ze huilde toch om de brief van d'r moederquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke huilde?? Heb je dat wel goed gezien? Ik kan het me niet voorstellen. Die laat zich toch niet raken door zo'n stelletje achterlijke criminelen?
.en wat spulletjes bij elkaar pakken en hand-in-hand de poort uitlopenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar kiezen ze zelf ook voor. Ze moeten gewoon die idioten laten wegrotten in hun zelfmedelijden.
volgens mij kunnen ze beter alles beamen wat er gezegd wordtquote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lees nog even overnieuw en als je het dan nog niet helemaal begrijpt vraag iemand dan even om uitleg ipv meteen oeverloos te zwammen![]()
natuurlijk! Ik vind ze leuk dus daarom kon ik al zeggen dat jij ze ook leuk vond. Lieke wist ik al. Ellebel niet.quote:
Wat wil je daar mee bereiken, die idioten gaan knappen hoor, Huub kan relativeren, dan kom je vaak verder met genoeg doorzettingsvermogen (en dat heeft hij)quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Ben,joris of ik weet niets kunnen jullie niet zorgen dat Huub de kooi uit kom.
Dit is toch niet meer normaal zeg.Huub kan nooit meer winnen.
Volledig negeren is de enige remedie.quote:
Ik ben geenLiekefan, maar heb zo'n respect voor haar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, in het kantoor.Ze huilde vanwege een brief van haar moeder. Niet vanwege die losers hoor. Ze snoot haar neus nog een keer en ging zitten aan tafel waarop het gelijk losging.
Ik vind het zo knap.
Poll? welke poll?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:41 schreef ericahysterica het volgende:
ik erger me ook vreselijk aan die rol van Jaap ik ga ff mijn post op de poll wijzigen
Dat was meer 'huilen van emotie' dan 'huilen van verdriet'quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Lieke zat in kantoor te huilen nav een brief van haar moeder.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef NS het volgende:
[..]
.en wat spulletjes bij elkaar pakken en hand-in-hand de poort uitlopen
Dit kruisverhoor zullen Huub en Lieke wel verplicht uit moeten zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
Al met al Huub moet flink door het stof...
Beresterkquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, in het kantoor.Ze huilde vanwege een brief van haar moeder. Niet vanwege die losers hoor. Ze snoot haar neus nog een keer en ging zitten aan tafel waarop het gelijk losging.
Ik vind het zo knap.
ik val in herhaling met deze post/afbeelding maar ik denk dat ik het maar in elke cos ga doen sorryquote:
Ik zit regelmatig zo...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
Toen Dennis Lieke bij de strot greep hoorde ik daar ook niks over. Raar toch he?
Ik heb zin om te gaan schreeuwen!
De anderen zijn eigenlijk te dom voor het spel, maar de keuze van DGK is nu eenmaal zo...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef PteV het volgende:
Huub en Lieke hebben niks meer te zoeken in die kooi..ze zijn te intelligent voor dit spel
Elkaar negeren mag niet van de Febo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volledig negeren is de enige remedie.
Allerlei mensen die al een paar ton boete hebben zitten zelfs Lieke aan te vallen omdat ze provoceert.
Dat maakt niets uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met z'n vijfen samenhebben ze misschien een evenhoog IQ als Lieke in haar eentje.
een brief van Huub zijn moederquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap.
Helemaal mee eens!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef Inukshuk het volgende:
Ik vind het jammer dat de ondertoon van bannd iedere keer de intentie heeft om Huub onderuit te halen. Ik vind het niet echt objectief om zo een discussie aan te gaan om dingen op te lossen.
Ik vind Huub fout in vele dingen, maar ik waardeer wel het feit dat hij oprecht dingen en akties van anderen positief kan benaderen, terwijl bannd dit niet kan. Natasia had even de neiging in het begin van de discussie om 'redelijk' over te komen, maar viel jammer genoeg alweer in haar rol als bitch.
Zonde dat dit niet gezien wordt door veel mensen waaronder de FEBO!
Dat hopen we al maanden.Maar Huub word zo tegengewerkt terwijl hij nu echt eerlijk is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee bereiken, die idioten gaan knappen hoor, Huub kan relativeren, dan kom je vaak verder met genoeg doorzettingsvermogen (en dat heeft hij)
Ligt eraan wat er achter het vliegtuig te lezen valtquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:46 schreef riri het volgende:
Laten we zo´n vliegtuig bestellen....wanneer begint de inzamelingsaktie?
Ik ben voor...wie nog meer?
Misschien een topic voor openen?
Als we willen moeten we nu aktie ondernemen
Of luchtballon en dan briefkaartjes met steun voor Huub en Lieke naar beneden strooien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:46 schreef riri het volgende:
Ze mogen vast confrontaties niet uit de weg gaan idd. Ze zitten wel in een tv programma. Als iedereen elkaar gaat negeren heb je geen programma. Zit wel wat in natuurlijk, maar er zijn grenzen. En die zijn inmiddels ruimschoots overschreden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dit kruisverhoor zullen Huub en Lieke wel verplicht uit moeten zitten.
Nee, haar moeder..toch? Ze wilde haar ook eigenlijk uitnodigen maar dan kon ze er nog niet over praten ivm streams. Haar zusje nodigde ze wel uit.quote:
Natasja Blank en Deborah Flens kennen elkaar al heel lang. En ze komen uit hetzelfde milieuquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef Inukshuk het volgende:
Ik vind het jammer dat de ondertoon van bannd iedere keer de intentie heeft om Huub onderuit te halen. Ik vind het niet echt objectief om zo een discussie aan te gaan om dingen op te lossen.
Ik vind Huub fout in vele dingen, maar ik waardeer wel het feit dat hij oprecht dingen en akties van anderen positief kan benaderen, terwijl bannd dit niet kan. Natasia had even de neiging in het begin van de discussie om 'redelijk' over te komen, maar viel jammer genoeg alweer in haar rol als bitch.
Zonde dat dit niet gezien wordt door veel mensen waaronder de FEBO!
Ja I know, had ik erbij moeten schrijvenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was meer 'huilen van emotie' dan 'huilen van verdriet'
Ik relativeer me suf op dit moment, maar 1 minuut streams en ik ben het weer vergeten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
natuurlijk! Ik vind ze leuk dus daarom kon ik al zeggen dat jij ze ook leuk vond. Lieke wist ik al. Ellebel niet.
Ik wil nog steeds schreeuwen overigens! Al deze energie en boosheid zou ik eens moeten gaan richten op echte problemen in de wereld ofzo. Ik moeten even relativeren.![]()
BRON?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Natasja Blank en Deborah Flens kennen elkaar al heel lang. En ze komen uit hetzelfde milieu
Ik zou zeggen open een topic, je ziet vanzelf wel wie er meedoen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:46 schreef riri het volgende:
Na die schok die ik zag kan PsychoBilly maar beter z'n smjoel houden over controle en dergelijke.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Brian is er trots op dat hij zichzelf altijd zo rustig laat afvoeren itt Huub.![]()
Ik ga eens even bij de Vollertjes kijken of er al een actie gepland isquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zou zeggen open een topic, je ziet vanzelf wel wie er meedoen.
ik wel hoor.
We moeten gewoon een kaartenactie houden voor de redactiequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat hopen we al maanden.Maar Huub word zo tegengewerkt terwijl hij nu echt eerlijk is.
Je kan niet blijven vechten tegen die lui.
Zou het graag eens andersom willen zien en dan eens kijken hoe hun daarmee omgaan.
Maar het is nu al maanden dat alleen Huub tegen iedereen moet vechten .
Ik doe mee als het ten gunste van Lieke en Huub is, en........ik kan geen topic openenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zou zeggen open een topic, je ziet vanzelf wel wie er meedoen.
ik wel hoor.
OMG ... was die wel een beetje lief voor haar dan?quote:
Een F16 plus air to ground wapens aan boord en die over de kooi laten vliegen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Of luchtballon en dan briefkaartjes met steun voor Huub en Lieke naar beneden strooien.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef Clank het volgende:
Elly heeft wel een héél groot scherm om te streamen.
Ze had het over een topmoeder dus wiens moeder het ook was, het zit wel snor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
OMG ... was die wel een beetje lief voor haar dan?
Ik ben gefrustreerd omdat ik Elly niet kan zien maar sommige mensen hier maken veel goed...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik relativeer me suf op dit moment, maar 1 minuut streams en ik ben het weer vergeten.![]()
Daarom; een stream met Elly en ik ben mijn frustratie weer kwijt.![]()
Is toch altijd zo in de film, de 'slechte' halen een overwinning in een battle maar de 'goeie' winnen de hele oorlog?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
Even serieus...... waarom moeten Huub en Lieke zich eigenlijk verantwoorden? De rest beschuldigt ze van dingen die ze zelf net zo makkelijk doen, of 10 keer erger.![]()
Jaap is een flapdrol die met alle winden meewaait.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Discussie over gelukkig. Huub merkt op dat Jaap hem tegen is gevallen.
Het was van haar eigen moeder. Maar de streams stonden een hele tijd op de andere groep gericht omdat die alleen maar fanmail kreeg,quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HEARquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:54 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Is toch altijd zo in de film, de 'slechte' halen een overwinning in een battle maar de 'goeie' winnen de hele oorlog?![]()
En dan de stem: "Verboden om de tuin in te gaan"quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Of luchtballon en dan briefkaartjes met steun voor Huub en Lieke naar beneden strooien.
Elly is er weer, en ze is zo lief ,ze zegt waar het op staat, en ze is voor Huub, dat voel ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd omdat ik Elly niet kan zien maar sommige mensen hier maken veel goed...
![]()
Jammer dat het zo moet gaan, ik zou het zo graag volgen en verslaan maar ik kan het niet meer aanhoren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
Nadia komt binnen en ik betrap mezelf erop dat ik meteen de mute knop weer indruk.
Brief was dus van Huub zijn moeder, zoals uit deze post blijktquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Lieke huilt.
Om een brief geloof ik.
Huub heeft een topmoeder zegt Lieke.
Huub bevestigt dat.
was een lieve brief en lieke zei dat Huub een topmoeder had, en Huub vond dat ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Pas op he, ik post even weinig maar ik lees wel mee!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef akveor het volgende:
Elly vind het allemaal te lang duren.... Ze wil vast weer Bier en Tieth...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |