Ik ga eens even bij de Vollertjes kijken of er al een actie gepland isquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zou zeggen open een topic, je ziet vanzelf wel wie er meedoen.
ik wel hoor.
We moeten gewoon een kaartenactie houden voor de redactiequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat hopen we al maanden.Maar Huub word zo tegengewerkt terwijl hij nu echt eerlijk is.
Je kan niet blijven vechten tegen die lui.
Zou het graag eens andersom willen zien en dan eens kijken hoe hun daarmee omgaan.
Maar het is nu al maanden dat alleen Huub tegen iedereen moet vechten .
Ik doe mee als het ten gunste van Lieke en Huub is, en........ik kan geen topic openenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zou zeggen open een topic, je ziet vanzelf wel wie er meedoen.
ik wel hoor.
OMG ... was die wel een beetje lief voor haar dan?quote:
Een F16 plus air to ground wapens aan boord en die over de kooi laten vliegen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Of luchtballon en dan briefkaartjes met steun voor Huub en Lieke naar beneden strooien.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef Clank het volgende:
Elly heeft wel een héél groot scherm om te streamen.
Ze had het over een topmoeder dus wiens moeder het ook was, het zit wel snor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
OMG ... was die wel een beetje lief voor haar dan?
Ik ben gefrustreerd omdat ik Elly niet kan zien maar sommige mensen hier maken veel goed...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik relativeer me suf op dit moment, maar 1 minuut streams en ik ben het weer vergeten.![]()
Daarom; een stream met Elly en ik ben mijn frustratie weer kwijt.![]()
Is toch altijd zo in de film, de 'slechte' halen een overwinning in een battle maar de 'goeie' winnen de hele oorlog?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:51 schreef mootie het volgende:
Even serieus...... waarom moeten Huub en Lieke zich eigenlijk verantwoorden? De rest beschuldigt ze van dingen die ze zelf net zo makkelijk doen, of 10 keer erger.![]()
Jaap is een flapdrol die met alle winden meewaait.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Discussie over gelukkig. Huub merkt op dat Jaap hem tegen is gevallen.
Het was van haar eigen moeder. Maar de streams stonden een hele tijd op de andere groep gericht omdat die alleen maar fanmail kreeg,quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
OMG ... was die wel een beetje lief voor haar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |