Maar wie kent een heel album van hem? (buiten 'grootste hits' albums)quote:
Had dat gelijk gezegd, met gelovigen valt nu eenmaal niet te pratenquote:
Er zijn zowel album- als singlelijsten van Fok.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:31 schreef Timepieces het volgende:
Hmm, slechts 5 verrasingen in de hele lijst
59. Social Distortion - White Light, White Heat, White Trash (1996)
64. Bad Religion - Against The Grain (1990)
81. Daft Punk - Discovery (2001)
87. Lou Reed - New York (1989)
99. Nas - Illmatic (1994)
Althans, deze albums kwamen nog niet voor in de door mij tot nu toe verzamelde lijsten.
Social Distortion heeft toch wel betere albums gemaakt.....vreemd dat deze in de lijst staat.
Kan iemand mij van de FOK 100 album lijsten voorzien?, heb er een paar maar kan ze niet allemaal vinden. Wil deze namelijk ook toevoegen aan mijn site www.timepieces.nl
Vind het ook interessant hoe deze tot stand zijn gekomen, hoeveel stemmers, initiatiefnemer, etc.
Godsdienstwaanzin is een bekend probleem op Fok! toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:02 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Had dat gelijk gezegd, met gelovigen valt nu eenmaal niet te praten![]()
Gek genoeg wordt dat in Nederland op een of andere manier niet zo gezien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:29 schreef Mark het volgende:
Urban Dance Squad, had nooit mogen ontbreken
FOK! album top 100 allertijden 2006 - UITSLAGquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:31 schreef Timepieces het volgende:
Kan iemand mij van de FOK 100 album lijsten voorzien?, heb er een paar maar kan ze niet allemaal vinden. Wil deze namelijk ook toevoegen aan mijn site www.timepieces.nl
Vind het ook interessant hoe deze tot stand zijn gekomen, hoeveel stemmers, initiatiefnemer, etc.
Ja hoor, met name in Amerika. Zoek de documentaire 5 jaar wanorde maar eens op op Youtube. Redelijk bekend in Amerika. Mijn Amerikaanse ex vrouw kende ze ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wordt UDS buiten Nederland dan zo gewaardeerd?
En voor 2005:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:42 schreef fripper het volgende:
[..]
FOK! album top 100 allertijden 2006 - UITSLAG
Fok! Jazz Album top100 allertijden
Ik vroeg dat omdat ik ze in Amerikaanse of Britse lijsten ook nooit zie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:55 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja hoor, met name in Amerika. Zoek de documentaire 5 jaar wanorde maar eens op op Youtube. Redelijk bekend in Amerika. Mijn Amerikaanse ex vrouw kende ze ook.
Ze zullen niet heel breed bekend zijn, (netzomin als anno 2007 in Nederland trouwens) maar gewoon gewaardeerd door wat liefhebbers.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik vroeg dat omdat ik ze in Amerikaanse of Britse lijsten ook nooit zie.
Yes mis ik niet (net zo min als Led Zeppelin), maar zoals ik al eerder postte is Zappa (met Joni Mitchell imho) de merkwaardigste afwezige. Vooral van Zappa dacht ik nu juist dat die wel populair was onder 'lijstjesmakers'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
ER STAAT GEEN ZAPPA OF YES IN!
Slotje.
oh hou alsjeblieft op zeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:29 schreef Soul79 het volgende:
[..]
En ik kan me ook niet voorstellen dat iemand die anno 2007 nietsvermoedend de bananenplaat opzet, erg onder de indruk raakt. Daarvoor heeft de muziek zelf gewoon te weinig om het lijf. Dat popjournalisten erbij zweren komt m.i. meer door de legende, de hype, image, New York, de zogenaamd alternatieve scene, lyrics, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |