Het antwoord kwam juist na je post. Hij begin te zingen "Hoe kan ik er mee omgaan ? Gewoon door haar te neuken" en vervolgens een schitterende lach.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
"Fokking hell.... ik word helemaal gek.... ze is gewoon té knap...."
Grandioos toneel, of is Jaap verliefd?
Ja zie, dat dacht ik ook opgevangen te hebben een keer. Hij durft het niet te zeggen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft hij al gezegd (niet tegen Nadia overigens)
Het kan ook nog heel goed zijn dat hij donders goed weet dat Nadia de hele klerezooi belazert, maar dat hij haar gewoon te lekker en knap vindt om haar keihard onderuit te halen. Dat denk ik namelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:41 schreef Sev het volgende:
Jaap:"Ze is gewoon te knap"
Jep, onze grote kleine man is verliefd
Geile stewardess in je avatar! Zo zat Nadia destijds ook op de pit zn cockquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:43 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
poepen
Jaap heeft al eerder een fout gemaakt met t kiezen van immuniteitquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:38 schreef riri het volgende:
ze zijn dom....ze kunnen veel beter huub gebruiken in plaats van dennis
jaap jaap jaap wat maak je een grote fout
Nee hoor, stond als eerste in "nieuwe topics"quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
deze was net te laat
Ach houd toch op, dat speelt hij zo overduidelijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:41 schreef Sev het volgende:
Jaap:"Ze is gewoon te knap"
Jep, onze grote kleine man is verliefd
Kreeg het mee.... maar toch, zou me niet verbazen als hij verliefd is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het antwoord kwam juist na je post. Hij begin te zingen "Hoe kan ik er mee omgaan ? Gewoon door haar te neuken" en vervolgens een schitterende lach.
Ik zou nog kunnen geloven dat iemand die er net in komt een opdracht mee krijgt.... en dat dat de opdracht van Jaap was.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:45 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Geile stewardess in je avatar! Zo zat Nadia destijds ook op de pit zn cock![]()
[..]
Jaap heeft al eerder een fout gemaakt met t kiezen van immuniteit
Foutje. En binnen 20 seconden hersteld.quote:
Ik zag 'tquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Foutje. En binnen 20 seconden hersteld.
Ze is grondstessquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:45 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Geile stewardess in je avatar! Zo zat Nadia destijds ook op de pit zn cock![]()
[..]
Jaap heeft al eerder een fout gemaakt met t kiezen van immuniteit
Dat zou kunnen. Hij heeft destijds wel ns laten vallen volgens mij dat ie niet anders kon.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou nog kunnen geloven dat iemand die er net in komt een opdracht mee krijgt.... en dat dat de opdracht van Jaap was.
Vandaar dat hij nog helemaal niet heeft geprobeerd haar te betasten op de wat intiemere plekjes zegmaar?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:46 schreef Gigageil het volgende:
DennixXL is zeker ook verliefd op Nadia.,.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |