Slotje.quote:
Ze heeft een punt....quote:
Nog anderhalve dag en dan vakantiequote:
Zal ik de deur dicht, het raam open en een stiekem peukie op mijn kantoor doen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:00 schreef Stakky het volgende:
Zal ik opstaan en nog een koffie halen of toch blijven zitten en nog een peuk opsteken,
ik zit niet op kantoor he maar gewoon thuisquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik de deur dicht, het raam open en een stiekem peukie op mijn kantoor doen?
Ik wel op kantoor. Met deur dicht, raam open en een heerlijke Lucky aan mijn lippen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:03 schreef Stakky het volgende:
ik zit niet op kantoor he maar gewoon thuis
Jij zal niet snel moe worden.quote:
neu gewoon in je broek pissen/schijtenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:08 schreef Stakky het volgende:
Ik heb trouwens ook voor de peuk gekozen. volgende vraag is nu ga ik opstaan om naar de toilet te lopen.
Collega bedankt, nu is de jeuk wegquote:
Je kan toch ook in het vliegveld bier drinken. Sterker nog, je kan nu ook bierdrinken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:16 schreef NelisH2007 het volgende:
Over:
2uur = vliegveld
4uur = vliegen
8uur = griekenland Rhodos
9uur = biertje
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef BossFight het volgende:
Heeft mijn moeder echt mijn erecte penis gezien toen ik onder de douche uit kwam.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:45 schreef Apekoek het volgende:
ik heb zin om over alle fokkers heen te bukaken!
of ze is haags:quote:
dat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:34 schreef D-Devil het volgende:
Zal ik dan maar bellen of toch eens helemaal niet?.
en dat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef Copycat het volgende:
Als ik doorga met zo lummelen, wordt morgen een stressy vrijdag. Maar ach, daarna heb ik toch vakantie.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef Copycat het volgende:
Als ik doorga met zo lummelen, wordt morgen een stressy vrijdag. Maar ach, daarna heb ik toch vakantie.
Met daarbij nog 1 uurtje en dan 3 weken vakantiequote:Op donderdag 12 juli 2007 14:54 schreef saaw het volgende:
hoe kan ik me nou zo vervelen terwijl ik eigenlijk nog 1000 dingen moet doen
Ze zal het toch niet over mij hebben!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:51 schreef Copycat het volgende:
Nog een peukje achter mijn bureau, dan maar.
Deur dicht en hopen dat ons Manus Depressiefje van Alles niet langs komt lopen.
Shit, ze is eigenlijk een man...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Godlike02 het volgende:
Ze zal het toch niet over mij hebben!![]()
![]()
leuk gedaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
duiveltje:
ik wil niet meer.... krijg de tering maar met je kut<insert bedrijfsnaam>... zak maar in de stront...
engeltje:
maar je hebt 't salaris nog even nodig die twee maanden... en voor wat je nou allemaal helemaal meot doen.. NIETS...
duiveltje:
kan jou dat geld nou bommen, ga lekker naar huis en ga verhuizen en genieten...
enzovoorts
Fuck dat!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze is wel lekker, maar zooooooooo dom!
welke radiozender heb jij op dat ze dat draaienquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:23 schreef Puck1 het volgende:
waarom ken ik de tekst van kedeng kedeng??![]()
radio 1quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welke radiozender heb jij op dat ze dat draaien
waarom denkt hij dat ik een hij ben? ben ik niet!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik begrijp hoe hij zich voelt.. ik moet naar Sky Radio luisteren
waarom denkt hij dat ik een hij ben? ben ik niet!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:51 schreef Puck1 het volgende:
[..]
waarom denkt hij dat ik een hij ben? ben ik niet!!
in dit topic Virtueel vreemdgaan te plaatsen. En om daar nu pas achter te komen doordat ik gewoon aan het werk ben.quote:Het is officieel: morgen wordt stressen... Of doorschuiven tot na mijn vakantie.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:07 schreef Poekel het volgende:
Kutwijf.
nog ff dan is het weekendquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:59 schreef wise het volgende:
was het maar weekend
Zoeen meisje dat vindt dat ik te lief ben zodat zij mij niet waard is, en me daarom afkapt.quote:
same herequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:41 schreef KaiN het volgende:
.... must..... keep..... eyes..... open...
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
daar ga ik mij verder hier maar niet over uitwijden omdat ik dan vast een ban aan mijn broek heb hangen![]()
nu lekker weekend vieren![]()
Ja als de meisjes van de kassa er toch eens niet waren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:51 schreef Skazminko het volgende:
Wat zat er een leuk meisje achter de kassa in de supermarkt.![]()
dat zijn bijna altijd superlieve meisjes hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja als de meisjes van de kassa er toch eens niet waren..
Ist mooi weer daar dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:26 schreef Skic. het volgende:
Zal ik een biertje pakken?
Het is hier echt kut. Bewolkt en gewoon fris buiten.quote:
Ok, hier is het ook voorbij.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het is hier echt kut. Bewolkt en gewoon fris buiten.
Troost me nou...quote:
quote:
Verfrissend.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Hoe zou het zijn als je tandpasta in je oog kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |