quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:17 schreef menjo het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beter laat dan nooit: De FOK! album top 100 allertijden, editie 2005.
Wat was dat ook alweer?
Het idee is dus om een lijst te maken van de beste albums ooit volgens de fok!ers, dit door iedereen een lijstje te laten insturen en daar een grote lijst van samen te stellen.
Leuk idee! Hoe doe ik mee?
Download het excel bestand en volg de aanwijzingen. Mail het daarna naar het adres in mijn (menjo's) profiel.
Waarom dit keer via een excel bestand?
Dat scheelt ongeveer 80% van het werk. Ja, ik ben lui.
Okee, maar mag ik er zomaar alles in gooien?
De enige echte regel is dat er geen platen van na 2003 in mogen, voor de rest mag alles zo ongeveer wel (Dus ook verzamelaars, soundtracks etcetera. Alleen geen boxsets).
Verder kan je kiezen tussen een top 10, een top 25, een top 50 of een top 100. In een top 10 mag je 1 plaat per artiest, in een top 25 2, in een top 50 3 en in een top 100 5 platen per artiest.
Tot wanneer heb ik de tijd?
De eindlijst zal zo ergens half oktober komen, dat wordt later bekendgemaakt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha, leuk. Nieuw topic, nieuwe lijstjes
Wil die van mij vanavond nog wel een keer posten hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:52 schreef ranja het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.waar?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ken er maar weinig van...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:56 schreef Curchulain het volgende:
Bij wijze van tvp kan ik de afsluitende post van deel 1 nog eens hier neerplempen, krijg ik er misschien ook nog wat reacties op...
Lijkt me een goeie reden om dat bericht op de FP nog eens omhoog te schoppen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:01 schreef menjo het volgende:
Hmmn, een deadline.... laten we zeggen Zondag 16 oktober
Fraaie lijst! Alleen die Stock, Aitken & Waterman Collection hoort natuurlijk op plaats 42952 thuis,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:59 schreef Frollo het volgende:
Nou, dit is dan de mijne. Dinsdag al naar menjo gestuurd, maar vergeten hier te posten.
Nu ik 'm zo terugzie wil ik niets liever dan eraan sleutelen. Waarom staat Kid A zo laag en Bat out of hell zo belachelijk hoog? God, heb IK deze lijst gemaakt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat weet ik nog zo net niet, maar in ieder geval zal dat stomme radiohoofd een stuk lager scoren deze keer (hoop ik...)quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik denk dat het een leuke eindlijst wordtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop