Nou dan ga je krijgen dat zijn meesterplan heeft gewerkt, hij heeft Huub weggetreiterd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:04 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Niemand meer in de kooi. Waar moeten ze t dan over hebben?![]()
Met appels en peren?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF heb net een brief gestuurd en een fruitmand
Jaap is geen sterke speler,voor een schaker denkt hij het spel niet slim vooruit. Vaak lult ie met alle winden daarom ook mee waardoor het een speler is die niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:08 schreef riri het volgende:
is jaap gek of zo....heeft nadia het over het kwetsen van jaap door lieke en huub maar vindt jaap het niet raar hoe nadia lieke en huub op de persoon afzeikt en beledigd
hoe is dat mogelijk dat hij dat niet ziet
Wacht maar af. Jaap lult echt met iedereen mee, maar dat wil niet zeggen dat hij niet weet hoe het in elkaar zit. Hij zei vanavond niet voor niets mog even tegen Huub dat het echt geen 6-2 gaat worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:08 schreef riri het volgende:
is jaap gek of zo....heeft nadia het over het kwetsen van jaap door lieke en huub maar vindt jaap het niet raar hoe nadia lieke en huub op de persoon afzeikt en beledigd
hoe is dat mogelijk dat hij dat niet ziet
Wat lief van jequote:Op donderdag 12 juli 2007 00:08 schreef Sebi het volgende:
[..]
Nou, gewoon alles...je bent zo stilletjes vandaag. Geeft verder niet, viel gewoon op.
Ja, het is kinder bedtijd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:11 schreef kybe het volgende:
Moeten ze nu al naar bed van de febo?
Ik denk juist wel dat hij ver vooruit denkt. Alleen zegt dat niet dat hij de juiste beslissing gaat nemen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:10 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Jaap is geen sterke speler,voor een schaker denkt hij het spel niet slim vooruit. Vaak lult ie met alle winden daarom ook mee waardoor het een speler is die niet te vertrouwen is.
Denk dat je ff een paar keer goed achter je oren moet krabben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:12 schreef Kombucha het volgende:
ik vind natasia wel oke, de laatste tijd... of ligt het aan mij
Ik ben er wel hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
tevens mis ik wat mede cossers[/sub]
Huub zou vrijdag rijles hebben. Over Lieke las ik dat ook, maar lijkt me een foutje. Lieke heeft immers haar motor-rijbewijs en ze heeft een eigen motor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
Even tussendoor, Huub mocht toch op motorrijles?
Waarom las ik dan laatst bij TV-Vandaag at Lieke op motorrijles mocht, die heeft dat toch allang?
quote:
Dat zei Jaap namens de FEBO.....dus dat gaat niet door...6-2quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wacht maar af. Jaap lult echt met iedereen mee, maar dat wil niet zeggen dat hij niet weet hoe het in elkaar zit. Hij zei vanavond niet voor niets mog even tegen Huub dat het echt geen 6-2 gaat worden.
Waarom koos hij ervoor dan om met Dennis te bonden terwijl hij al tot de laatste rondes backup had van Lieke en Huub... En alleen maar over het stelletje Huub en Lieke had en niet verder keek dan Brian en Amanda terwijl Brian zijn adres hard had opgenoemd over de streams...quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk juist wel dat hij ver vooruit denkt. Alleen zegt dat niet dat hij de juiste beslissing gaat nemen.
En boemkool was er ook niet bijquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
en een granaatappel ( maar die is er niet door gekomen denk ik)
![]()
Heb ik indruk gemaakt, dat de redactie ze nu naar hun bedjes verplaatst?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Kunnen ze dit soort achterbakse gesprekken niet verbieden? Hier heeft niemand iets aan.
Of.... ze moeten het eens gaan uitzenden. Maar dat durft die laffe redactie niet.
Mogen ze van jou nog wel een wipje maken voor de gezondheid?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik indruk gemaakt, dat de redactie ze nu naar hun bedjes verplaatst?
Waar ze ook weer urenlang blijven fluisteren. Verbiedt dat ook meteen.
T zou me nix verbazen als ze m pijpt voor backupquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
Duikt Nadia nu bij Jaap in het bed....
Alles voor backup hè.... behalve ejaculatie in de mond, want dat doet ze pas als ze van je houdt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
Duikt Nadia nu bij Jaap in het bed....
OK thx, dan had ik het toch goed ingeschat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zou vrijdag rijles hebben. Over Lieke las ik dat ook, maar lijkt me een foutje. Lieke heeft immers haar motor-rijbewijs en ze heeft een eigen motor.
Als het zo blijft, 6 tegen 2 dan hoop ik dat Lieke het wel volhoud op deze manier.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik blijf me verbazen. Lieke wordt aan alle kanten aangevallen (slaat zich er meer dan voortreffelijk doorheen trouwens) en zegt gewoon tegen haar moeder dat ze het echt naar haar zin heeft in de villa. Het lijkt echt wel alsof het haar echt niets doet en dat ze geniet van de discussies.
Wanneer je boven het gespuis staat raakt het je niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik blijf me verbazen. Lieke wordt aan alle kanten aangevallen (slaat zich er meer dan voortreffelijk doorheen trouwens) en zegt gewoon tegen haar moeder dat ze het echt naar haar zin heeft in de villa. Het lijkt echt wel alsof het haar echt niets doet en dat ze geniet van de discussies.
Ik zeg met zijn alle stemmen op Lieke en een statement maken dat Huub wel te kloppen is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Dat heet zelfvertrouwen. Zij doet bijna niks waar ze zich voor zou moeten schamen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Boetes worden hem zo voorgeschreven, maar iets waar de redactie zich aan moeten houden komen ze simpelweg niet na.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:19 schreef Day het volgende:
[..]
OK thx, dan had ik het toch goed ingeschat.
Ik vind die lessen van Huub wel verdomd lang duren.
Lieke's enige probleem is of ze huppeltje's kop boven water kan blijven houden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:20 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als het zo blijft, 6 tegen 2 dan hoop ik dat Lieke het wel volhoud op deze manier.
Elke dag wippen is niet gezond.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Mogen ze van jou nog wel een wipje maken voor de gezondheid?![]()
Zeker weten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
T zou me nix verbazen als ze m pijpt voor backup
Zelfvertrouwen is nog iets anders dan het leuk vinden iedere dag aangevallen te worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat heet zelfvertrouwen. Zij doet bijna niks waar ze zich voor zou moeten schamen.
Ik heb in Big Brother wel eens iemand zien zweren op de bijbel, terwijl die keihard stond te liegenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Jaap en Nadia willen samen in de finale. Jaap zweert er zelfs op nu.
Nadia's aanpak heeft succes.... en dat zonder pijpbeurt.
Schitterend ook hoe makkelijk zij haar tranen tevoorschijn kon toveren, dat lukt Natasia zelfs niet als het om haar kindjuhs gaat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:21 schreef akveor het volgende:
Geweldige streamavond... Ik heb nog nooit een man zo snel ingepakt ien worden... Nadia
Talpa was bezig met een contract met een landelijke rijschool (reclame van DGK op alle auto's) en dat contract ging de mist in. Inmidddels had de oude rijschool afgehaakt ivm besprekingen met de concurent.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:19 schreef Day het volgende:
[..]
OK thx, dan had ik het toch goed ingeschat.
Ik vind die lessen van Huub wel verdomd lang duren.
Als Jaap echt verliefd wordt op Nadia is meteen duidelijk dat Cora fake is, hij zou nu 6 dagen een getrouwd man moeten zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:21 schreef Rotterdammert het volgende:
Jaap is verliefd op Nadia
Ja, als je de hele avond al aan het liegen ben kan dat er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:23 schreef BuffyJan het volgende:
Nadianaal gaat niet meer met nix naar bed. Nu heeft ze een deal met Jaap namelijk
Als ze die nix laat vallen kon ze nog wel eens m'n favoriet worden...quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Schitterend ook hoe makkelijk zij haar tranen tevoorschijn kon toveren, dat lukt Natasia zelfs niet als het om haar kindjuhs gaat.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:22 schreef Gert het volgende:
Jaap, nadat Nadia hem "speels" welterusten heeft gewenst: "Wat ben je toch gemeen.."
Als Nadia de kamer heeft verlaten: "Jezus Christ, Fokking Hell... ik kan hier echt niet mee omgaan."
Is Jaap verliefd?
Jaap verzekerde Huub vandaag nog dat het dat echt niet gaat worden, maar dat hij nog even aardig blijft doen tegen iedereen tot volgende week.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:20 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als het zo blijft, 6 tegen 2 dan hoop ik dat Lieke het wel volhoud op deze manier.
Ik vind dat Nadia het meest verdiend heeft... Jaap helemaal hoteldebotel ... dat geloof je toch niet...quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat grappig
Jaap wil een finale met Nadia
en Brian
en Huub
en Lieke
en Erik
Gekonkel is harstikke leuk, alleen niet als het constant op dezelfde personen is gericht. Er zijn er wel meer in huis die eens een kutdag verdienen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:24 schreef Day het volgende:
Ik zal waarschijnlijk nu wel allerlei verwijten krijgen, maar ik mag dit gekonkel wel.
Ze wil twee backups. Dennis moet ze er voor pijpen. Bij Jaap hoeft ze alleen maar lieve woordjes te zeggen schijnt het. 'Schijnt het' , want ik ben nog altijd niet overtuigd dat hij er in trapt. Het was té duidelijkdat ze keihard liegt. Dat moet Jaap toch door hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:23 schreef BuffyJan het volgende:
Nadianaal gaat niet meer met nix naar bed. Nu heeft ze een deal met Jaap namelijk
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat grappig
Jaap wil een finale met Nadia
en Brian
en Huub
en Lieke
en Erik
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:24 schreef Day het volgende:
Ik zal waarschijnlijk nu wel allerlei verwijten krijgen, maar ik mag dit gekonkel wel.
Ik hoop tquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wil twee backups. Dennis moet ze er voor pijpen. Bij Jaap hoeft ze alleen maar lieve woordjes te zeggen schijnt het. 'Schijnt het' , want ik ben nog altijd niet overtuigd dat hij er in trapt. Het was té duidelijkdat ze keihard liegt. Dat moet Jaap toch door hebben.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekonkel is harstikke leuk, alleen niet als het constant op dezelfde personen is gericht. Er zijn er wel meer in huis die eens een kutdag verdienen.![]()
Klopt idd, want Huub loopt enorme risico's. Dat zal helaas ook niet gaan veranderen. Huub en Lieke zullen in ieder geval dit spel niet meer gaan winnen. Dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke's enige probleem is of ze huppeltje's kop boven water kan blijven houden.
Ah Mootie, kom op. Een aantal weken terug was het Eric's beurt. Nu misschien een tijdje Huub en Lieke, maar dat switch vanzelf wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Gekonkel is harstikke leuk, alleen niet als het constant op dezelfde personen is gericht. Er zijn er wel meer in huis die eens een kutdag verdienen.![]()
Ik plaats hem gewoon nog een keer...quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een kwestie van wat voor niveau van gekonkel c.q. speltechnisch gedrag .......quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:24 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Anoniem ontvangen bericht:
Waarom? Je bedenkt een programma, begroot de kosten en besluit de banden 3 maanden te bewaren. En dan.. Je hebt je programma zo goed als verkocht, in Amerika tellen de cijfers en de wet. Je idee werkt en je dreigt nog rijker te worden dan je al bent. Waarom besluit je dan plots de banden (?) nog maar één maand te bewaren en dit terwijl deze content alleen maar meer waarde krijgt???
Vr Gr,
Een gefrustreerde mediabeheerder.
Jaap komt gewoon met alles weg... Stel je voor, hij zag eruit als Nix dan had men het niet geaccepteerdquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
Ik heb toch het idee dat Nadia en Jaap nu open kaart spelen tegen elkaar.
Vind je haar na de discussie aan tafel vanavond en het neppe gedoe daarna nog steeds leuk?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
Brian heeft haar vast al wel weer op de buik gegooid.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:33 schreef carpediem23 het volgende:
is het al uit tussen Brian en Amanda of hebben ze alweer (anale)sex gehad.
Het lijkt er wel op, ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
Dat mens spoort echt niet.... maar ik vermaak me prima...quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:34 schreef BuffyJan het volgende:
Wat lult Nadia nou dat ze sex heeft met nix. Dat heeft ze toch helemaal niet gehad?
wie wat waar wtf ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:35 schreef riri het volgende:
en ze zijn zo dom dat bezoek dit plannetje niet naar binnen gaat brengen....dit gaat nog heel wat ruzies opleveren in het huis
Klopt, dat heeft hij al gezegd (niet tegen Nadia overigens)quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:34 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij komt er een heftig verhaal in een roddelblad (Party ?) waar Jaap Nadia helemaal afbrandt......![]()
"Leuk"..... nee, behalve haar bekkie dan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je haar na de discussie aan tafel vanavond en het neppe gedoe daarna nog steeds leuk?
Ik kan het me haast niet voorstellen, maar ben enigszins huiverig voor je antwoord.
Hij kan zijn 4 centimeter niet in bruikbare stand krijgen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:35 schreef Sebi het volgende:
Jaap heeft nog één probleempje, maar wil het Nadia vanavond niet meer vertellen. Het is té heftig voor zo laat op de avond.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
Jaap wilde bijna opbiechten dat hij verliefd is op Nadia volgens mij
"Ik kan het niet zeggen, het is te heftig."
Als je als vrouw een kerel die je probeert te versieren niet ziet staan roepen ze ook al snel:Hmm ze zal wel lesbisch zijnquote:
Dat is ze zeker ja. Dus daar selecteer jij op in de top 8quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:38 schreef APK het volgende:
Ik geniet echt van Nadia, eindelijk weer eens een ouderwetse valse soapheks.![]()
Zo denk ik ook ....... Hij geniet nu al met volle teugen, anders had hij het al lang afgekapt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou genieten als Jaap gewoon in zijn hoofd lacht om het gekonkel van Nadia en haar helemaal doorziet. Het zou me ook niet verbazen als dat ook echt het geval is trouwens. Dat hij goed kan liegen weten we ook al.
Hier nog 1, maar ja, ik heb dan ook geen niveau!quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:38 schreef APK het volgende:
Ik geniet echt van Nadia, eindelijk weer eens een ouderwetse valse soapheks.![]()
't is gewoon een vrouwelijke Huub... wordt ook agressief van dranken pakt iedereen in met mooie woordjes... en verzint allerlei plannetjes om iedereen gek te maken....quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
"Leuk"..... nee, behalve haar bekkie dan.
Maar een interessante deelnemer en een verrijking voor het spel: ja! Sorry.
Ze liegt alles aan elkaar ja. Dus dat zou in principe een verrijking voor het spel kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
"Leuk"..... nee, behalve haar bekkie dan.
Maar een interessante deelnemer en een verrijking voor het spel: ja! Sorry.
Die zullen in echte soaps toch wel een stuk intelligenter zijn/spelen....quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:38 schreef APK het volgende:
Kan het mij nauwelijks voorstellen, ik neem aan dat hij zelf ook wel snapt dat hij geen enkele kans maakt.quote:
Ze zijn inmiddels al op pijpniveau.. dus met trekken komt ze niet meer weg denk ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:40 schreef BarryK het volgende:
Het lijkt me nu zoo mooi als Nadia nu gewoon weer aan Dennix z'n pikkie gaat trekken t aankomende uur (zonder resultaat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |