat kan verwachten.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef DarkElf het volgende:
ok daar zou ik wel moeite mee hebben; levende vissen schoonmaken/klaarmaken/eten![]()
Ik kijk volledig... Wil ook een keer naar Japan dus zal ik dit gewoon moeten zienquote:Op donderdag 13 september 2007 21:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar ja ik ga wel kijken, half waarschijnlijk![]()
tuurlijk, dat zou ik idd verwachten als ik daar ben want ik weet dat ze dat doenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toch weet je dat je dat kan verwachten.
Bij die Herman de Blijker volgens mij op tv, zag ik hoe ze sashimi bereiden.
En die mensen krijgen die kop erbij geserveerd als bewijs dat ie nog vers is.![]()
Ik denk wel dat de meeste deelnemers wat anders verwacht hadden qua spelelement![]()
Inderdaad. Hebben ze de kandidaten van straat geplukt ofzo. Je neemt toch aan dat mensen met een interesse voor Japan mee willen doen met dit programma. Hard Gay Man, uniformen, bizarre humor zijn toch moderne Japanse cultuur les 1.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:02 schreef DarkElf het volgende:
"ik zag niet in wat dat met japan te maken had"
net als ze verleden week niets wist van die pakjes??
komop, je weet toch wel dat japanners keihard zijn en hele rare humor hebben?en dat ze van uniformen houden enzo?
Wat ik vooral niet snapte is dat ze die humor zo gek vonden, terwijl er in Jackass soms wel extremere en gekkere dingen worden gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hebben ze de kandidaten van straat geplukt ofzo. Je neemt toch aan dat mensen met een interesse voor Japan mee willen doen met dit programma. Hard Gay Man, uniformen, bizarre humor zijn toch moderne Japanse cultuur les 1.
Maar waarschijnlijk zijn ze daarop juist geselecteerd. En zijn mensen die al te veel van de Japanse cultuur afwisten en ervan houden afgewezen. Dat levert natuurlijk geen leuke tv op.
Ze wisten vooral niet naar welke stad ze zouden gaan.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hebben ze de kandidaten van straat geplukt ofzo. Je neemt toch aan dat mensen met een interesse voor Japan mee willen doen met dit programma. Hard Gay Man, uniformen, bizarre humor zijn toch moderne Japanse cultuur les 1.
Maar waarschijnlijk zijn ze daarop juist geselecteerd. En zijn mensen die al te veel van de Japanse cultuur afwisten en ervan houden afgewezen. Dat levert natuurlijk geen leuke tv op.
Oké dat wist ik niet. Verklaart een hoop.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:47 schreef DaFrenk het volgende:
De kandidaten wisten vooraf niet dat ze naar Japan gingen, maar mogelijk hebben de makers vooraf idd wel gepolst hoe ze tegenover die cultuur staan en daarop geselecteerd.
nee maar iemand die wel eens tv kijkt/ de krant leest/ op internet zit weet toch dat ze in japan een beetje vreemd zijquote:Op donderdag 13 september 2007 21:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze wisten vooral niet naar welke stad ze zouden gaan.
Schitterend! "Let's shock the Tokyo Shock Boys!"quote:Op donderdag 13 september 2007 21:48 schreef Qunix het volgende:
WTF!~!!!! Dit is nog erger: http://youtube.com/watch?v=F8M1SttFlME
dat geluidje ook als die flessen van zijn ballen worden getrokkenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:48 schreef Qunix het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:48 schreef Qunix het volgende:
Oh my!! Gatver!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:48 schreef Qunix het volgende:
Voor mensen die niet genoeg kunnen krijgen van Tokyo, hierzo Sado lost in Tokyo: http://youtube.com/watch?v=KFxVV2dkN1M. Niet op de crappy shot van Tokyo@night aan het begin letten, het wordt intressanter dan dat.quote:
Idd lief maar zeikerig, die opdracht met die trommelstokjes, dat ze dat durfde zegquote:Op donderdag 13 september 2007 21:16 schreef Schimpie het volgende:
Die Willemijn is lief![]()
Alleen jammer dat het zo'n zeikwijf is, waarom doe je dan mee aan zo'n programma als je weigert ook maar iets te doen vraag ik me af.
Zit ep 2 weer te kijken.. OMG shoot her!!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:Opgeruimd staat netjes.
En die Willemijn, met haar "Ik vind het zielig dat dit onderdeel van hun cultuur is"![]()
mag ook snel oprotten.
En dat terwijl die vent netjes Taito-ku aanwees op de kaart.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Of Mira die diegene die haar probeert te helpen, uitmaakt voor gestoorde imbeciel. Dat getuigt van zo weinig respect en fatsoen.
Jocelyn is zo erg boers dat ze nog niet eens respect toont tegenover de Japanners..quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:23 schreef arneaux het volgende:
Ik ben blij dat die Jocelynn weg is. Nu die fashiontrut nog, arrogante miep.
Moest wel lachen toen ik zag dat die blonde volgende week haar bord volkotst.
Jackass is niet mainstream cultuur. Het is populair bij een relatief kleine groep, ik heb er ook nooit naar gekeken (niet dat ik een algemene smaak heb verder). Terwijl die Japanse harde humor duidelijk wél algemeen is daar. In het publiek stond vanalles: huisvrouwen, oudere mensen, studenten, etc, en men lachtte zich rot. Het is duidelijk populair in de maatschappij in zijn geheel.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:46 schreef Renzoku het volgende:
Wat ik vooral niet snapte is dat ze die humor zo gek vonden, terwijl er in Jackass soms wel extremere en gekkere dingen worden gedaan.
Vanavond wordt het herhaald op RTL8.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:40 schreef Sirtalis het volgende:
He Fuuck, weer gemist, kan ik de aflevring ergens downloaden, weet iemand dat?
Inderdaad, wanneer beginnen ze het door te krijgen? Hopelijk in de volgende aflevering. Corné is tof! Ik hoop dat hij, Orfeus en nog een paar die stoer meedoen overblijven en de mutsen snel afvallen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En dan hoop ik dat ze de volgende aflevering eens niet Corne aanwijzen, maar diegenen die dingen weigeren en daardoor de groep bij de afvalproef zetten.
Japanorama is alleen een voice over en wat cultuur... Lost In Tokyo is een spel.quote:Op zondag 16 september 2007 22:28 schreef matthijst het volgende:
Na het voorstukje van die Hard Gay gezien te hebben vrees ik dat de hele show een slap aftreksel van Jonathan Ross' Japanorama gaat worden:
http://www.bbc.co.uk/bbcthree/programmes/japanorama/
Dat zijn ook 'mijn' drie. Verder lijken die jongen die die wasabirol at en die ondernemer die de eerste dag het duel van Corne won mij ook ok. Vooral de dames vind ik, buiten Natasja (die wel gewoon meedoet), maar suffe figuren. Wat een aanstellers zegquote:Op donderdag 13 september 2007 21:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
CorneNatasja
en die gast met die rare LOTR naam
vielen in positieve zin op.
dat indomeisje? das natasjaquote:Op zondag 16 september 2007 22:29 schreef kastanova het volgende:
Heet die meid met dat korte zwarte haar toevallig Judith?.
Anders gezegd dan: dat ze exact dezelfde gasten bezoeken als in Japanorama...quote:Op zondag 16 september 2007 22:49 schreef Qunix het volgende:
Japanorama is alleen een voice over en wat cultuur... Lost In Tokyo is een spel.
die met dat korte, zwarte haar en die heel klein is?quote:Op maandag 17 september 2007 00:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Is dat een Indo.
Bedoelen we dezelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |