Jij mag nooit meer radenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:03 schreef PC eend het volgende:
Weer een write only idioot
Laat me raden, dit was je eertse keer buiten de COS
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:27 schreef avonne het volgende:
Morgen half negen kom ik weer met zwabber en veegblik.
Tot morgen
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:07 schreef Laton het volgende:
lol die kutmoslims zullen ook eens iets zonder geweld oplossen
He, da's goed nieuws. Een kleine groep mensen probeerde de Cossen namelijk tot een soort log van gelijkgestemden te vormen waar geen discussie toegestaan is.. Vandaar natuurlijk die behoefte van Danny om dit subforum te sluiten.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja. De COS TT geeft bij voorkeur een beetje aan wat er speelt, dus daar heb je veel breedte voor nodig dus zou ik het zelf niet doen![]()
Belangrijker vind ik momenteel trouwens het gezeur in de COSsen. Dat oeverloze discussieren om het discussieren, om dwars te liggen, om een mening op te dringen. En dan die aanvallen tussendoor. Plezierig is anders.
Jammer dat je mijn woorden opzettelijk verkeerd uitlegt om zelf een punt te maken; dat had je toch zeker ook wel op eigen kracht gekund?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
He, da's goed nieuws. Een kleine groep mensen probeerde de Cossen namelijk tot een soort log van gelijkgestemden te vormen waar geen discussie toegestaan is.. Vandaar natuurlijk die behoefte van Danny om dit subforum te sluiten.
Dus Yvonne, geef dit gelijk ook even aan Danny door. Als hij hoort dat zulke dingen gewoon in de Cossen gebeuren, ziet hij in dat het hier toch net een forum is en houdt hij het zeker open. kan ook zijn dat hij in de forumindex ziet dat DGK acht keer zoveel pageviews genereert als alle themafora tesamen, maar zo'n opportunist is de man van het vrije woord natuurlijk niet)
Daar had je mijn opmerking dus niet voor nodig. Ik noemde overigens niet eens partijen, omdat er op die dag van vele kanten werd gedramd en aangevallen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:37 schreef voyeur het volgende:
Nee, dat had ik niet gekund. Er wordt in de Cossen om de haverklap gezeurd dat er niet gediscussieerd mag worden, maar het haalt maar zelden het Feedback topic.
Het wordt door Beequeen c.s (ja, ja niet alleen zij doet het vandaar de c.s, maar wie meer dan de helft van de dag Cossen voor haar rekening neemt, kun je moeilijk niet noemen) steeds afgedaan als ' off topic'. terwijl dat in 99% van de gevallen gezegd wordt als er negatieve posts staan over H/L. Men wijdt dan vervolgens graag lang uit over welke geestelijke afwijkingen danwel gruwelijke misdrijven de andere zes bewoners toegeschreven kunnen worden. En mochten andersgezinden posten worden zij vaak ook gediagnosticeerd in diezelde termen. Daar is altijd wel gelegenheid voor in de dag Cosssen en je ziet er ook zelden klachten over.
Overigens zie ik ook niet wat er een verkeerde uitleg is aan jouw woorden. Leg dan beter uit wat je wel bedoelt.
Als je er genoegen in schept uitspraken anders te interpreteren om je eigen verhaal aan op te hangen, dan ben je eigenlijk geen haar beter dan degenen die steevast even hun kwakje kwijt moeten bij elke serieuze post hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:55 schreef voyeur het volgende:
Ik heb als altijd alle Cossen dagelijks gelezen, maar er was geen noodzaak ze te citeren noch (en niet 'nog', BQ) mijn standpunt te herzien door wat daar in stond.
En wie post in Feedback kan geen eigen wagen claimen; als iets een botsautotentje is, dan is het wel feedback.
Oh, gaan we die kant opquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:28 schreef voyeur het volgende:
Zwaai smiley's zijn echt taboe in normale topics Disana. Het wegwimpelen van mensen is voor de simpelen van geest en daagt inhoudelijk echt niets bij.
Als ik abusievelijk een uitspraak 'geherinterpreteerd' heb, dan moet je gewoon melden wat je er dan wel mee bedoelde. Anders is de insinuatie topic vervuiling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |