Jaap beneden nul inmiddelsquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
EN jaap lacht in zijn vuistje, walgelijk man.
Dat trucje speelt ze elke keer weer uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:25 schreef Borga het volgende:
Heerlijk toch als je een donkere huidskleur hebt kan je altijd weer terug vallen op racisme. Ik als blanke kan dat nooit
dan mis je wel het vuurwerk hoor...........je weet maar nooit of we weer de 4 saaie dagen ingaan.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Even de streams weer aan en ik hoor Natasia uit haar strot persen: "Lieke, jij bent net zo agressief als alle anderen hier in huis"
Zelden de streams zo snel weer uitgezet. Damn.![]()
![]()
![]()
Ik heb ze heeeel zachtjes, en dan weer ff uit, anders hou ik het niet vol.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Even de streams weer aan en ik hoor Natasia uit haar strot persen: "Lieke, jij bent net zo agressief als alle anderen hier in huis"
Zelden de streams zo snel weer uitgezet. Damn.![]()
![]()
![]()
ow, da's een uitnodiging om ons van blablasia te verlossen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen Jaap: Raak me nog een keer aan dan schop ik je het AMC in.![]()
Pracht capquote:
haha, hier hetzelfdequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb ze heeeel zachtjes, en dan weer ff uit, anders hou ik het niet vol.![]()
Ach gut die Elly sneeuwt helemaal onder..is ze er nog wel?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:30 schreef Sev het volgende:
Ik dacht naar Elly te kunnen luisteren, grapjes in zichzelf.. Maar ook dáár dit geblaat..
Ik hoop dat hij vanavond nog in de fout gaat.Dan kan Huub mooi naar huis en kunnen die loosers tv gaan maken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat Huub een boete krijgt (alweer) ok, dat kan ik me voorstellen maar die Surinaamse heks had al lang weg moeten zijn. Ik erger me dood aan die voortrekkerij.
Huub mag nu ook niks meer doen, dan is het ook exit, tis wachten daarop, wat ze dan gaan doen
Je hebt door dat je naar een real-life soap zit te kijken? Een programma dat moet gaan voor kijkcijfers? Laten we ons zelf niet voor de gek houden. Deze mensen hebben allemaal een contract met clausules waar ze niets over mogen zeggen. En als er vantevoren gezegd wordt van dit is het plan voor vandaag en iedereen zegt ja en amen dan heb jullie hier een leuke middag met streamen en over dit soort flauwekul te kletsenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
GELUL, want hier staan cameras op. Alles was duidelijk te zien, dus wél onomstotelijk bewezen.
Huub zat GVD alleen maar aan een kledingstuk. Niet eens aan haar lichaam zelf. Nadia stak haar tong bij Huub in de mond en Jaap zit de meiden steeds aan hun borsten en kont. Zie je enig verschil????
op zn Amsterdams...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:30 schreef ericahysterica het volgende:
ellie zit lekker rustig buiten en gaat vanavond bijlezen bij Nowlive![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:30 schreef SIRA het volgende:
[..]
haha, hier hetzelfde
zit met m'n hand bij de volumeknop
Ga een middagje naar The Bronx, en je kunt je lol opquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:25 schreef Borga het volgende:
Heerlijk toch als je een donkere huidskleur hebt kan je altijd weer terug vallen op racisme. Ik als blanke kan dat nooit
ik gun het huub dat hij naar huis mag en uit zijn lijden verlost wordt. Dan kunnen de overige bewoners laten zien wat tv maken isquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij vanavond nog in de fout gaat.Dan kan Huub mooi naar huis en kunnen die loosers tv gaan maken.
Ik doe niet anders, maar het is zo tenenkrommend dat ik niet post, ik geloof mijn oren niet. De enige rationele is Lieke.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
Introspectie mensen!!!! Asjeblieft!!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef Clank het volgende:
Elly heeft wel een héél groot scherm om te streamen.
Ik mis Elly haar grapjesquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach gut die Elly sneeuwt helemaal onder..is ze er nog wel?![]()
kan dat mens niet onder een wals lopenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ze zegt gewoon tegen jeugdzorg "ze zijn tegen mijn vuisten opgelopen"
sry?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
Introspectie mensen!!!! Asjeblieft!!
Ik hoop dat het programma stopt. Met onmiddellijke ingang. Ik hoop dat Huub een standpunt inneemt en gewoon vertrekt. Ik hoop dat Lieke met hem meegaat. Uit principe wilde ik die hele villa al niet eens meer winnen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan mis je wel het vuurwerk hoor...........je weet maar nooit of we weer de 4 saaie dagen ingaan.....![]()
Misschien loopt ze wel een keer voor mijn autoquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kan dat mens niet onder een wals lopen![]()
Als er iemand zegt dat er niet gescript wordt... Ach laat ook maar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef axis303 het volgende:
[..]
Je hebt door dat je naar een real-life soap zit te kijken? Een programma dat moet gaan voor kijkcijfers? Laten we ons zelf niet voor de gek houden. Deze mensen hebben allemaal een contract met clausules waar ze niets over mogen zeggen. En als er vantevoren gezegd wordt van dit is het plan voor vandaag en iedereen zegt ja en amen dan heb jullie hier een leuke middag met streamen en over dit soort flauwekul te kletsen
Je geeft zelf dikwijls aan dat er gescript wordt. Niet de realiteit verwarren met een soap![]()
Hij heeft al 10 min niet zijn handen in zijn zak kunnen stoppen....quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Jezus, die Dennis ziet er zo verlopen uit.
Dit is voor mij wel een ultiem dieptepunt, ik erger me ook hoe slecht lieke behandeld wordt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het programma stopt. Met onmiddellijke ingang. Ik hoop dat Huub een standpunt inneemt en gewoon vertrekt. Ik hoop dat Lieke met hem meegaat. Uit principe wilde ik die hele villa al niet eens meer winnen.
Heerlijk, een post tegen nixquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Jezus, die Dennis ziet er zo verlopen uit.
Heel goed idee..... zou die tourag weglaten en een andere banketbakker zoeken...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga effe afkoelen. Ik wou dat er een manier is om aan de bewoners te laten merken dat het BANND groepje geen heilige boontjes zijn.
Een taart voor Huub en Lieke met de tekst "Lieve Huub en Lieke...ook ZIJ komen een keertje buiten" met een touareq erop die ontploft ofzo.
Amanda heeft Lieke geslagen. Hoor je ook niks over. Lijkt me sterk dat Huub daarom de boete dan krijgt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Meerdere personen hebben gezegt dat Huub Brian heeft geslagen. Misschien DAAROM die boete? Toen waren de streams off trouwens.
Hoelaat? Bij de hoofingang.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
sry?
kan ik dat in t amc krijgen?
Daar zitten ze al een paar maandenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:35 schreef Meganog het volgende:
Waarom zitten Huub en Lieke nu al 2 uur in het beklaagdenbankje?
Ik wil beginnen met ene Flensquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Begrijp ik het goed dat Lieke zich de hele tijd zit te verdedigen nu dat ze niet agressief is.
Wat een wereld. Waar zijn ze mee bezig in die gouden kooi daar. Ik schrik van de martelpraktijken die ik in gedachten heb voor een aantal figuren in die kooi.
als huub eruit gaat kan jij er in scan! Wij houden je wel op de hoogte via Reza haar zusquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Begrijp ik het goed dat Lieke zich de hele tijd zit te verdedigen nu dat ze niet agressief is.
Wat een wereld. Waar zijn ze mee bezig in die gouden kooi daar. Ik schrik van de martelpraktijken die ik in gedachten heb voor een aantal figuren in die kooi.
Met tuig waar jij van houdt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke heeft veel praatjes maar die trut heeft maar 1 backup en dat is Hupert...
Als RTL snel vh programma af zou willen hadden ze Hupert eruit moeten gooien dan zou Lieke snel volgen en gaat het balletje verder rollen...
lieke is een bikkel !quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef riri het volgende:
Lieke heeft als ze de Gouden Kooi uitstapt meteen een baan bij Defensie......die willen ze meteen hebben....topmeid wat die kan
We sturen ze een hele grote zwarte ketel op met de tekst.. BANND JULLIE HEBBEN 0,0 ZELFKENNIS!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga effe afkoelen. Ik wou dat er een manier is om aan de bewoners te laten merken dat het BANND groepje geen heilige boontjes zijn.
Een taart voor Huub en Lieke met de tekst "Lieve Huub en Lieke...ook ZIJ komen een keertje buiten" met een touareq erop die ontploft ofzo.
Jammer dat het niet op papier staat, kon ik er een jaar lang me reet mee afvegen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:35 schreef akveor het volgende:
Ik vind deze discussie zeer nuttig......
Het kwam gewoon opboeren.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
We sturen ze een hele grote zwarte ketel op met de tekst.. BANND JULLIE HEBBEN 0,0 ZELFKENNIS!
Of zou dat te ingewikkeld voor ze zijn?
2live houdt van Lieke en Elly.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat je dit niet zo bedoeld![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:38 schreef bosb het volgende:
Dat is een mooie tekst voor achter het vliegtuig waar we het laatst over hadden"L&H ook zij moeten een keer naar buiten"
Omdat de anderen met de kindjes van God heulen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:35 schreef Meganog het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jammer dat het niet op papier staat, kon ik er een jaar lang me reet mee afvegen..
Lees nog even overnieuw en als je het dan nog niet helemaal begrijpt vraag iemand dan even om uitleg ipv meteen oeverloos te zwammenquote:
Wel waarquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat je dit niet zo bedoeld![]()
Lieke huilde?? Heb je dat wel goed gezien? Ik kan het me niet voorstellen. Die laat zich toch niet raken door zo'n stelletje achterlijke criminelen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:35 schreef noekje het volgende:
Knap hoor, die Lieke. Ze huilde, ging direct zitten en eten en ze houdt zich nog steeds staande.
Daar kiezen ze zelf ook voor. Ze moeten gewoon die idioten laten wegrotten in hun zelfmedelijden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:35 schreef Meganog het volgende:
Lieke zat in kantoor te huilen nav een brief van haar moeder.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke huilde?? Heb je dat wel goed gezien? Ik kan het me niet voorstellen. Die laat zich toch niet raken door zo'n stelletje achterlijke criminelen?
Ja, in het kantoor.Ze huilde vanwege een brief van haar moeder. Niet vanwege die losers hoor. Ze snoot haar neus nog een keer en ging zitten aan tafel waarop het gelijk losging.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke huilde?? Heb je dat wel goed gezien? Ik kan het me niet voorstellen. Die laat zich toch niet raken door zo'n stelletje achterlijke criminelen?
Jij zegt het, ik denk het.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar kiezen ze zelf ook voor. Ze moeten gewoon die idioten laten wegrotten in hun zelfmedelijden.
Met z'n vijfen samenhebben ze misschien een evenhoog IQ als Lieke in haar eentje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef SIRA het volgende:
ik zou gewoon weglopen van dat domme volk hoor
moet toch heeeeeeeeel frusterend zijn om contant tegen een muur van domheid aan te moeten lullen
ze huilde toch om de brief van d'r moederquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
.en wat spulletjes bij elkaar pakken en hand-in-hand de poort uitlopenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar kiezen ze zelf ook voor. Ze moeten gewoon die idioten laten wegrotten in hun zelfmedelijden.
volgens mij kunnen ze beter alles beamen wat er gezegd wordtquote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lees nog even overnieuw en als je het dan nog niet helemaal begrijpt vraag iemand dan even om uitleg ipv meteen oeverloos te zwammen![]()
natuurlijk! Ik vind ze leuk dus daarom kon ik al zeggen dat jij ze ook leuk vond. Lieke wist ik al. Ellebel niet.quote:
Wat wil je daar mee bereiken, die idioten gaan knappen hoor, Huub kan relativeren, dan kom je vaak verder met genoeg doorzettingsvermogen (en dat heeft hij)quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Ben,joris of ik weet niets kunnen jullie niet zorgen dat Huub de kooi uit kom.
Dit is toch niet meer normaal zeg.Huub kan nooit meer winnen.
Volledig negeren is de enige remedie.quote:
Ik ben geenLiekefan, maar heb zo'n respect voor haar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, in het kantoor.Ze huilde vanwege een brief van haar moeder. Niet vanwege die losers hoor. Ze snoot haar neus nog een keer en ging zitten aan tafel waarop het gelijk losging.
Ik vind het zo knap.
Poll? welke poll?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:41 schreef ericahysterica het volgende:
ik erger me ook vreselijk aan die rol van Jaap ik ga ff mijn post op de poll wijzigen
Dat was meer 'huilen van emotie' dan 'huilen van verdriet'quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Lieke zat in kantoor te huilen nav een brief van haar moeder.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef NS het volgende:
[..]
.en wat spulletjes bij elkaar pakken en hand-in-hand de poort uitlopen
Dit kruisverhoor zullen Huub en Lieke wel verplicht uit moeten zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef akveor het volgende:
Al met al Huub moet flink door het stof...
Beresterkquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, in het kantoor.Ze huilde vanwege een brief van haar moeder. Niet vanwege die losers hoor. Ze snoot haar neus nog een keer en ging zitten aan tafel waarop het gelijk losging.
Ik vind het zo knap.
ik val in herhaling met deze post/afbeelding maar ik denk dat ik het maar in elke cos ga doen sorryquote:
Ik zit regelmatig zo...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
Toen Dennis Lieke bij de strot greep hoorde ik daar ook niks over. Raar toch he?
Ik heb zin om te gaan schreeuwen!
De anderen zijn eigenlijk te dom voor het spel, maar de keuze van DGK is nu eenmaal zo...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef PteV het volgende:
Huub en Lieke hebben niks meer te zoeken in die kooi..ze zijn te intelligent voor dit spel
Elkaar negeren mag niet van de Febo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volledig negeren is de enige remedie.
Allerlei mensen die al een paar ton boete hebben zitten zelfs Lieke aan te vallen omdat ze provoceert.
Dat maakt niets uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met z'n vijfen samenhebben ze misschien een evenhoog IQ als Lieke in haar eentje.
een brief van Huub zijn moederquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap.
Helemaal mee eens!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef Inukshuk het volgende:
Ik vind het jammer dat de ondertoon van bannd iedere keer de intentie heeft om Huub onderuit te halen. Ik vind het niet echt objectief om zo een discussie aan te gaan om dingen op te lossen.
Ik vind Huub fout in vele dingen, maar ik waardeer wel het feit dat hij oprecht dingen en akties van anderen positief kan benaderen, terwijl bannd dit niet kan. Natasia had even de neiging in het begin van de discussie om 'redelijk' over te komen, maar viel jammer genoeg alweer in haar rol als bitch.
Zonde dat dit niet gezien wordt door veel mensen waaronder de FEBO!
Dat hopen we al maanden.Maar Huub word zo tegengewerkt terwijl hij nu echt eerlijk is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee bereiken, die idioten gaan knappen hoor, Huub kan relativeren, dan kom je vaak verder met genoeg doorzettingsvermogen (en dat heeft hij)
Ligt eraan wat er achter het vliegtuig te lezen valtquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:46 schreef riri het volgende:
Laten we zo´n vliegtuig bestellen....wanneer begint de inzamelingsaktie?
Ik ben voor...wie nog meer?
Misschien een topic voor openen?
Als we willen moeten we nu aktie ondernemen
Of luchtballon en dan briefkaartjes met steun voor Huub en Lieke naar beneden strooien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:46 schreef riri het volgende:
Ze mogen vast confrontaties niet uit de weg gaan idd. Ze zitten wel in een tv programma. Als iedereen elkaar gaat negeren heb je geen programma. Zit wel wat in natuurlijk, maar er zijn grenzen. En die zijn inmiddels ruimschoots overschreden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dit kruisverhoor zullen Huub en Lieke wel verplicht uit moeten zitten.
Nee, haar moeder..toch? Ze wilde haar ook eigenlijk uitnodigen maar dan kon ze er nog niet over praten ivm streams. Haar zusje nodigde ze wel uit.quote:
Natasja Blank en Deborah Flens kennen elkaar al heel lang. En ze komen uit hetzelfde milieuquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef Inukshuk het volgende:
Ik vind het jammer dat de ondertoon van bannd iedere keer de intentie heeft om Huub onderuit te halen. Ik vind het niet echt objectief om zo een discussie aan te gaan om dingen op te lossen.
Ik vind Huub fout in vele dingen, maar ik waardeer wel het feit dat hij oprecht dingen en akties van anderen positief kan benaderen, terwijl bannd dit niet kan. Natasia had even de neiging in het begin van de discussie om 'redelijk' over te komen, maar viel jammer genoeg alweer in haar rol als bitch.
Zonde dat dit niet gezien wordt door veel mensen waaronder de FEBO!
Ja I know, had ik erbij moeten schrijvenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was meer 'huilen van emotie' dan 'huilen van verdriet'
Ik relativeer me suf op dit moment, maar 1 minuut streams en ik ben het weer vergeten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
natuurlijk! Ik vind ze leuk dus daarom kon ik al zeggen dat jij ze ook leuk vond. Lieke wist ik al. Ellebel niet.
Ik wil nog steeds schreeuwen overigens! Al deze energie en boosheid zou ik eens moeten gaan richten op echte problemen in de wereld ofzo. Ik moeten even relativeren.![]()
BRON?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Natasja Blank en Deborah Flens kennen elkaar al heel lang. En ze komen uit hetzelfde milieu
Ik zou zeggen open een topic, je ziet vanzelf wel wie er meedoen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:46 schreef riri het volgende:
Na die schok die ik zag kan PsychoBilly maar beter z'n smjoel houden over controle en dergelijke.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
Brian is er trots op dat hij zichzelf altijd zo rustig laat afvoeren itt Huub.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |