Jaap komt gewoon met alles weg... Stel je voor, hij zag eruit als Nix dan had men het niet geaccepteerdquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
Ik heb toch het idee dat Nadia en Jaap nu open kaart spelen tegen elkaar.
Vind je haar na de discussie aan tafel vanavond en het neppe gedoe daarna nog steeds leuk?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
Brian heeft haar vast al wel weer op de buik gegooid.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:33 schreef carpediem23 het volgende:
is het al uit tussen Brian en Amanda of hebben ze alweer (anale)sex gehad.
Het lijkt er wel op, ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
Dat mens spoort echt niet.... maar ik vermaak me prima...quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:34 schreef BuffyJan het volgende:
Wat lult Nadia nou dat ze sex heeft met nix. Dat heeft ze toch helemaal niet gehad?
wie wat waar wtf ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:35 schreef riri het volgende:
en ze zijn zo dom dat bezoek dit plannetje niet naar binnen gaat brengen....dit gaat nog heel wat ruzies opleveren in het huis
Klopt, dat heeft hij al gezegd (niet tegen Nadia overigens)quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:34 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij komt er een heftig verhaal in een roddelblad (Party ?) waar Jaap Nadia helemaal afbrandt......![]()
"Leuk"..... nee, behalve haar bekkie dan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je haar na de discussie aan tafel vanavond en het neppe gedoe daarna nog steeds leuk?
Ik kan het me haast niet voorstellen, maar ben enigszins huiverig voor je antwoord.
Hij kan zijn 4 centimeter niet in bruikbare stand krijgen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:35 schreef Sebi het volgende:
Jaap heeft nog één probleempje, maar wil het Nadia vanavond niet meer vertellen. Het is té heftig voor zo laat op de avond.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:34 schreef Gert het volgende:
Jaap wilde bijna opbiechten dat hij verliefd is op Nadia volgens mij
"Ik kan het niet zeggen, het is te heftig."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |