Verihip!quote:
Als verspilde moeite.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:17 schreef kurk-king het volgende:
Haai luitjes,
hoe zien jullie viritueel vreemdgaan?
Dat dus... Ik ga een beetje op een beeldscherm zitten geilenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Als verspilde moeite.
Het is bij mij echt
of niet![]()
Voor je het weet val je d'r afquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat dus... Ik ga een beetje op een beeldscherm zitten geilen![]()
Ik moest lachen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:32 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Voor je het weet val je d'r af![]()
(sorry voor het inkoppen van deze matige ..... )
Oeps nu heb ik een vreemde vrouw aan het lachen gemaaktquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oeps nu heb ik een vreemde vrouw aan het lachen gemaakt![]()
Is dat het begin van virtueel vreemdgaan![]()
Ik ook wel van gevaarlijke vrouwen, maar ik msn niet, da's voor breezersquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik hou van mannen met humor... voeg je me toe op msn?
MSN voor Breezers!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:40 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik ook wel van gevaarlijke vrouwen, maar ik msn niet, da's voor breezers![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:37 schreef Friek_ het volgende:
Ehm, verstaan we onder vreemdgaan neuken/zoenen met de ander? Zo ja, dan wordt dit nog een apart topic.Maar emotioneel vreemdgaan kan makkelijk natuurlijk. En nee, dat keuren we natuurlijk niet goed.
sjit... hoe moeten we dan nu virtueel vreemdgaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:40 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik ook wel van gevaarlijke vrouwen, maar ik msn niet, da's voor breezers![]()
PM maar wat, moet nu wegquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
sjit... hoe moeten we dan nu virtueel vreemdgaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |