Het antwoord kwam juist na je post. Hij begin te zingen "Hoe kan ik er mee omgaan ? Gewoon door haar te neuken" en vervolgens een schitterende lach.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
"Fokking hell.... ik word helemaal gek.... ze is gewoon té knap...."
Grandioos toneel, of is Jaap verliefd?
Ja zie, dat dacht ik ook opgevangen te hebben een keer. Hij durft het niet te zeggen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft hij al gezegd (niet tegen Nadia overigens)
Het kan ook nog heel goed zijn dat hij donders goed weet dat Nadia de hele klerezooi belazert, maar dat hij haar gewoon te lekker en knap vindt om haar keihard onderuit te halen. Dat denk ik namelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:41 schreef Sev het volgende:
Jaap:"Ze is gewoon te knap"
Jep, onze grote kleine man is verliefd
Geile stewardess in je avatar! Zo zat Nadia destijds ook op de pit zn cockquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:43 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
poepen
Jaap heeft al eerder een fout gemaakt met t kiezen van immuniteitquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:38 schreef riri het volgende:
ze zijn dom....ze kunnen veel beter huub gebruiken in plaats van dennis
jaap jaap jaap wat maak je een grote fout
Nee hoor, stond als eerste in "nieuwe topics"quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
deze was net te laat
Ach houd toch op, dat speelt hij zo overduidelijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:41 schreef Sev het volgende:
Jaap:"Ze is gewoon te knap"
Jep, onze grote kleine man is verliefd
Kreeg het mee.... maar toch, zou me niet verbazen als hij verliefd is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het antwoord kwam juist na je post. Hij begin te zingen "Hoe kan ik er mee omgaan ? Gewoon door haar te neuken" en vervolgens een schitterende lach.
Ik zou nog kunnen geloven dat iemand die er net in komt een opdracht mee krijgt.... en dat dat de opdracht van Jaap was.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:45 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Geile stewardess in je avatar! Zo zat Nadia destijds ook op de pit zn cock![]()
[..]
Jaap heeft al eerder een fout gemaakt met t kiezen van immuniteit
Foutje. En binnen 20 seconden hersteld.quote:
Ik zag 'tquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Foutje. En binnen 20 seconden hersteld.
Ze is grondstessquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:45 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Geile stewardess in je avatar! Zo zat Nadia destijds ook op de pit zn cock![]()
[..]
Jaap heeft al eerder een fout gemaakt met t kiezen van immuniteit
Dat zou kunnen. Hij heeft destijds wel ns laten vallen volgens mij dat ie niet anders kon.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou nog kunnen geloven dat iemand die er net in komt een opdracht mee krijgt.... en dat dat de opdracht van Jaap was.
Vandaar dat hij nog helemaal niet heeft geprobeerd haar te betasten op de wat intiemere plekjes zegmaar?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:46 schreef Gigageil het volgende:
DennixXL is zeker ook verliefd op Nadia.,.....![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
Zenders om ook tijdens de sex ( plasma)
Ze ziet ze nog steeds continu vliegen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
nee ze heeft gevlogen, tenminste dat heb ik opgevangen toen ze in de kooi kwam
Klopt. Begonnen als grondstewardess, daarna de lucht in. En daarna het volgende sprongetje op de carrierreladder: DGK.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:49 schreef riri het volgende:
ik hoop dat natasia op de één of ander manier er eerder uitgaat....nieuwe bewoner erin die gaat bonden met huub en lieke en supersterk is qua spel....die weet alles van jaap en nadia en dan keiharde confrontaties want huubje komt alles te weten van die nieuwe
Dennix durft helemaal niets omdat hij bang is dat z'n image eraan gaat. Die jongen heeft een image opgebouwd mbv verhalen. Net als dat Mr.Player niets durfde bij die groupies, durft hij nu ook weinig bij Nadia omdat hij bang is dat hij af gaat. Hij moet er eerst een heel verhaal omheen verzinnen en iedereen heel duidelijk maken dat het alleen om de "seks" gaat..quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij nog helemaal niet heeft geprobeerd haar te betasten op de wat intiemere plekjes zegmaar?
Het is tot nu toe allemaal van één kant gekomen. Nadia die iets bij Dennis doet.
Ik zag laatst iemand schrijven dat dat de reden is dat haar borsten zo hangen, omdat je in de lucht nog sterker naar de aarde wordt getrokkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
http://nadiaaarab.hyves.nlquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Alleen een probleem heb je dan.Huub bekijkt elke nieuweling nu steeds wantrouwiger en denkt meteen dat het een vijand is.En Lieke staat geen ander toe ,dus kan de rest meteen gaan slijmen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:49 schreef riri het volgende:
ik hoop dat natasia op de één of ander manier er eerder uitgaat....nieuwe bewoner erin die gaat bonden met huub en lieke en supersterk is qua spel....die weet alles van jaap en nadia en dan keiharde confrontaties want huubje komt alles te weten van die nieuwe
Verliefd....hmmmm......hij heeft wel heel duidelijk een zwak voor d'r.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Kreeg het mee.... maar toch, zou me niet verbazen als hij verliefd is.
Dat was ik nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand schrijven dat dat de reden is dat haar borsten zo hangen, omdat je in de lucht nog sterker naar de aarde wordt getrokken
Die is er ook niet vies van hoor, naar eigen zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus
Ben helemaal klaar voor een anale sex nacht , hoor ik Lieke op 4 streams
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:44 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap:
"Ik ga haar neuken, ik ga Nadia neuken"
"Oei, ik ben echt slecht, maar wel leuk"
waar maak je dat uit op?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:53 schreef akveor het volgende:
De Huub fans kunnen gaan afbouwen....
Dat denk ik dus ook.... en hij weet dat ze vanalles bij elkaar liegt, maar vindt haar te leuk om dat af te straffen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Verliefd....hmmmm......hij heeft wel heel duidelijk een zwak voor d'r.
Wie weet ? Hij is ook door 'achter' verplicht om Dennix nog een week te steunen (niet bashen enz)quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Verliefd....hmmmm......hij heeft wel heel duidelijk een zwak voor d'r.
Kom op, de rest liegt ook alles bij elkaar. Inclusief Jaap zelf.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.... en hij weet dat ze vanalles bij elkaar liegt, maar vindt haar te leuk om dat af te straffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |