Dus nu wordt het door mij geopende topic een kwaliteitstopique??quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
FIPEAUX!!!![]()
Oeh, ik moest snel zijn...
Net peuken gehaald![]()
Zonder IaN fipeaux kan zo'n SC niets worden...
Zie het als een soort van blessing.
![]()
Zonder handjes??quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
teeveepee
* probeert ballon op te blazen
sletquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
teeveepee
* probeert ballon op te blazen
Waar is Demins?? Gevlucht naar een buitenland zonder internet??quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
Trouwens
Ik wil even een ode aan Demins brengen voor 24.00 uur
Ook al is hij er niet![]()
Lijkt me welquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus nu wordt het door mij geopende topic een kwaliteitstopique??![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar is Demins?? Gevlucht naar een buitenland zonder internet??![]()
quote:
Dat maakt hier niet uit hoor... een paar jaar geleden kreeg ik van T-mobile zo'n verschrikkelijke paarse opblaasbare "hoera" en toen ik beneden kwam op m'n verjaardag zat die gewoon op het raamquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
en gelukt!![]()
had ik echt hendig sjieke slingers met 6 erop, staat het maar op één kant.![]()
die moeten dus langs de muur ofzo, anders zit je tegen zo een witte achterkant aan te kijken...![]()
yup!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
Hoe lang geleden al?? 6 jaar??
Je moet ook gewoon midden in de nacht bevallen... dan hebben ze niets anders om hun aandacht aan te bestedenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
yup!
ik zie de voorpagina van de spits nog zo voor me...na 15 dagen "over datum" te zijn zette de bevalling ineens heel vlot door.. de mister mistte dit feit volkomen en las rustig de krant...
![]()
Je komt wel mooi op tijd om naar bed gestuurd te worden kutnewbiepubertjequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef Ravii het volgende:
Ben ik gemist?
*Kijkt eens naar de foto wand*quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
Je moet ook gewoon midden in de nacht bevallen... dan hebben ze niets anders om hun aandacht aan te besteden![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je komt wel mooi op tijd om naar bed gestuurd te worden kutnewbiepubertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |