quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:26 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Geen Dylan in de top tien is gewoon geen top tien. Klaar.
Ja, nog altijd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wordt UDS buiten Nederland dan zo gewaardeerd?
Inderdaad, ik ben blij dat die docu geupload is op YouTube. Zie hier:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:55 schreef bartrid het volgende:
Ja hoor, met name in Amerika. Zoek de documentaire 5 jaar wanorde maar eens op op Youtube. Redelijk bekend in Amerika. Mijn Amerikaanse ex vrouw kende ze ook.
Zonder bagage, We leven nog, Dag en Nacht.....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar wie kent een heel album van hem? (buiten 'grootste hits' albums)
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:51 schreef Timepieces het volgende:
Heb nu de volledige nieuwe lijst online gezet:
2007 OOR Album Top 100 Aller Tijden
Volgens mij is dat ook nog maar pas. Ineens was er een buzz rond Slayer, althans zo ervaarde ik het. Mainstream kende Slayer nooit tot een jaar geleden ofzo. Waar het vandaan komt? Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:29 schreef spacemangraig het volgende:
valt me nu pas op dat slayer zo hoog staat, ik wist niet dat zij zo gewaardeerd werden onder critici..
dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook nog maar pas. Ineens was er een buzz rond Slayer, althans zo ervaarde ik het. Mainstream kende Slayer nooit tot een jaar geleden ofzo.
Hoezo stond Slayer dan vroeger nooit in zulke rijtjes?quote:
Overdrijven is ook een vak. Reign in Blood is een Echte Metalklassieker, zoals een Number of the Beast en Ace of Spades dat ook zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:38 schreef Batsnek het volgende:
At the Gates - slaughter of the soul wordt eigenlijk door elke metalliefhebber aanbeden;
Dat stonden ze wel. Sinds Angel of Death is Slayer altijd een Oor-favoriet geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoezo stond Slayer dan vroeger nooit in zulke rijtjes?
Bovendien is het, na de zogeheten 'sell out' van Metallica in de jaren '90, cooler om Slayer de echte thrash helden van de eighties te noemen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat stonden ze wel. Sinds Angel of Death is Slayer altijd een Oor-favoriet geweest.
Je geeft nu juist de reden waarom ze er niet instaanquote:Staan in de "indie" wereld over het algemeen allemaal bekend als klassiekers.
Wat is de definitie van kwaliteit als het om muziek gaat? Je kan hooguit de opnamekwaliteit beoordelen, de rest is 100% subjectief en smaakgebonden natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:42 schreef Joostebrood het volgende:
Klopt ja, dat maakt het voor mij lastig om zo'n top 100 op waarde te schatten. Als je kijkt naar de impact die albums hebben, dan zullen veel van die albums er terecht in staan.Kijk je puur naar de kwaliteit van de muziek, ongeacht de verkoopcijfers of de invloed die het heeft gehad, dan ontbreken er denk ik veel goede albums.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |