Twee gestoorde zielepoten bijeen.quote:
Voel met je mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:54 schreef kissa het volgende:
Ik ga even in retraite. Heb er ff geen zin meer in
Ja dat zeg ik, je hebt helemaal gelijk, als je fan van Denniks ben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit wat voor een fan je bent, Huub is menig maal, wat zeg ik, bijna altijd diegene die overal de schuld van krijgt terwijl de rest even makkelijk vergeet wat hun eigen aandeel was in het geheel. Niet dat Huub onschuldig is, maar ook weer niet dat hij alleen verantwoordelijk is voor de akties in het huis.
Hij schijnt nogal door Huub geobsedeerd te zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Wat draagt Dennis eigenlijk bij in dit geheel? Komt dat nog of gelijk maar de toneelhaak......
Op die foto van Jaap en Nadir.quote:
Zodra de Kooi afgelopen is of gestopt is komen ze er zelfs wel achter hoe erg hun leven naar de klote is. Wat ik zo vernomen heb vandaag is dat het een schandelijke dag was van de kindjes van god.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En Brian komt klaar op het idee alleen al. Vuile huichelaar.
Nee, hij weet dat het programma dan direct wordt beeindigd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:59 schreef ricofromrio het volgende:
als huub eruit gaat heeft Dennix geen doel meer
Dat sowiesoquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Wat draagt Dennis eigenlijk bij in dit geheel? Komt dat nog of gelijk maar de toneelhaak......
Echte liefde is eerlijk zijn en op die wijze elkaar helpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:00 schreef Dark het volgende:
Lieke snapt het wel, want zij heeft ook nog geen 1x een leuke aktiviteit gehad, maar ze blijft erbij dat het aan Huub zelf ligt, dat hij zich zo voelt en anders moet hij het aan de FEBO gaan vragen.
Niemand meer in de kooi. Waar moeten ze t dan over hebben?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:59 schreef ricofromrio het volgende:
als huub eruit gaat heeft Dennix geen doel meer
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Echte liefde is eerlijk zijn en op die wijze elkaar helpen.![]()
Ha..de romanticus..........quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Echte liefde is eerlijk zijn en op die wijze elkaar helpen.![]()
Lieke is zo sterk dat ze haar dus nu willen aanpakken nu ze het nog met z'n allen kunnen doen, ze weten dus kennelijk dat ze het 1 op 1 allemaal tegen Lieke afleggenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:03 schreef 2live het volgende:
Ik ben blij dat ik bijna met vakantie ga zeg, leuk met zijn allen Lieke aanpakken.![]()
Hoe orgineel ook weer.
Ik hoop dat het programma ook beëindigd wordt en de boetes die staan ingetrokken worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee, hij weet dat het programma dan direct wordt beeindigd.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke is zo sterk dat ze haar dus nu willen aanpakken nu ze het nog met z'n allen kunnen doen, ze weten dus kennelijk dat ze het 1 op 1 allemaal tegen Lieke afleggen
Die flens zet alles op alles.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:03 schreef 2live het volgende:
Ik ben blij dat ik bijna met vakantie ga zeg, leuk met zijn allen Lieke aanpakken.![]()
Hoe orgineel ook weer.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ik zit al de hele avond te wachten op je beruchte messcherpe spitsvondige COS![]()
![]()
Zei hij dat? Je maakt een geintje hoop ik?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef Clank het volgende:
Jaap: Alle ballen op Lieke!
Is ook zo, maar zo zien ze dat dus echt niet. Zelfs wat ze nu allemaal uitkramen, walgelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke is zo sterk dat ze haar dus nu willen aanpakken nu ze het nog met z'n allen kunnen doen, ze weten dus kennelijk dat ze het 1 op 1 allemaal tegen Lieke afleggen
Maar het klopt wèl. Lieke lijkt wat onverstoorbaarder, maar ik heb sterk het idee dat Huub op zijn tandvlees loopt. Dat domme, stuitende gedrag van 'm gisteren, OK het kwam ook door de drank maar je kan mij niet vertellen dat hij goed in zijn vel zit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Je ziet het aan hun hoofd, ze zien er heel slecht uit".
En wat zei Tamara gisteren ook al weer tegen Brian ? ( "Brian, je zier er erg slecht uit" )
jij bent stoerquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit echt heerlijk te rellen op het forum van goudenkooi.tv
Ik noemde iemand een breezahhoertje en ze was heel erg gekwetst.
Nadia weet dus nu ook de zwakke plek van Jaap.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:03 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap zwijmelt ondertussen weg op de borstjes van Nadia............
Je kunt ook niet mensen en opsluiten en ook nog een keer verplichten tot terror en andere shit, dat is slopend.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die hele Kooi is op dit moment nog alleen maar één grote negatieve klerezooi.
Ooit konden we nog wel eens lachen om bepaalde akties.
Nu wordt er alleen maar met shit gegooid. Kan me niet voorstellen, dat dit de bedoeling is van de bedenkers.
WTF heb net een brief gestuurd en een fruitmandquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben er sowieso niet van maar:
Kaartenacties, vliegtuigdingen enzo voor H en L dat haalt niks uit. H en L zijn het gewend en de rest vinden "ons" zielig..... het werkt echt nietZelfs de Popo is negatief voor de populairste
Het verbaast me niks als hij dat gezegd zal hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei hij dat? Je maakt een geintje hoop ik?
Ja dat kan niet lang meer duren die toneelhaak.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
.NL, Bart, Huub, Sylvia.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Je ziet het aan hun hoofd, ze zien er heel slecht uit".
En wat zei Tamara gisteren ook al weer tegen Brian ? ( "Brian, je zier er erg slecht uit" )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |