Ik heb hem zelf drie jaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:08 schreef Blue_ei het volgende:
wat heb je er 10 jaar meegedaan ,in de woonkamer of zo opgehangen?
Jah, want iemand die hem na 7 jaar aan mij geeft, en ik hem 3 heb, dan maakt dat geen 10 jaar samen.quote:
Maar wat heb je er nou mee gedaan ??? Thah;s the....quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:16 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb ook nog een berg verkeers borden. Iemand intresse?
Opgehangen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:17 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Maar wat heb je er nou mee gedaan ??? Thah;s the....
Goed geantwoord ,u gaat door voor de ijskastquote:
Leer eens grammatica.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:19 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Goed geantwoord ,u gaat door voor de ijskast
Heeft niets met dit topic te maken.quote:
Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:26 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Heeft niets met dit topic te maken.
Leer jij dan maar eens fatsoenlijk Nederlands. Met je Jah op het eind. Waarom zou je in godsnaam nog een extra letter erbij plakken. Slaat nergens op.quote:
Tjah, automatisme heh.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leer jij dan maar eens fatsoenlijk Nederlands. Met je Jah op het eind. Waarom zou je in godsnaam nog een extra letter erbij plakken. Slaat nergens op.
Ik ga niet opsturen. Je mag hem ophalen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:35 schreef T42 het volgende:
10 inc?
kanie niet zelf wandelen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:36 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik ga niet opsturen. Je mag hem ophalen.
2 zielen 1 gedachtenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leer jij dan maar eens fatsoenlijk Nederlands. Met je Jah op het eind. Waarom zou je in godsnaam nog een extra letter erbij plakken. Slaat nergens op.
Ik was serieus in die veronderstelling.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:44 schreef Zipportal het volgende:
Een verkeersbord, dat op een gegeven moment legaal gaat worden? Dan hebben ze je blijkbaar twee dingen wijs gemaakt. Niet gejat, en toch legaal worden.
Je weet zelf ook wel, dat dit ilegaal is. Je hebt zeker een bord voor je kop.
lama das mij te verquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:36 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik ga niet opsturen. Je mag hem ophalen.
Zat bij mijn laptop.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:42 schreef Skic. het volgende:
Jah, jah .. Met jullie gedownloade Windows.
alleen als je hogere licentie hebtquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:08 schreef Domai het volgende:
Ik heb Windows 95 gedownload.
Die is nu legaal
Voor 300 euro vertel ik het niet door.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:09 schreef Skic. het volgende:
Ik WIST niet dat het illegaal was. Het spijt me. Okee.
yup, hier bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef FredvZ het volgende:
Sterker nog, die borden zijn voor particulieren ook gewoon te loop.
Ow. Dat scheelt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef FredvZ het volgende:
Er is niks mis met het in bezit hebben van verkeersborden, zolang ze maar niet op zo'n manier ophangt dat het verwarring kan scheppen op de openbare weg.
Wat een klets zeg... De kans dat dat verkeersbord gekocht is zo ongeveer 0% en het weghalen van verkeersborden is zeker geheel ongevaarlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef FredvZ het volgende:
Er is niks mis met het in bezit hebben van verkeersborden, zolang ze maar niet op zo'n manier ophangt dat het verwarring kan scheppen op de openbare weg.
bij overtoom kun je ook als particulier kopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een klets zeg... De kans dat dat verkeersbord gekocht is zo ongeveer 0% en het weghalen van verkeersborden is zeker geheel ongevaarlijk. Ben jij mod?
![]()
Overtoom ziet er overigens uit als een groothandelachtig iets. Daar kan je als particulier niet bij kopen.
Het valt ook niet mee om je als pauper voor te stellen dat er mensen zijn met een dusdanige groot erf dat ze er verkeersborden neerhangen voor de bezoekers.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een klets zeg... De kans dat dat verkeersbord gekocht is zo ongeveer 0% en het weghalen van verkeersborden is zeker geheel ongevaarlijk. Ben jij mod?
![]()
Overtoom ziet er overigens uit als een groothandelachtig iets. Daar kan je als particulier niet bij kopen.
idd die is ook ideaal voor fietsen voor een nieuwe velg met band bijv. hoef je je band niet te plakken steel gewoon een compleet wiel of zadel, zat gedaan vroegerquote:
Kopen? 5 euri..quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:42 schreef Skic. het volgende:
Jah, jah .. Met jullie gedownloade Windows.
Die borden staan er voor de lol wil je zeggen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef FredvZ het volgende:
Zeker met een kinderfiets dan, want fietswielen heb je normaal sleutel 15 voor nodigquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:42 schreef Dapa het volgende:
[..]
idd die is ook ideaal voor fietsen voor een nieuwe velg met band bijv. hoef je je band niet te plakken steel gewoon een compleet wiel of zadel, zat gedaan vroeger
eey, daar heb ik eigenlijk nooit bij nagedacht, goeie tip thnx!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:42 schreef Dapa het volgende:
[..]
idd die is ook ideaal voor fietsen voor een nieuwe velg met band bijv. hoef je je band niet te plakken steel gewoon een compleet wiel of zadel, zat gedaan vroeger
Heb je een iq onder de 50 ofzo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:40 schreef Deetch het volgende:
niks legaals aan een gestolen verkeersbord. Je maakt mij niet wijs dat hij die ergens heeft gekocht want dat is onmogelijk.
Pauper.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
![]()
Bij je zebrapad??quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:44 schreef Koewam het volgende:
Mijne was meegeleverd.
Hoeveel verkeersborden heb jij?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:09 schreef saban het volgende:
[..]
Pauper.
- Een handelaar kan ze kopen en doorverkopen aan particulieren.
- Je kan ze zelfs laten maken
- Pauper![]()
lijkt me wel lachen eigenlijk, een zelf ontworpen verkeersbord (plaatsen ....)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:09 schreef saban het volgende:
[..]
Pauper.
- Een handelaar kan ze kopen en doorverkopen aan particulieren.
- Je kan ze zelfs laten maken
- Pauper![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |