Jaap beneden nul inmiddelsquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
EN jaap lacht in zijn vuistje, walgelijk man.
Dat trucje speelt ze elke keer weer uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:25 schreef Borga het volgende:
Heerlijk toch als je een donkere huidskleur hebt kan je altijd weer terug vallen op racisme. Ik als blanke kan dat nooit
dan mis je wel het vuurwerk hoor...........je weet maar nooit of we weer de 4 saaie dagen ingaan.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Even de streams weer aan en ik hoor Natasia uit haar strot persen: "Lieke, jij bent net zo agressief als alle anderen hier in huis"
Zelden de streams zo snel weer uitgezet. Damn.![]()
![]()
![]()
Ik heb ze heeeel zachtjes, en dan weer ff uit, anders hou ik het niet vol.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Even de streams weer aan en ik hoor Natasia uit haar strot persen: "Lieke, jij bent net zo agressief als alle anderen hier in huis"
Zelden de streams zo snel weer uitgezet. Damn.![]()
![]()
![]()
ow, da's een uitnodiging om ons van blablasia te verlossen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen Jaap: Raak me nog een keer aan dan schop ik je het AMC in.![]()
Pracht capquote:
haha, hier hetzelfdequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb ze heeeel zachtjes, en dan weer ff uit, anders hou ik het niet vol.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |