Fantastische ouders, en dat maakt duidelijk waarom Lieke zo'n geweldige vrouw is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke belt moeder. "Zodra alles afgerond is kan ik ook weer gerust zijn" zegt Lieke over het probleem, wat nog steeds loopt. Moeder zegt "Ja, dat zal ik dan ook weer zijn"
Toevoeging : Pa aan de lijn. Hij zegt 'er veel werk' aan gehad te hebben, maar alles komt goed.
Zoals het er nu weer uitziet staat Dennis straks alleen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef riri het volgende:
Misschien moet Dennix maar met Huub bonden....
Ik weet echt niet over wie dit gaat hoor..ik volg geen figurantenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef droomkoningin het volgende:
Alphen vind Dennix ook een dikke eikel
Ik denk dat ie nog liever zijn eigen lul opvreet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef riri het volgende:
Misschien moet Dennix maar met Huub bonden....
Heeft Deborah ook eens een verzetje!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke zegt tegen Huub dat haar vader binnenkort 'achter' komt en alles zal afwerken .......
Een stotterende Barbapapa...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:35 schreef mazaru het volgende:
Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,
Rara wie is er aan het woord?
goeie tvquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nog liever zijn eigen lul opvreet.
Truste ruudjequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar m'n nestje. Zit me druk te maken om '' een spel".
![]()
Ik durf te wedden dat je er wakker van ligt en bij het opstaan de streams weer aanzet...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Jaap trapt er niet in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef Meganog het volgende:
Brian slimt zich een ongeluk bij Jaap over hun ongelooflijk sterke band, maar zijn vage verhaal over het wegstemmen van Jaap praat hij liever niet over. Of heel vaag.
Maar je maakt er wel caps van... caps met ernstige gevolgenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet over wie dit gaat hoor..ik volg geen figuranten![]()
Jaap is een labiele karakterloze zwabber.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jaap trapt er niet in.
Remember. Jaap heeft vaak gezegd dat hij Brain voor 95% een goeie gozer vind.
Alleen die laatste 5% walgt ie van, en die 5% is juist het belangrijkste.
Neuh. Truste Amsterdammert.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je er wakker van ligt en bij het opstaan de streams weer aanzet...
we hebben gewoon geen leven..![]()
Ik vind dit een vreemde opmerkingquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef riri het volgende:
Dennix heeft echt een hekel aan oudere vrouwen....hij valt voor hele jonge meisjes...kinderen nog...weet ik zeker
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je maakt er wel caps van... caps met ernstige gevolgen![]()
* stond vannacht met een hand in dr kontzak dr tanden te poetsen![]()
Groot gelijk...slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Gelukkig nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
en je loopt nu de hele dag met je handen in je zakken rondjes in de tuin?
Ik weet het nog niet zo zeker.quote:
Zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Fantastische ouders, en dat maakt duidelijk waarom Lieke zo'n geweldige vrouw is.![]()
Agree, Jaap is ook een lulla, en ik weet nog zo net niet of hij helemaal niets wist van dat afpersings schandaal...quote:
Huub heeft gezegd dat mensen als Jaap vroeger vergast werden. Het ging over feiten.....is nu totaal uit zijn context gehaaldquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:43 schreef Inukshuk het volgende:
Brian; "vergassen in auswietssshj heeft hij gezegd, so hee, ik dacht wat erg" Is ook erg, en is ook niet mooi, maar kom me niet aan dat Huub diegene is die alles heeft gedaan. Huub krijgt info via internet, natasia via huishouding, brian via notebook.
En dan over de proffesional die niet meer wilde komen. Wat nou die proffesional die in de grond werd getrapt door Jaap op zijn website?
Ruud, als je wakker wordt kom je toch wel even dag zeggen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Jij ook voor straks.![]()
ben echt weg nu. 4 uur![]()
Japio heeft het juist nog gezegd tegen Nadia : "Brian is niet te vertrouwen. Hij lijkt oprecht, maar als het er op aan komt is hij ineens juist het omgekeerde. En dat maakt hem volkomen onbetrouwbaar"quote:
let maar eens op waar hij allemaal vies van is...aanrakingen van vrouwen,de manier waarop hij zich gedraagt.....is ook een vreemde opmerking maar ik verdenk hem van hele rare voorkeuren...kan er niets aan doen maar mijn intuitie bedriegt mij niet vaak jammer genoegquote:
Nog ff een zetje toe... Truste Ruudquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Jij ook voor straks.![]()
ben echt weg nu. 4 uur![]()
Brian heeft hem a) weggestemd, en b) het adres van Cora uit pure kwaadaardigheid de ether ingeslingerd. En die Brian komt zich nu weer opzichtig inlikken. Weird, als dit nog werkt ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:45 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Agree, Jaap is ook een lulla, en ik weet nog zo net niet of hij helemaal niets wist van dat afpersings schandaal...
Er zit wel wat in dat Brian hem van alle bewoners het minst heeft aangepakt op zijn gewicht en het minst treiterde toen Jaap doelwit was van iedereen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio heeft het juist nog gezegd tegen Nadia : "Brian is niet te vertrouwen. Hij lijkt oprecht, maar als het er op aan komt is hij ineens juist het omgekeerde. En dat maakt hem volkomen onbetrouwbaar"
Brian weet ik niet, Nadia heeft hij echt een zwak voor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian heeft hem a) weggestemd, en b) het adres van Cora uit pure kwaadaardigheid de ether ingeslingerd. En die Brian komt zich nu weer opzichtig inlikken. Weird, als dit nog werkt ook.![]()
Denk ook dat jaap er meer van weet!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:45 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Agree, Jaap is ook een lulla, en ik weet nog zo net niet of hij helemaal niets wist van dat afpersings schandaal...
Brian ten voeten uit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er zit wel wat in dat Brian hem van alle bewoners het minst heeft aangepakt op zijn gewicht en het minst treiterde toen Jaap doelwit was van iedereen.
Maar de manier waarop hij nu zijn rol groter maakt dan God zelf is een tikje overdreven...
Werkt niet!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian heeft hem a) weggestemd, en b) het adres van Cora uit pure kwaadaardigheid de ether ingeslingerd. En die Brian komt zich nu weer opzichtig inlikken. Weird, als dit nog werkt ook.![]()
Hoe dan ook, Huub zegt soms dingen die ondanks dat ze op feiten berust zijn niet goed zijn om in een 'spel' te gebruiken, omdat het een dubbele betekenis kan hebben. Maakt ook verder niet uit, ik vind het typisch dat Huub in alles maar dan ook alles wat NIET goed gaat in DGK of de aanstichter is of de schuldige is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:46 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Huub heeft gezegd dat mensen als Jaap vroeger vergast werden. Het ging over feiten.....is nu totaal uit zijn context gehaald
Een echte here van de bruine ster!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Ondertussen zit de arm van Brian tot zijn oksel in het achterste van Jaap......
Jaap is niet gewend dat mensen aardig en/of geïntresseerd tegen hem doen dus hij zal er wel weer met open ogen invallen... Dat doet hij telkens weer, je hoeft alleen maar aardig tegen Jaap te doen om zijn vriendje te worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel wat weg vanquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef riri het volgende:
Dennix heeft echt een hekel aan oudere vrouwen....hij valt voor hele jonge meisjes...kinderen nog...weet ik zeker
Weet je zeker dat het een arm is?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Ik denk dat de autist Jaap het allemaal snel weer kwijt is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap is niet gewend dat mensen aardig en/of geïntresseerd tegen hem doen dus hij zal er wel weer met open ogen invallen... Dat doet hij telkens weer, je hoeft alleen maar aardig tegen Jaap te doen om zijn vriendje te worden.
Volgens mij is dit puur achterbaksheid, en heeft dit niet te maken met wat hij gewend is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap is niet gewend dat mensen aardig en/of geïntresseerd tegen hem doen dus hij zal er wel weer met open ogen invallen... Dat doet hij telkens weer, je hoeft alleen maar aardig tegen Jaap te doen om zijn vriendje te worden.
Ja daar heb je gelijk, als je een Denniks fan ben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:50 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Huub zegt soms dingen die ondanks dat ze op feiten berust zijn niet goed zijn om in een 'spel' te gebruiken, omdat het een dubbele betekenis kan hebben. Maakt ook verder niet uit, ik vind het typisch dat Huub in alles maar dan ook alles wat NIET goed gaat in DGK of de aanstichter is of de schuldige is.
Stoere Dennis.............maar indruk maken valt een beetje weg na 456 keerquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian: Huub en Lieke zijn ziek, ziek voor het leven.
Nix: Hij is bang voor zijn leven voor mij,, ik ga hem helemaal gek maken
Wat zijn naam Brianaal weer eens bevestigdquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef yellowfirst het volgende:
Dat maakt niet uit wat voor een fan je bent, Huub is menig maal, wat zeg ik, bijna altijd diegene die overal de schuld van krijgt terwijl de rest even makkelijk vergeet wat hun eigen aandeel was in het geheel. Niet dat Huub onschuldig is, maar ook weer niet dat hij alleen verantwoordelijk is voor de akties in het huis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk, als je een Denniks fan ben.
Hij wil hem dus helemaal gek maken, maar hij houdt zich in omdat het anders uit de hand loopt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Ik heb me gisteren expres ingehouden, anders had hij alles kapot geslaan. En je weet dat het dan voor ons allemaal is afgelopen. Daarom heb ik bewust niets gedaan"
Tja, het is ook een manier om het uit te leggen .......
[afbeelding]
En Brian komt klaar op het idee alleen al. Vuile huichelaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:53 schreef Meganog het volgende:
Vanavond aan tafel viel Brian Lieke aan omdat ze provoceerd en geweld uitlokt.
Nu D aangeeft dat hij Huub helemaal gek gaat maken om hem over de grens te krijgen vind hij het prima.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:55 schreef yellowfirst het volgende:
Emo-Jaap met de arm van Nadia om zijn kop
Als Denniks spreekt is het al een wonder, maar iets zinnigs is onmogelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij wil hem dus helemaal gek maken, maar hij houdt zich in omdat het anders uit de hand loopt.
D spreekt zichzelf nogal tegen.
Jaap en Nadia zijn stilgevallen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:55 schreef ricofromrio het volgende:
het gaat heel de tijd over het gevoel van Jaap
komt Dennix er bij en het gaat weer over Huub
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:54 schreef kissa het volgende:
Ik ga even in retraite. Heb er ff geen zin meer in
Twee gestoorde zielepoten bijeen.quote:
Voel met je mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:54 schreef kissa het volgende:
Ik ga even in retraite. Heb er ff geen zin meer in
Ja dat zeg ik, je hebt helemaal gelijk, als je fan van Denniks ben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:56 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit wat voor een fan je bent, Huub is menig maal, wat zeg ik, bijna altijd diegene die overal de schuld van krijgt terwijl de rest even makkelijk vergeet wat hun eigen aandeel was in het geheel. Niet dat Huub onschuldig is, maar ook weer niet dat hij alleen verantwoordelijk is voor de akties in het huis.
Hij schijnt nogal door Huub geobsedeerd te zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Wat draagt Dennis eigenlijk bij in dit geheel? Komt dat nog of gelijk maar de toneelhaak......
Op die foto van Jaap en Nadir.quote:
Zodra de Kooi afgelopen is of gestopt is komen ze er zelfs wel achter hoe erg hun leven naar de klote is. Wat ik zo vernomen heb vandaag is dat het een schandelijke dag was van de kindjes van god.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En Brian komt klaar op het idee alleen al. Vuile huichelaar.
Nee, hij weet dat het programma dan direct wordt beeindigd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:59 schreef ricofromrio het volgende:
als huub eruit gaat heeft Dennix geen doel meer
Dat sowiesoquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Wat draagt Dennis eigenlijk bij in dit geheel? Komt dat nog of gelijk maar de toneelhaak......
Echte liefde is eerlijk zijn en op die wijze elkaar helpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:00 schreef Dark het volgende:
Lieke snapt het wel, want zij heeft ook nog geen 1x een leuke aktiviteit gehad, maar ze blijft erbij dat het aan Huub zelf ligt, dat hij zich zo voelt en anders moet hij het aan de FEBO gaan vragen.
Niemand meer in de kooi. Waar moeten ze t dan over hebben?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:59 schreef ricofromrio het volgende:
als huub eruit gaat heeft Dennix geen doel meer
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Echte liefde is eerlijk zijn en op die wijze elkaar helpen.![]()
Ha..de romanticus..........quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Echte liefde is eerlijk zijn en op die wijze elkaar helpen.![]()
Lieke is zo sterk dat ze haar dus nu willen aanpakken nu ze het nog met z'n allen kunnen doen, ze weten dus kennelijk dat ze het 1 op 1 allemaal tegen Lieke afleggenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:03 schreef 2live het volgende:
Ik ben blij dat ik bijna met vakantie ga zeg, leuk met zijn allen Lieke aanpakken.![]()
Hoe orgineel ook weer.
Ik hoop dat het programma ook beëindigd wordt en de boetes die staan ingetrokken worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee, hij weet dat het programma dan direct wordt beeindigd.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke is zo sterk dat ze haar dus nu willen aanpakken nu ze het nog met z'n allen kunnen doen, ze weten dus kennelijk dat ze het 1 op 1 allemaal tegen Lieke afleggen
Die flens zet alles op alles.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:03 schreef 2live het volgende:
Ik ben blij dat ik bijna met vakantie ga zeg, leuk met zijn allen Lieke aanpakken.![]()
Hoe orgineel ook weer.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ik zit al de hele avond te wachten op je beruchte messcherpe spitsvondige COS![]()
![]()
Zei hij dat? Je maakt een geintje hoop ik?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef Clank het volgende:
Jaap: Alle ballen op Lieke!
Is ook zo, maar zo zien ze dat dus echt niet. Zelfs wat ze nu allemaal uitkramen, walgelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke is zo sterk dat ze haar dus nu willen aanpakken nu ze het nog met z'n allen kunnen doen, ze weten dus kennelijk dat ze het 1 op 1 allemaal tegen Lieke afleggen
Maar het klopt wèl. Lieke lijkt wat onverstoorbaarder, maar ik heb sterk het idee dat Huub op zijn tandvlees loopt. Dat domme, stuitende gedrag van 'm gisteren, OK het kwam ook door de drank maar je kan mij niet vertellen dat hij goed in zijn vel zit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Je ziet het aan hun hoofd, ze zien er heel slecht uit".
En wat zei Tamara gisteren ook al weer tegen Brian ? ( "Brian, je zier er erg slecht uit" )
jij bent stoerquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit echt heerlijk te rellen op het forum van goudenkooi.tv
Ik noemde iemand een breezahhoertje en ze was heel erg gekwetst.
Nadia weet dus nu ook de zwakke plek van Jaap.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:03 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap zwijmelt ondertussen weg op de borstjes van Nadia............
Je kunt ook niet mensen en opsluiten en ook nog een keer verplichten tot terror en andere shit, dat is slopend.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die hele Kooi is op dit moment nog alleen maar één grote negatieve klerezooi.
Ooit konden we nog wel eens lachen om bepaalde akties.
Nu wordt er alleen maar met shit gegooid. Kan me niet voorstellen, dat dit de bedoeling is van de bedenkers.
WTF heb net een brief gestuurd en een fruitmandquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben er sowieso niet van maar:
Kaartenacties, vliegtuigdingen enzo voor H en L dat haalt niks uit. H en L zijn het gewend en de rest vinden "ons" zielig..... het werkt echt nietZelfs de Popo is negatief voor de populairste
Het verbaast me niks als hij dat gezegd zal hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei hij dat? Je maakt een geintje hoop ik?
Ja dat kan niet lang meer duren die toneelhaak.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
.NL, Bart, Huub, Sylvia.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Je ziet het aan hun hoofd, ze zien er heel slecht uit".
En wat zei Tamara gisteren ook al weer tegen Brian ? ( "Brian, je zier er erg slecht uit" )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |