Jaap beneden nul inmiddelsquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
EN jaap lacht in zijn vuistje, walgelijk man.
Dat trucje speelt ze elke keer weer uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:25 schreef Borga het volgende:
Heerlijk toch als je een donkere huidskleur hebt kan je altijd weer terug vallen op racisme. Ik als blanke kan dat nooit
dan mis je wel het vuurwerk hoor...........je weet maar nooit of we weer de 4 saaie dagen ingaan.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Even de streams weer aan en ik hoor Natasia uit haar strot persen: "Lieke, jij bent net zo agressief als alle anderen hier in huis"
Zelden de streams zo snel weer uitgezet. Damn.![]()
![]()
![]()
Ik heb ze heeeel zachtjes, en dan weer ff uit, anders hou ik het niet vol.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Even de streams weer aan en ik hoor Natasia uit haar strot persen: "Lieke, jij bent net zo agressief als alle anderen hier in huis"
Zelden de streams zo snel weer uitgezet. Damn.![]()
![]()
![]()
ow, da's een uitnodiging om ons van blablasia te verlossen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen Jaap: Raak me nog een keer aan dan schop ik je het AMC in.![]()
Pracht capquote:
haha, hier hetzelfdequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb ze heeeel zachtjes, en dan weer ff uit, anders hou ik het niet vol.![]()
Ach gut die Elly sneeuwt helemaal onder..is ze er nog wel?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:30 schreef Sev het volgende:
Ik dacht naar Elly te kunnen luisteren, grapjes in zichzelf.. Maar ook dáár dit geblaat..
Ik hoop dat hij vanavond nog in de fout gaat.Dan kan Huub mooi naar huis en kunnen die loosers tv gaan maken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat Huub een boete krijgt (alweer) ok, dat kan ik me voorstellen maar die Surinaamse heks had al lang weg moeten zijn. Ik erger me dood aan die voortrekkerij.
Huub mag nu ook niks meer doen, dan is het ook exit, tis wachten daarop, wat ze dan gaan doen
Je hebt door dat je naar een real-life soap zit te kijken? Een programma dat moet gaan voor kijkcijfers? Laten we ons zelf niet voor de gek houden. Deze mensen hebben allemaal een contract met clausules waar ze niets over mogen zeggen. En als er vantevoren gezegd wordt van dit is het plan voor vandaag en iedereen zegt ja en amen dan heb jullie hier een leuke middag met streamen en over dit soort flauwekul te kletsenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
GELUL, want hier staan cameras op. Alles was duidelijk te zien, dus wél onomstotelijk bewezen.
Huub zat GVD alleen maar aan een kledingstuk. Niet eens aan haar lichaam zelf. Nadia stak haar tong bij Huub in de mond en Jaap zit de meiden steeds aan hun borsten en kont. Zie je enig verschil????
op zn Amsterdams...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:30 schreef ericahysterica het volgende:
ellie zit lekker rustig buiten en gaat vanavond bijlezen bij Nowlive![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:30 schreef SIRA het volgende:
[..]
haha, hier hetzelfde
zit met m'n hand bij de volumeknop
Ga een middagje naar The Bronx, en je kunt je lol opquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:25 schreef Borga het volgende:
Heerlijk toch als je een donkere huidskleur hebt kan je altijd weer terug vallen op racisme. Ik als blanke kan dat nooit
ik gun het huub dat hij naar huis mag en uit zijn lijden verlost wordt. Dan kunnen de overige bewoners laten zien wat tv maken isquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij vanavond nog in de fout gaat.Dan kan Huub mooi naar huis en kunnen die loosers tv gaan maken.
Ik doe niet anders, maar het is zo tenenkrommend dat ik niet post, ik geloof mijn oren niet. De enige rationele is Lieke.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
Introspectie mensen!!!! Asjeblieft!!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef Clank het volgende:
Elly heeft wel een héél groot scherm om te streamen.
Ik mis Elly haar grapjesquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach gut die Elly sneeuwt helemaal onder..is ze er nog wel?![]()
kan dat mens niet onder een wals lopenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ze zegt gewoon tegen jeugdzorg "ze zijn tegen mijn vuisten opgelopen"
sry?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
Introspectie mensen!!!! Asjeblieft!!
Ik hoop dat het programma stopt. Met onmiddellijke ingang. Ik hoop dat Huub een standpunt inneemt en gewoon vertrekt. Ik hoop dat Lieke met hem meegaat. Uit principe wilde ik die hele villa al niet eens meer winnen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan mis je wel het vuurwerk hoor...........je weet maar nooit of we weer de 4 saaie dagen ingaan.....![]()
Misschien loopt ze wel een keer voor mijn autoquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
kan dat mens niet onder een wals lopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |