Nou dan ga je krijgen dat zijn meesterplan heeft gewerkt, hij heeft Huub weggetreiterd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:04 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Niemand meer in de kooi. Waar moeten ze t dan over hebben?![]()
Met appels en peren?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF heb net een brief gestuurd en een fruitmand
Jaap is geen sterke speler,voor een schaker denkt hij het spel niet slim vooruit. Vaak lult ie met alle winden daarom ook mee waardoor het een speler is die niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:08 schreef riri het volgende:
is jaap gek of zo....heeft nadia het over het kwetsen van jaap door lieke en huub maar vindt jaap het niet raar hoe nadia lieke en huub op de persoon afzeikt en beledigd
hoe is dat mogelijk dat hij dat niet ziet
Wacht maar af. Jaap lult echt met iedereen mee, maar dat wil niet zeggen dat hij niet weet hoe het in elkaar zit. Hij zei vanavond niet voor niets mog even tegen Huub dat het echt geen 6-2 gaat worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:08 schreef riri het volgende:
is jaap gek of zo....heeft nadia het over het kwetsen van jaap door lieke en huub maar vindt jaap het niet raar hoe nadia lieke en huub op de persoon afzeikt en beledigd
hoe is dat mogelijk dat hij dat niet ziet
Wat lief van jequote:Op donderdag 12 juli 2007 00:08 schreef Sebi het volgende:
[..]
Nou, gewoon alles...je bent zo stilletjes vandaag. Geeft verder niet, viel gewoon op.
Ja, het is kinder bedtijd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:11 schreef kybe het volgende:
Moeten ze nu al naar bed van de febo?
Ik denk juist wel dat hij ver vooruit denkt. Alleen zegt dat niet dat hij de juiste beslissing gaat nemen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:10 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Jaap is geen sterke speler,voor een schaker denkt hij het spel niet slim vooruit. Vaak lult ie met alle winden daarom ook mee waardoor het een speler is die niet te vertrouwen is.
Denk dat je ff een paar keer goed achter je oren moet krabben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:12 schreef Kombucha het volgende:
ik vind natasia wel oke, de laatste tijd... of ligt het aan mij
Ik ben er wel hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
tevens mis ik wat mede cossers[/sub]
Huub zou vrijdag rijles hebben. Over Lieke las ik dat ook, maar lijkt me een foutje. Lieke heeft immers haar motor-rijbewijs en ze heeft een eigen motor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
Even tussendoor, Huub mocht toch op motorrijles?
Waarom las ik dan laatst bij TV-Vandaag at Lieke op motorrijles mocht, die heeft dat toch allang?
quote:
Dat zei Jaap namens de FEBO.....dus dat gaat niet door...6-2quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wacht maar af. Jaap lult echt met iedereen mee, maar dat wil niet zeggen dat hij niet weet hoe het in elkaar zit. Hij zei vanavond niet voor niets mog even tegen Huub dat het echt geen 6-2 gaat worden.
Waarom koos hij ervoor dan om met Dennis te bonden terwijl hij al tot de laatste rondes backup had van Lieke en Huub... En alleen maar over het stelletje Huub en Lieke had en niet verder keek dan Brian en Amanda terwijl Brian zijn adres hard had opgenoemd over de streams...quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk juist wel dat hij ver vooruit denkt. Alleen zegt dat niet dat hij de juiste beslissing gaat nemen.
En boemkool was er ook niet bijquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
en een granaatappel ( maar die is er niet door gekomen denk ik)
![]()
Heb ik indruk gemaakt, dat de redactie ze nu naar hun bedjes verplaatst?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Kunnen ze dit soort achterbakse gesprekken niet verbieden? Hier heeft niemand iets aan.
Of.... ze moeten het eens gaan uitzenden. Maar dat durft die laffe redactie niet.
Mogen ze van jou nog wel een wipje maken voor de gezondheid?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik indruk gemaakt, dat de redactie ze nu naar hun bedjes verplaatst?
Waar ze ook weer urenlang blijven fluisteren. Verbiedt dat ook meteen.
T zou me nix verbazen als ze m pijpt voor backupquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
Duikt Nadia nu bij Jaap in het bed....
Alles voor backup hè.... behalve ejaculatie in de mond, want dat doet ze pas als ze van je houdt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
Duikt Nadia nu bij Jaap in het bed....
OK thx, dan had ik het toch goed ingeschat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zou vrijdag rijles hebben. Over Lieke las ik dat ook, maar lijkt me een foutje. Lieke heeft immers haar motor-rijbewijs en ze heeft een eigen motor.
Als het zo blijft, 6 tegen 2 dan hoop ik dat Lieke het wel volhoud op deze manier.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik blijf me verbazen. Lieke wordt aan alle kanten aangevallen (slaat zich er meer dan voortreffelijk doorheen trouwens) en zegt gewoon tegen haar moeder dat ze het echt naar haar zin heeft in de villa. Het lijkt echt wel alsof het haar echt niets doet en dat ze geniet van de discussies.
Wanneer je boven het gespuis staat raakt het je niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik blijf me verbazen. Lieke wordt aan alle kanten aangevallen (slaat zich er meer dan voortreffelijk doorheen trouwens) en zegt gewoon tegen haar moeder dat ze het echt naar haar zin heeft in de villa. Het lijkt echt wel alsof het haar echt niets doet en dat ze geniet van de discussies.
Ik zeg met zijn alle stemmen op Lieke en een statement maken dat Huub wel te kloppen is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |