Fantastische ouders, en dat maakt duidelijk waarom Lieke zo'n geweldige vrouw is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke belt moeder. "Zodra alles afgerond is kan ik ook weer gerust zijn" zegt Lieke over het probleem, wat nog steeds loopt. Moeder zegt "Ja, dat zal ik dan ook weer zijn"
Toevoeging : Pa aan de lijn. Hij zegt 'er veel werk' aan gehad te hebben, maar alles komt goed.
Zoals het er nu weer uitziet staat Dennis straks alleen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef riri het volgende:
Misschien moet Dennix maar met Huub bonden....
Ik weet echt niet over wie dit gaat hoor..ik volg geen figurantenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef droomkoningin het volgende:
Alphen vind Dennix ook een dikke eikel
Ik denk dat ie nog liever zijn eigen lul opvreet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef riri het volgende:
Misschien moet Dennix maar met Huub bonden....
Heeft Deborah ook eens een verzetje!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke zegt tegen Huub dat haar vader binnenkort 'achter' komt en alles zal afwerken .......
Een stotterende Barbapapa...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:35 schreef mazaru het volgende:
Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,
Rara wie is er aan het woord?
goeie tvquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nog liever zijn eigen lul opvreet.
Truste ruudjequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar m'n nestje. Zit me druk te maken om '' een spel".
![]()
Ik durf te wedden dat je er wakker van ligt en bij het opstaan de streams weer aanzet...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Jaap trapt er niet in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef Meganog het volgende:
Brian slimt zich een ongeluk bij Jaap over hun ongelooflijk sterke band, maar zijn vage verhaal over het wegstemmen van Jaap praat hij liever niet over. Of heel vaag.
Maar je maakt er wel caps van... caps met ernstige gevolgenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet over wie dit gaat hoor..ik volg geen figuranten![]()
Jaap is een labiele karakterloze zwabber.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jaap trapt er niet in.
Remember. Jaap heeft vaak gezegd dat hij Brain voor 95% een goeie gozer vind.
Alleen die laatste 5% walgt ie van, en die 5% is juist het belangrijkste.
Neuh. Truste Amsterdammert.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je er wakker van ligt en bij het opstaan de streams weer aanzet...
we hebben gewoon geen leven..![]()
Ik vind dit een vreemde opmerkingquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef riri het volgende:
Dennix heeft echt een hekel aan oudere vrouwen....hij valt voor hele jonge meisjes...kinderen nog...weet ik zeker
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je maakt er wel caps van... caps met ernstige gevolgen![]()
* stond vannacht met een hand in dr kontzak dr tanden te poetsen![]()
Groot gelijk...slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Gelukkig nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
en je loopt nu de hele dag met je handen in je zakken rondjes in de tuin?
Ik weet het nog niet zo zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |